Fitness Seller

Contest Log (v) Log IsabelleVD

• Topic Starter Topic Starter
Je bent bewonderenwaardig veeleisend! Goed dat je je probeert om van sommige gedachten niets aan te trekken. Het is heel logisch dat je zo gaat denken, maar je als je er niet meer van kunt genieten dan kan je je afvragen of het het waard is. Je weet zelf wat je doet, je gevoel zegt soms andere dingen, als je je verstand maar blijft horen. En wees vooral trots op jezelf meid! Je foto's zijn mooi!
Je eerste foto vind ik zelf erg mooi, ook qua pose en uitstraling!

Ik ken mezelf wel goed en weet dat ik het achteraf moeilijk ga hebben omdat ik die 'shape' niet wil opgeven, maar dan na een paar dagen kom ik daar wel overheen :D Ik zie het vocht elke dag wat meer wegtrekken, dus ik ben er wel redelijk gerust in. En ik geniet 100% van elke maaltijd :meal:

Gisteren heb ik trouwens een supertraining gehad: biceps/triceps/buik en cardio. Jeetje wat had ik een superpomp :eek::eek::eek: M'n armen leken wel elk moment te kunnen exploderen. Het is nu nog even afwachten, maar ik hoop/denk dat mijn lichaam na een periode van bijna 2.5 maanden dieeten klaar is voor een groeispurt... :p

D-day: deadline dag! Wat spannend! Ik heb hier en daar al wel wat foto's gezien en de vooruitgang is echt schitterend. Ik begin te twijfelen of ik wel hard genoeg gewerkt heb :o

Moeten we eigenlijk onze eindfoto (met de vergelijking van foto 1-2-3) ook in ons eigen logje posten?

D-day: deadline dag! Wat spannend! Ik heb hier en daar al wel wat foto's gezien en de vooruitgang is echt schitterend. Ik begin te twijfelen of ik wel hard genoeg gewerkt heb :o

Moeten we eigenlijk onze eindfoto (met de vergelijking van foto 1-2-3) ook in ons eigen logje posten?

Volgens mij mag dat wel, maar hoeft het niet...

En het gaat erom dat jij lol hebt gehad en lekker aan het trainen bent geweest - niet of je vergeleken met anderen genoeg progressie hebt geboekt (houd ik mezelf ook voor...)

Tja, ik ben er eigenlijk best wel fier op, dus hier is alvast mijn eindfoto :D

vergelijking-foto-IsabelleVD4.jpg

Snap ik dat je daar trots op bent! Heel netjes!

Jij hebt zichtbaren beenspieren (bovenbeen)! Wauw!
Resultaat om trots op te zijn!

Hier is mijn eindfoto toch nog een keer alleen. Want die vergelijkingsfoto is maar klein uitgevallen vind ik. Ik weet niet hoe het komt, als ik de JPEG open heb ik een grote foto, maar als ik die hier upload niet???

IMG_0558.JPG

.....en jij bent bang dat je niet hard genoeg gewerkt hebt :rolleyes:

:cheer: Super sta je erop!!!

Asociale progressie.. good stuff.

Wow wat droog mooi!!

Wow meid, wat ben jij droog zeg! Ziet er echt goed uit! Zo leuk om te zien hoe ieder zo zijn eigen lichaamstype heeft. Echt van alles wat zie ik voorbij komen tijdens de contest. En echt je hebt hard je best gedaan, daar mag je zeker trots op zijn! Dikke :thumbs:!

maak je geen zorgen hoor, er is echt wel progressie te zien, duidelijk zelfs! Erg droog meid, petje af!!!

SUPER Prestatie hoor!!!!! Dikke pluim voor jou.. zie je gezellig morgen.. Heerlijk rug en biceps, heb er zo'n zin in!! :D

Ik ook, lekker knallen! Rug blijft toch één van m'n favoriete spiergroepen :D
En zeker als ik die met jou samen train, dan sta ik versteld van mijn eigen kunnen :o

Bedankt voor de reacties iedereen! ik vind het echt top dat alle dames zich zo hebben ingezet en iedereen heeft super resultaten behaald. Dus een thumbs up voor Ryu met dit initiatief!

Terug
Naar boven