XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

mooie training

Mooie training :D

Alleen, begrijp niet goed waarom je gaat squatten in smith ??? :/

• Topic Starter Topic Starter
Auw :( geen squatrek is balen

Kan je niet eens heul lief naar de uitbater kijken? :D
Of gewoon van die "steunpilaren" ? Dat kost niet bepaald veel, neemt niet veel plaats in.. En is ook wel goed hoor..

Auw :( geen squatrek is balen

Kan je niet eens heul lief naar de uitbater kijken? :D
Of gewoon van die "steunpilaren" ? Dat kost niet bepaald veel, neemt niet veel plaats in.. En is ook wel goed hoor..

Nee ik moet eens naar een andere sportschool gaan kijken:D, dat is een betere optie, volgende week ga ik een dag proefdraaien.

Nou jij bent alweer lekker bezig geweest zo na je vakantie! Lekkere training! Veel plezier met proefdraaien bij die andere sportschool MET SQUADREK hihi

Goed getraind! Dat wordt spierpijn ;) :D

lekker trainingkie
was het leuk met de dames in de dop
zo'n cruise;)

Mooie training :D.. Wissel je bij de lunges je benen om en om of doe je 10 x op de r. been en 10 x op de l. been?

Nou jij bent alweer lekker bezig geweest zo na je vakantie! Lekkere training! Veel plezier met proefdraaien bij die andere sportschool MET SQUADREK hihi
Ik ben benieuwd of ik niet ga omvallen. Hahaha
Goed getraind! Dat wordt spierpijn ;) :D
Yep. Mijn spierpijn is binnen.
lekker trainingkie
was het leuk met de dames in de dop
zo'n cruise;)
Thanx. Gooi allemaal dames in een dop. Wat krijg je dan???
Mooie training :D.. W. Thissel je bij de lunges je benen om en om of doe je 10 x op de r. been en 10 x op de l. been?

Ik wissel af. Ik zou het ook niet redden met deze gewichten om 10x te kunnen.

hard getraint, netjes.

Als je los gaat squatten, ga de eerste paar keer niet zo zwaar proberen te gaan als in de smith, eerst goede techniek krijgen en wennen aan los squatten(waarschijnlijk was je dit al van plan)

Alle oefeningen opwarmen op 50/60%

Ik heb een incline dp laten vallen

DB bench press
10X9
10X10
10x12:D, in the pocket

Seated DB press
10X9
10X9
10X10

Front raise
10X8
10X9
10X9

Laterail raice
10X5
10X5
10X5 wat een but oefening, zo zwaar

Incline DB fly
10X8
10X9
10X9
10x10:D

Lying frensch press (totaal gewicht)
10x16
10x16
10x20:D
10x20:D

pull front
10x27.5
10x32:D
10x32:D
10x36:D

en de andere oefening van Marcel 3000 voor je achterbladen, ik kan het niet zo snel vinden.
10x9
10x9
10x11.5

dipmchine
10x -45
10x -41
10x -41 echt super triest, maar ik kan gewoon niet beter:(

Buikoefeningen + 10 kilo

Ik ben vandaag naar een sportschool bij mij woonplaats geweest. Daar hadden ze de squatrek, lichtere barbell gewichten, genoeg gewichten, zag er goed uit en wat ik (denk)nodig heb.
Ik zei dan maak ik mijn contract bij Fit for free op.De man zei hoelang moet je nog? ik zei tot eind juli, maag ik daar tot die tijd gratis trainen:cheer::cheer:.
dus vandaan gelijk het adres opgevraagd waar ik mijn opzegging moet doen en ik ga naar de andere.

Ik ben helemaal blij, het is dicht bij mijn huis en ik betaal 3 euro meer in de maand en dat ik dan gelijk (3 maanden gratis)mag beginnen vind ik echt tof:D

hard getraint, netjes.

Als je los gaat squatten, ga de eerste paar keer niet zo zwaar proberen te gaan als in de smith, eerst goede techniek krijgen en wennen aan los squatten(waarschijnlijk was je dit al van plan)

Dat dacht ik al, ik weet helemaal niet hoe het met mijn stabiliteit is gesteld:o

wordt vervolgt:D

Goddamnit, jij moet wel zeer good-looking zijn als je gewoon 3 maanden gratis krijgt :D

Mooi zo! :D

+ Goede training ook;)

T
Goddamnit, jij moet wel zeer good-looking zijn als je gewoon 3 maanden gratis krijgt :D
Nee.maar hij was wel onder de indruk dat ik naar een squatrek vroeg. Haha.
Thanx. 35 jaar dan gaan de looks wel achteruit, maar ik heb niet te klagen.
Mooi zo! :D

+ Goede training ook;)

:eek: toch niet op je voet he?
grapje:p

Mooie training weer hoor, mooi volume nice.:)

Facepulls?Of rear delt pulls?

...
Nee gewoon uit mijn schema. Haha

Het is de rear pull. Thanx

gratis trainen:)

Mooie training meid! Heb je nou een incline dp laten vallen..... was dah?

Terug
Naar boven