Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!
En nu spierpijn als gevolg: I love it 
Maar ben heel blij voor hen met de geboorte natuurlijk 

Ben echt tevreden. Tijdens de cardio nog een leuke film gezien, dus dat uurtje was zo voorbij. Nu lekker m'n bakje kwark met bosbessen oplepelen voor de tv. Ik ga Hell's Kitchen kijken, lekker leedvermaak om andere mensen te zien knoeien hihihi...Dan heb ik 2.5 week geleden 4 cursussen van Peter van der Zon besteld (en betaald!):
-Voeding bij sport
-afslankbegeleiding
- trainen voor massa, kracht en uithoudingsvermogen
- wedstrijdvoorbereiding
Irritant al die dingen bij elkaar, kan echt je dag verzieken.
Voordeel is wel dat wij ons tenminste met trainen kunnen afreageren!
Scheelt wel een boel vind ik.
Als ik een rotdag heb gehad en ik kan ook nog eens niet trainen dan heb ik het helemaal gehad.... en ja, dan is er weer Cote 'D Or![]()

Ja da's waar! Als ik naar huis rijd van m'n werk, dan zit ik altijd nog minstens een half uur aan het werk te denken. Maar zodra ik de deur van de gym opendoe, laat ik alles achter. En dat vind ik zooooo zalig. Voor mij is er niks dat me zo doet 'ontstressen' en dat is trainen. Dan een lekker warme douche nemen en als ik dan buiten kom, loop ik wolkjes. En dan zijn er mensen (familie, vrienden) die niet snappen waarom ik echt ALTIJD wil gaan trainen. Tja, ik denk dat ze het ook nooit zullen snappen...![]()

Als ik een rotdag heb gehad en ik kan ook nog eens niet trainen dan heb ik het helemaal gehad.... en ja, dan is er weer Cote 'D Or![]()

Trainen is gewoon de beste ontstresser die er is!
Die mensen die dat niet begrijpen die missen imo echt wat, terwijl ze zich daar niet eens van bewust zijn.
Ik leg alle commentaren ook altijd maar naast me neer...
Who cares, I don't give a shit![]()

Dat doe ik ook. Maar van m'n familie blijf ik het toch erg vinden. Vorig jaar heb ik zo hard gewerkt voor m'n fotoshoot. En toen ik s'ochtends op de dag van de shoot vertrok, heeft niemand me succes gewenst. Niemand heeft me achteraf gevraagd hoe het gegaan is. En niemand heeft gevraagd om de foto's te mogen zien. Dat blijft toch wel pijn doen... Maar ik doe het voor mezelf uiteindelijk, dat ik ook de enige reden waarom ik het volhoud wanneer het zwaar is. En als ik hier dan lees dat iedereen dit probleem heeft, dan put ik daar ook kracht uit!![]()

Dat doe ik ook. Maar van m'n familie blijf ik het toch erg vinden. Vorig jaar heb ik zo hard gewerkt voor m'n fotoshoot. En toen ik s'ochtends op de dag van de shoot vertrok, heeft niemand me succes gewenst. Niemand heeft me achteraf gevraagd hoe het gegaan is. En niemand heeft gevraagd om de foto's te mogen zien. Dat blijft toch wel pijn doen... Maar ik doe het voor mezelf uiteindelijk, dat ik ook de enige reden waarom ik het volhoud wanneer het zwaar is. En als ik hier dan lees dat iedereen dit probleem heeft, dan put ik daar ook kracht uit!![]()
Dat vind ik wel echt heel erg wat je nu schrijft.
Ook al hebben mensen niet dezelfde passie, dan nog zouden ze zich wel moeten kunnen inleven in de gevoelens van iemand anders....
Zelf heb ik maar een heel kleine familie en die vertel ik, nu ik er over nadenk eigenlijk ook niet eens meer wat ik doe en me bezig houd
We houden het misschien ook juist daarom wel vol en de rest lappen we gewoon aan onze laars, want dat doen ze uiteindelijk ook met ons....

Wat zal ik blij zijn als ze groen van jaloezie zien voor mijn sixpack 
Goeie instelling...
En wat de schouders betreft, hier ook 1.

.