XXL Nutrition

Contest Log (v) Log IsabelleVD

Lijkt me inderdaad ook zeer pijnlijk.Ik weet niet hoe de band verder is met je familie,maar heb je het wel eens gezegt dat het je best wel gekwetst heeft?

Goed dat je je niet uit het veld hebt laten slaan ;).

Dat vind ik nog wel heel erg moeilijk hoor moet ik zeggen. Mijn vader zeurt ook alleen maar dat ik nooit tijd heb. Dan probeer ik hem uit te leggen dat ik hard werk, daarnaast een studie volg en ook graag sport om mijn doelen te bereiken, maar hij voelt zich alleen en begrijpt dat gewoon echt niet.

Isabelle: je ziet er echt top uit! en wat een mooie foto's zeg. Dat zou ik nou ook graag willen.
Heel veel succes!

Ze zijn misschien wel jaloers + dat ze echt niet weten hoeveel toewijding het vergt voor die fotoshoot. Heb foto's van je gezien en je mag er zeker weten zijn, echt heel netjes. Respect en ga zo door :)

• Topic Starter Topic Starter
Dat vind ik nog wel heel erg moeilijk hoor moet ik zeggen. Mijn vader zeurt ook alleen maar dat ik nooit tijd heb. Dan probeer ik hem uit te leggen dat ik hard werk, daarnaast een studie volg en ook graag sport om mijn doelen te bereiken, maar hij voelt zich alleen en begrijpt dat gewoon echt niet.

Isabelle: je ziet er echt top uit! en wat een mooie foto's zeg. Dat zou ik nou ook graag willen.
Heel veel succes!

Ik begrijp hoe je je voelt. Het enige wat ik je kan zeggen, is dat ze er na een tijd wel aan wennen en dan gaat het allemaal wat gemakkelijker.

Bedankt voor het mooie compliment :)

Lijkt me inderdaad ook zeer pijnlijk.Ik weet niet hoe de band verder is met je familie,maar heb je het wel eens gezegt dat het je best wel gekwetst heeft?

Goed dat je je niet uit het veld hebt laten slaan ;).

Ja, ik heb het hen achteraf toen gezegd dat ik het heel erg vond dat iedereen met me meeleefde, zelfs m'n collega's vroegen hoe het was gegaan. Maar zei niet. Eigenlijk hadden ze niet veel te zeggen. Ze wisten dat ze fout waren maar wilden het gewoon niet toegeven.

Waarom doe jij mee je bent al beachproof joh!!!

hahah suc6 ermee;)

Waarom doe jij mee je bent al beachproof joh!!!

hahah suc6 ermee;)

haha, bedankt! Maar ik denk dat ik je niet moet uitleggen wat de 'bodybuildingziekte' is, hé: Het is nooit genoeg. Het is een trein waar je opstapt en nooit meer afkan :D Niemand is perfect, maar ik blijf het toch proberen! ;)

goeie instelling hoor!

haha, bedankt! Maar ik denk dat ik je niet moet uitleggen wat de 'bodybuildingziekte' is, hé: Het is nooit genoeg. Het is een trein waar je opstapt en nooit meer afkan :D Niemand is perfect, maar ik blijf het toch proberen! ;)

Dat is juist het leuke, dan heb je mooie doelen en blijf je aan het werk :)

je ziet er goed uit mooie rug
zet hem op en succes

Jippie! M'n cursussen zijn eindelijk aangekomen. Vanavond is rustdag, dus kan ik er meteen invliegen :) Wel eerst nog naar de fysio/kinesist vanavond voor m'n rug. Lekker genieten van m'n massage. Alleen wel jammer dat de pijn niet beter wordt... Ik hoop dat hij alles weer los krijgt, want 8 uur per dag achter de pc met rugpijn is echt geen pretje :(

sterkte en hou je taai.. Hier genoeg mensen op het forum die wel geintresseerd zijn in je hobby ;-)

Gisteren rustdag gehad en met m'n vriend naar een speciale arts geweest. Hij heeft z'n polsen bezeerd tijdens de training en de pijn ging maar niet weg. Dus op aanraden van onze trainer zijn we die dokter gaan opzoeken. We hadden om half tien 's avonds een afspraak en zijn pas om kwart voor elf binnen gekunnen. Hij werkt blijkbaar met homeopatische middelen en heeft een aantal spuitjes in z'n polsen gezet. jeetje, wat akelig! :eek: Ben benieuwd of het zal helpen, maar blijkbaar is het een bekende dokter die veel sportmensen begeleid. in ieder geval niks voor mij, ik heb een panische angst voor naalden! Om 23.15u in Rotselaar vertrokken en om 00.15u in m'n bedje om er om 06.20u weer uit te komen. Er staat me hier een leuke dag te wachten op het werk :coffeepc:

Ik wens je een fijne dag! Hoop dat je niet te moe bent, na gisteravond.
Vervelend dat je ouders/familie zo reageert op je, of niet reageert juist. Lijkt me erg moeilijk. Bij mij is ook niet iedereen even enthousiast, maar ja, doe het dan ook niet voor hun maar voor mezelf!

ik wens je een fijne dag! Hoop dat je niet te moe bent, na gisteravond.
Vervelend dat je ouders/familie zo reageert op je, of niet reageert juist. Lijkt me erg moeilijk. Bij mij is ook niet iedereen even enthousiast, maar ja, doe het dan ook niet voor hun maar voor mezelf!

+1 ;)

Je sport gewoon voor jezelf! Wacht maar tot ze de resultaten zien! Ik vind het nu al super de goede kan op gaan!

Ja, ik vond het ook stom van hen. Ik heb hen er achteraf mee geconfronteerd en ze zeiden dat ze zich met opzet zo hadden gedragen omdat ze vinden dat ik TE radicaal met m'n sport bezig ben. Ik vond dat echt zo belachelijk en kinderachtig van hen. Ik heb echt een goede familie, enkel op dat vlak blijft het altijd botsen. Ze denken dat ik het doe omdat ik onzeker ben en dat mijn vriend me dat gevoel van onzekerheid geeft. Het is echter omgekeerd, maar dat willen ze niet inzien. Ik ben inderdaad onzeker, maar mijn vriend en mijn sport geven me net WEL zelfvertrouwen. Ik heb er me ondertussen min of meer bij neergelegd. Vooral mijn zussen zijn gewoon jaloers. En als ze zich zo gedragen dan ga ik er alleen maar harder voor :D Wat zal ik blij zijn als ze groen van jaloezie zien voor mijn sixpack :)

JUISTUM! De mensen die het meeste klagen, zijn het meest jaloers op je uiterlijk ;)

De dames op het werk lachen ook vaak tijdens de lunch.., iedereen haalt patat of rijst gerecht ed, ik pak me broccoli + eieren, en dan zitten ze raar te kijken / lachen...., maar wel altijd vragen hoe je zo snel kan afvallen :P Of vragen te helpen, wat ze moeten eten etc...haha....

Toch erg vervelend dat je familie bewust niet je interesses willen bespreken.., accepteer het dan maar, en vraag ook niet meer naar hun interesses..
Op den duur snappen ze wel waarom je niet meer op hun interesses ingaat.., als ze het niet snappen; jammer dan ;)
Succes met je fam, kan best vervelend zijn die negatieve shit, maar laat je sport niet door hun bederven! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Gisteren zo'n gezellige avond gehad. Eerst na het werk lekker borst en triceps getraind, met nadien nog een uurtje cardio. Op weg naar huis begon er een hevig onweer, met veeeeeeel regen. Samen met m'n vriend een zalig warme douche genomen en het dan thuis lekker gezellig gemaakt en dan onder een dekentje in de zetel gekropen. Ik was helemaal ontspannen en heb geslapen als een baby :D

Vanavond om 19.00u heb ik een afspraak met m'n trainer: wegen en meten. Ik ben benieuwd. In gewicht ben ik niet zoveel kwijt, maar hoop wel dat er toch weer wat vet af is gegaan.

Daarna nog rug en biceps trainen en een uurtje cardio.

goeie fysiek al, hopelijk vanavond beetje lager in vetpercentage weer, sterkt je in je doel ;)à

Veel succes vandaag, ik ben benieuwd naar de resultaten van je meting en weging. :)

Ik vrees dat er aan m'n dieet zal moeten gesleuteld worden. Want ben echt niet veel afgevallen deze week, ongeveer 300 gr. Momenteel zit ik op ongeveer 1800 kcal.

Dit eet ik nu:
07.00u shake met melk + halve banaan
10.30u 50g havermout + 250 g kwark
13.00u 300g witte vis + 400g groenten + 20g extra light mayo
15.00u twee stukken fruit
17.30u blik tonijn, 150 g aardappelen, 250g groeten + 20 g extra light mayo
20.30u 250 g kwark + 150g bosbessen

Eén keer per week mag ik in mijn avond maaltijd variëren tussen
- 60 gr rijst, 250g groeten, blik tonijn
OF 75 g pasta, 250 zelfgemaakte tomatensaus met veel groeten en een blik tonijn.

M'n proteïnen van 's middags en 's avonds mag ik eigenlijk zelf kiezen (kip, vis, biefstuk, tonijn).

Zo lang m'n BF blijft zakken, kan ik dit dieet houden. Anders moeten we iets veranderen. Maar m'n trainer wil niet te laag in kcal gaan, zodat mijn verbranding niet gaat stilvallen. Misschien is het tijd om aan ochtend cardio te gaan denken, alhoewel ik daar eigenlijk liever nog even mee wil wachten.

Terug
Naar boven