XXL Nutrition

Contest Log (v) Log IsabelleVD

succes mooie keuken trouwens

Succes! Voor een mede-belg moet ik natuurlijk ook supporteren :D

Ziet er heel goed uit en succes he!;)

Goeie benen al:thumbup:

Je mag zeker trots op jezelf zijn!
Oh... en die keuken ook wauw! Heb ook een zwarte keuken... Zwarte keukens jeeeehhh!
Anyway, wens je heel veel succes, op naar een mooie fotoshoot!

Ik vind het super knap dat je dit doet zeg! (en natuurlijk ook voor alle dames die aan deze contest meedoen!) Ik zit zelf heel erg te twijfelen!

Ik vind het super knap dat je dit doet zeg! (en natuurlijk ook voor alle dames die aan deze contest meedoen!) Ik zit zelf heel erg te twijfelen!

Gewoon doen.., twijfelen = doen! (anders spijt, bedoel je komt er altijd beter uit;))

Is voor jezelf ook een motivatie.. werkt toch altijd beter met een doel voor ogen..

Dus, zou het gewoon doen..

erg mooie fysiek nu al :eek: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
deze kontest gaat moeilijk worden

Heel veel succes!

benen en rug zien er super uit al ... succes

Ook ik wens je veel succes, je ziet er al echt goed uit vind ik.

ziet er erg goed uit, goed bezig geweest in die 5j
succes :thumb: :)

je ziet er heel goed uit man. succes!

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen heel hard bedankt voor de toffe reacties! Ik word zelfzekerder met de minuut :D Dat kan nog mooi van pas komen morgen. Ik heb namelijk morgen in de namiddag een loonbespreking met m'n baas. Jeetje, wat ben ik daar nu al zenuwachtig voor! Ik weet dat ik sowieso een loonsverhoging zal krijgen, maar het is kwestie van goed te onderhandelen. Ik wil eigenlijk graag een autootje in de plaats van een loonsverhoging... maar dat zal moeilijk worden, vrees ik. Het belangrijkste is dat ik me niet laat intimideren, want ik hoor van iedereen dat ik m'n werk goed doe. Alleen is m'n baas gewoon een super goede prater. Ben benieuwd naar de afloop...

Terug
Naar boven