Fitness Seller

Contest Log (v) Log IsabelleVD

succes!!! :)

Succes met je gesprek vandaag!

• Topic Starter Topic Starter
Zo, wat een lekkere spierpijn heb ik vandaag zeg :eek:!

Gisteren benen op een andere manier aangepakt als gewoonlijk. Ik had al een tijdje het gevoel dat ik 'niets' deed. Dus gisteren supersets 6-6-6-16 gedaan. En een paar isolatieoefeningen 3x10. Na één oefening voelde ik m'n benen echt helemaal vollopen en ik was al goed aan het zweten. het tempo lag lekker hoog en heb echt hard afgezien. Gelukkig maar dat m'n vriend en trainingsmaatje me zo goed pusht :) En nu spierpijn als gevolg: I love it :D

Normaal had ik vandaag dus mijn loonbespreking met mijn baas, maar die is zonet gecancelled. De vrouw van m'n baas gaat vandaag bevallen van hun tweeling, dus hij komt vandaag niet naar kantoor. Damn!:( Maar ben heel blij voor hen met de geboorte natuurlijk ;)

Vandaag waren schouders en buik aan de beurt. M'n schouders zijn mijn zwakke punt en dus is schoudertraining altijd een dubbeltje op z'n kant. Veel hangt af van m'n humeur. Als ik me niet goed voel en ik begin dan aan een schouder training, dan geraak ik helemaal gefrustreerd dat m'n schouders op niks trekken. En ik voelde me vandaag eigenlijk niet zo lekker: een moeilijke dag gehad vandaag op het werk en een paar keer echt pissed geworden omdat andere mensen hun werk niet goed doen :mad:

Ik had zaterdag m'n polar horloge binnen gebracht, omdat die niet meer werkte. Ik moest wachten tot vandaag en gelukkig heb ik eerst gebeld vooraleer ik naar de juwelier reed. Hij is nog steeds niet gemaakt en niemand kon me zeggen waarom en wanneer het dan wel klaar is. Grrrr...

Dan heb ik 2.5 week geleden 4 cursussen van Peter van der Zon besteld (en betaald!):
-Voeding bij sport
-afslankbegeleiding
- trainen voor massa, kracht en uithoudingsvermogen
- wedstrijdvoorbereiding
Ik zit dus al meer dan twee weken vol ongeduld te wachten om deze cursussen te kunnen verslinden, maar nog altijd niks. Vandaag heb ik dan - na meerdere mails - gebeld om te vragen waar mijn cursussen blijven. Ze hadden me eerder gezegd dat ze woensdag verstuurd waren. Niet dus! Pas vrijdag zijn ze de deur uitgegaan en morgen moet ik ze ten laatste hebben. Ben benieuwd...

Maar ondanks al die frustraties heb ik er toch een goede training van gemaakt. :D Ben echt tevreden. Tijdens de cardio nog een leuke film gezien, dus dat uurtje was zo voorbij. Nu lekker m'n bakje kwark met bosbessen oplepelen voor de tv. Ik ga Hell's Kitchen kijken, lekker leedvermaak om andere mensen te zien knoeien hihihi...

Iedereen heeft wel eens z'n dag niet. Frustrerend als je zo lang op dingen moet wachten.
Maar top dat je er toch nog een goede training van hebt gemaakt! :thumb:

ja schouder is ook mijn zwakste punt, vind ik. volgens mijn trainer zijn ze goed maar ik ben zelf ontevreden. moet ik morgen doen toevallig. lekker uitrusten vanavond en dan keihard tegenaan morgen.

Irritant al die dingen bij elkaar, kan echt je dag verzieken.
Voordeel is wel dat wij ons tenminste met trainen kunnen afreageren!
Scheelt wel een boel vind ik.
Als ik een rotdag heb gehad en ik kan ook nog eens niet trainen dan heb ik het helemaal gehad.... en ja, dan is er weer Cote 'D Or :o

Dan heb ik 2.5 week geleden 4 cursussen van Peter van der Zon besteld (en betaald!):
-Voeding bij sport
-afslankbegeleiding
- trainen voor massa, kracht en uithoudingsvermogen
- wedstrijdvoorbereiding

Succes en plezier ermee..

PS.. Ben blij dat schouders goed gingen ;-)

Irritant al die dingen bij elkaar, kan echt je dag verzieken.
Voordeel is wel dat wij ons tenminste met trainen kunnen afreageren!
Scheelt wel een boel vind ik.
Als ik een rotdag heb gehad en ik kan ook nog eens niet trainen dan heb ik het helemaal gehad.... en ja, dan is er weer Cote 'D Or :o

Ja da's waar! Als ik naar huis rijd van m'n werk, dan zit ik altijd nog minstens een half uur aan het werk te denken. Maar zodra ik de deur van de gym opendoe, laat ik alles achter. En dat vind ik zooooo zalig. Voor mij is er niks dat me zo doet 'ontstressen' en dat is trainen. Dan een lekker warme douche nemen en als ik dan buiten kom, loop ik wolkjes. En dan zijn er mensen (familie, vrienden) die niet snappen waarom ik echt ALTIJD wil gaan trainen. Tja, ik denk dat ze het ook nooit zullen snappen...:p

Ja da's waar! Als ik naar huis rijd van m'n werk, dan zit ik altijd nog minstens een half uur aan het werk te denken. Maar zodra ik de deur van de gym opendoe, laat ik alles achter. En dat vind ik zooooo zalig. Voor mij is er niks dat me zo doet 'ontstressen' en dat is trainen. Dan een lekker warme douche nemen en als ik dan buiten kom, loop ik wolkjes. En dan zijn er mensen (familie, vrienden) die niet snappen waarom ik echt ALTIJD wil gaan trainen. Tja, ik denk dat ze het ook nooit zullen snappen...:p

Helaas zullen mensen die zelf niet deze sport beoefenen het nooit begrijpen.... kamp ik alle dagen mee maar leer er eindelijk mee omgaan :D

Trainen is gewoon de beste ontstresser die er is!
Die mensen die dat niet begrijpen die missen imo echt wat, terwijl ze zich daar niet eens van bewust zijn.
Ik leg alle commentaren ook altijd maar naast me neer...

Who cares, I don't give a shit :p

Trainen is gewoon de beste ontstresser die er is!
Die mensen die dat niet begrijpen die missen imo echt wat, terwijl ze zich daar niet eens van bewust zijn.
Ik leg alle commentaren ook altijd maar naast me neer...

Who cares, I don't give a shit :p

Dat doe ik ook. Maar van m'n familie blijf ik het toch erg vinden. Vorig jaar heb ik zo hard gewerkt voor m'n fotoshoot. En toen ik s'ochtends op de dag van de shoot vertrok, heeft niemand me succes gewenst. Niemand heeft me achteraf gevraagd hoe het gegaan is. En niemand heeft gevraagd om de foto's te mogen zien. Dat blijft toch wel pijn doen... Maar ik doe het voor mezelf uiteindelijk, dat ik ook de enige reden waarom ik het volhoud wanneer het zwaar is. En als ik hier dan lees dat iedereen dit probleem heeft, dan put ik daar ook kracht uit! ;)

Dat doe ik ook. Maar van m'n familie blijf ik het toch erg vinden. Vorig jaar heb ik zo hard gewerkt voor m'n fotoshoot. En toen ik s'ochtends op de dag van de shoot vertrok, heeft niemand me succes gewenst. Niemand heeft me achteraf gevraagd hoe het gegaan is. En niemand heeft gevraagd om de foto's te mogen zien. Dat blijft toch wel pijn doen... Maar ik doe het voor mezelf uiteindelijk, dat ik ook de enige reden waarom ik het volhoud wanneer het zwaar is. En als ik hier dan lees dat iedereen dit probleem heeft, dan put ik daar ook kracht uit! ;)

Dat vind ik wel echt heel erg wat je nu schrijft.
Ook al hebben mensen niet dezelfde passie, dan nog zouden ze zich wel moeten kunnen inleven in de gevoelens van iemand anders....
Zelf heb ik maar een heel kleine familie en die vertel ik, nu ik er over nadenk eigenlijk ook niet eens meer wat ik doe en me bezig houd :(
We houden het misschien ook juist daarom wel vol en de rest lappen we gewoon aan onze laars, want dat doen ze uiteindelijk ook met ons....

Dat vind ik wel echt heel erg wat je nu schrijft.
Ook al hebben mensen niet dezelfde passie, dan nog zouden ze zich wel moeten kunnen inleven in de gevoelens van iemand anders....

Zelf heb ik maar een heel kleine familie en die vertel ik, nu ik er over nadenk eigenlijk ook niet eens meer wat ik doe en me bezig houd :(
We houden het misschien ook juist daarom wel vol en de rest lappen we gewoon aan onze laars, want dat doen ze uiteindelijk ook met ons....

+1 Wat naar, vervelend en jammer dat je familie dat (niet) deed.. :(

Ja, ik vond het ook stom van hen. Ik heb hen er achteraf mee geconfronteerd en ze zeiden dat ze zich met opzet zo hadden gedragen omdat ze vinden dat ik TE radicaal met m'n sport bezig ben. Ik vond dat echt zo belachelijk en kinderachtig van hen. Ik heb echt een goede familie, enkel op dat vlak blijft het altijd botsen. Ze denken dat ik het doe omdat ik onzeker ben en dat mijn vriend me dat gevoel van onzekerheid geeft. Het is echter omgekeerd, maar dat willen ze niet inzien. Ik ben inderdaad onzeker, maar mijn vriend en mijn sport geven me net WEL zelfvertrouwen. Ik heb er me ondertussen min of meer bij neergelegd. Vooral mijn zussen zijn gewoon jaloers. En als ze zich zo gedragen dan ga ik er alleen maar harder voor :D Wat zal ik blij zijn als ze groen van jaloezie zien voor mijn sixpack :)

Goeie instelling...;)

En wat de schouders betreft, hier ook 1:(.

Lijkt me inderdaad ook zeer pijnlijk.Ik weet niet hoe de band verder is met je familie,maar heb je het wel eens gezegt dat het je best wel gekwetst heeft?

Goed dat je je niet uit het veld hebt laten slaan ;).

Terug
Naar boven