XXL Nutrition

Log:Het grote avontuur van stuiterbal

Lekker dat je gratis kunt trainen tot die tijd :D

Goeie deal met de nieuwe sportschool! Gaat je vast beter bevallen dan fit for free :p

Ik heb het vast ergens gemist in je log; maar waarom train je met zoveel herhalingen? Als ik jouw foto's zo bekijk zou het mij logischer lijken om voor meer spiermassa te gaan. Slank ben je al:)

Super netjes getraind! :thumb:

En goede zakenman de eigenaar van je nieuwe sportschool! :D Wel tof dat je daar gratis kunt beginnen! :)

mooi zo !

Lateral Raise moet je even aanvoelen. Bij mij duurde het jaren voor ik hem echt goed deed :p
Vaak te zwaar willen gaan en geen goede techniek. Zolang je goed je focus houdt en echt je
side delt naar het plafond toewijst iedere rep is het gewoon goed. Gewicht doesnt matter ;)

Het is met een lichter gewicht, soms juist zwaarder omdat je techniek dan dat net iets beter is... If you know what I mean :P

• Topic Starter Topic Starter
gratis trainen:)

Mooie training meid! Heb je nou een incline dp laten vallen..... was dah?

niet op mijn tenene.Haha, maar uit mijn schema. Ik moet wel eerst een copy van de contractbeïndiging hebben. Dus dat zal nog een paar dagen duren:D.

Lekker dat je gratis kunt trainen tot die tijd :D
:D:D

Goeie deal met de nieuwe sportschool! Gaat je vast beter bevallen dan fit for free :p

Dat weet is wel zeker, dat het beter gaat bevallen:p

Ik heb het vast ergens gemist in je log; maar waarom train je met zoveel herhalingen? Als ik jouw foto's zo bekijk zou het mij logischer lijken om voor meer spiermassa te gaan. Slank ben je al:)

Ik doe: week 1, 15 reps, week 2, 10 reps, week 3 6 reps. Dat bevalt mij goed, mijn lichaam moet er hard voor werken:D:D

Super netjes getraind! :thumb:

En goede zakenman de eigenaar van je nieuwe sportschool! :D Wel tof dat je daar gratis kunt beginnen! :)

Dat vond ik ook heel tof:D

Drop it like its hot :fire:

Maar hoe dan? :lol:

Haha :P Iets met momentwet ;) T is "Lateral Raise" btw.

Thanx, ik ga het veranderen, die namen moeten nog mijn eigen worden:(, ben nog niet zo goed

mooi zo !

Lateral Raise moet je even aanvoelen. Bij mij duurde het jaren voor ik hem echt goed deed :p
Vaak te zwaar willen gaan en geen goede techniek. Zolang je goed je focus houdt en echt je
side delt naar het plafond toewijst iedere rep is het gewoon goed. Gewicht doesnt matter ;)

Dat gevoel heb ik ook, in het begin ging heel mijn bovenlichaam meewerken. Nu kan ik het stil houden, maar is mijn rechterarm en linkerarm zijn nog niet gelijk qua omhoog gaan.:(
Het is met een lichter gewicht, soms juist zwaarder omdat je techniek dan dat net iets beter is... If you know what I mean :P

Yep betere techniek.:D;)

Lateral raises zijn toch gewoon hetzelfde als front raises, maar dan naar de zijkant? Raar dat die laatste zoveel zwaarder lukken, overontwikkelde voorste schouderkop?

Ik draai trouwens m'n duimen iets naar beneden, dan weet je zeker dat je arm in de goede positie staat.

:)
Lateral raises zijn toch gewoon hetzelfde als front raises, maar dan naar de zijkant? Raar dat die laatste zoveel zwaarder lukken, overontwikkelde voorste schouderkop?

dat is niet zo gek hoor
als jij stricte db side raises doet voor je zijkant schouder dan is dat veel zwaarder dan een frontraise
vooral als vanuit de zijkant van je lichaam heft en niet wat de meeste doen , de handen voor je lichaam houden

Ik draai trouwens m'n duimen iets naar beneden, dan weet je zeker dat je arm in de goede positie staat.

Lateral -> pinkies up
Front -> handpalm naar boven (althans zo doe ik het.. Vind het toch net iets beter aanvoelen zo)

hier foto een, Ja ik weet het is nog dun, maar ik ben er blij mee.
foto 2 komt eraan. Ik ben echt geen held met foto's downloaden.

ik zie niks...:sad:

foto 2, gggrrrrggggrr :(ik ben echt te dom voor dit soort dingen. Zijn de picsels weer te sterk enz, enz. Probeer ik het zooitje te knippen, kan het niet op mijn album geplaatst worden, maar ooit ga ik het snappen:D

Always look at the bright side of life:o:D

Laatst bewerkt:
Om & om doen ;) Kan je ook wat meer gewicht aan ;)

Ga ik denk ik toch stiekem doen:o

thanx;)

thanx voor je goede opmerkingen, ik ga de volgende keer uitproberen:D:D:D

Lateral -> pinkies up
Front -> handpalm naar boven (althans zo doe ik het.. Vind het toch net iets beter aanvoelen zo)
ik zal denkbeelding de oefening uit te voeren en ik voel al dat het gemakkelijker gaat. Bedankt.

Laatst bewerkt:
Waarom heb je er nou een .doc bestand van gemaakt?:(

Opslaan als jpeg of iets, werkt ook niet.

Probeer anders eenseen foto te uploaden bij tinypic of imageshack.

Terug
Naar boven