tigercatty
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Laterail raice
10X5
10X5
10X5 wat een but oefening, zo zwaar
Iets met momentwet
T is "Lateral Raise" btw.gratis trainen
Mooie training meid! Heb je nou een incline dp laten vallen..... was dah?
. 

Goeie deal met de nieuwe sportschool! Gaat je vast beter bevallen dan fit for free![]()

Ik heb het vast ergens gemist in je log; maar waarom train je met zoveel herhalingen? Als ik jouw foto's zo bekijk zou het mij logischer lijken om voor meer spiermassa te gaan. Slank ben je al![]()

Super netjes getraind!
En goede zakenman de eigenaar van je nieuwe sportschool!Wel tof dat je daar gratis kunt beginnen!
![]()

Drop it like its hot
Maar hoe dan?
HahaIets met momentwet
T is "Lateral Raise" btw.
, ben nog niet zo goedmooi zo !
Lateral Raise moet je even aanvoelen. Bij mij duurde het jaren voor ik hem echt goed deed
Vaak te zwaar willen gaan en geen goede techniek. Zolang je goed je focus houdt en echt je
side delt naar het plafond toewijst iedere rep is het gewoon goed. Gewicht doesnt matter![]()
Het is met een lichter gewicht, soms juist zwaarder omdat je techniek dan dat net iets beter is... If you know what I mean![]()

Dat gevoel heb ik ook, in het begin ging heel mijn bovenlichaam meewerken. Nu kan ik het stil houden, maar is mijn rechterarm en linkerarm zijn nog niet gelijk qua omhoog gaan.![]()
Kan je ook wat meer gewicht aan 
Lateral raises zijn toch gewoon hetzelfde als front raises, maar dan naar de zijkant? Raar dat die laatste zoveel zwaarder lukken, overontwikkelde voorste schouderkop?
dat is niet zo gek hoor
als jij stricte db side raises doet voor je zijkant schouder dan is dat veel zwaarder dan een frontraise
vooral als vanuit de zijkant van je lichaam heft en niet wat de meeste doen , de handen voor je lichaam houden
Ik draai trouwens m'n duimen iets naar beneden, dan weet je zeker dat je arm in de goede positie staat.

Lateral raises zijn toch gewoon hetzelfde als front raises, maar dan naar de zijkant? Raar dat die laatste zoveel zwaarder lukken, overontwikkelde voorste schouderkop?
Ik draai trouwens m'n duimen iets naar beneden, dan weet je zeker dat je arm in de goede positie staat.

thanx voor je goede opmerkingen, ik ga de volgende keer uitproberen

ik zal denkbeelding de oefening uit te voeren en ik voel al dat het gemakkelijker gaat. Bedankt.Lateral -> pinkies up
Front -> handpalm naar boven (althans zo doe ik het.. Vind het toch net iets beter aanvoelen zo)
. ik denk dat ik de vorige foto al verwijderd heb om de tweede foto te kunnen plaatsen. dus ik laat het maar bij foto twee.