- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien dat ik het niet helemaal goed begrijp maar klopt het dat je nu al op volume dagen de laatste set niet de 5 reps haalt? Zo ja lijkt het me niet de bedoeling op deze dagen tot fail te trainen maar daar bewust wat onder te gaan zitten. Zelfs op de intensiteitsdagen lijkt het me niet wijs iedere training tot een fail te trainen. Dan hanteer je imo te zware gewichten.
Ik zou de gewichten dan wat omlaag halen en vandaar uit iedere week een beetje verhogen.
Dat je 5x185kg haalt in je laatste werkset wil niet zeggen dat je niet te zwaar aan de nieuwe cycle bent begonnen. Het kan zelf zo zijn dat door de laatste tijd zo vaak tegen een fail te trainen je zwakker bent geworden i.p.v. sterker. Tevens is het niet handig te snel in een cycle tegen je grens te trainen. Beter ga je iets meer in het gewicht omlaag en verhoog je in hele kleine stappen. Met die gewichten wordt je ook sterk, zolang je een aantal werksetjes hebt boven de 85%.
3x3 gaat me wel goed af en idd, is tijdje terugAlleen zit ik in dubio of ik nu in alle sets met 2.5 kilo zal verhogen of eerst 2.5 in eerste set dan ook in tweede, etc.
Hehehe je bent ook lekker eigenwijs en neemt geen stapje terug maar nog een stapje erbij.