Fitness Seller

Log Kraft

Damn wat een gewichten
Wat is je schema, elke wo 3 compounds? doe je ook warmup sets?

• Topic Starter Topic Starter
BOR gefaald zegt ie.. Met 100 kg. :rolleyes: Netjes!!!

Bor hoort eigenlijk met bench min of meer gelijk te lopen dus is vrij normaal, hoor. ;)

Damn wat een gewichten
Wat is je schema, elke wo 3 compounds? doe je ook warmup sets?

Schema staat op eerste pagina. Ik ben nu in periode 2. ik was blij dat ik periode 1 kon stopppen want 6x5 holt je uit. Ik doe idd zowat elke training 3 compounds en af en toe wat iso. Ik moet eigenlijk wat meer iso doen, maar heb dr vaak geen zin meer in :o Warming up hoort er natuurlijk bij :)

Bor hoort eigenlijk met bench min of meer gelijk te lopen dus is vrij normaal, hoor. ;)

Dat red ik echt niet, hoewel het wel steeds beter gaat.

Schema staat op eerste pagina. Ik ben nu in periode 2. ik was blij dat ik periode 1 kon stopppen want 6x5 holt je uit. Ik doe idd zowat elke training 3 compounds en af en toe wat iso. Ik moet eigenlijk wat meer iso doen, maar heb dr vaak geen zin meer in :o Warming up hoort er natuurlijk bij :)

Tja, vind je het gek bro, als je al 3 compounds doet! Na bijvoorbeeld zware deadlifts (+rest rugtraining) zit er geen bicepsoefening meer in m'n onderarmen hoor..
Is het niet een idee op de dagen dat je niet traint wat isolatie te doen?

Powerlifters doen toch niet aan isolatie :D
of zie je jezelf als bb'er

Tja, vind je het gek bro, als je al 3 compounds doet! Na bijvoorbeeld zware deadlifts (+rest rugtraining) zit er geen bicepsoefening meer in m'n onderarmen hoor..
Is het niet een idee op de dagen dat je niet traint wat isolatie te doen?

Nja, er zit nog wel meer in dan, maar de focus is dan gewoon weg. Op 3x3 dagen doe ik wel meestal wat assistance. Maar bij 5x5 vind ik het meestal wel welletjes na de compounds. Op rustdagen train ik niet. Het heet niet voor niks een rustdag. Anders blijf je bezig ;)

Powerlifters doen toch niet aan isolatie :D
of zie je jezelf als bb'er

Ik bedoel assistance. Bodybuilding heb ik een tijd gedaan. Dat zit nog steeds af en toe in mijn hoofd :p

Nja, er zit nog wel meer in dan, maar de focus is dan gewoon weg. Op 3x3 dagen doe ik wel meestal wat assistance. Maar bij 5x5 vind ik het meestal wel welletjes na de compounds. Op rustdagen train ik niet. Het heet niet voor niks een rustdag. Anders blijf je bezig ;)

Ok, ik snap het. Dan doe je het toch lekker alleen op 3x3 dagen, maakt niet uit toch? Je gaat voor de PL en niet voor de BB.

hoe gingen de laatste 5 reppers op de squat en benchpress

klote mataz - shit zit niet mee
ik hoop echt dat jullie 2e worden
jullie verdienen dat ipv die philipslampen

klote mataz - shit zit niet mee
ik hoop echt dat jullie 2e worden
jullie verdienen dat ipv die philipslampen

Ach, je weet wat er gebeurt is met AZ laatste jaren. Ze doen het desondanks prima.

Deadlift 5*5 140/150/160/175/185 (3) alles pron.
Mp 5*5 50/55/60/65/72.5
Pullups 3*5 bw 110

Ach, je weet wat er gebeurt is met AZ laatste jaren. Ze doen het desondanks prima.

Deadlift 5*5 140/150/160/175/185 (3) alles pron.
Mp 5*5 50/55/60/65/72.5
Pullups 3*5 bw 110

Zeer nette MP bro.
Ik heb niks met voetbal, maar mijn collega's zijn hardcore AZ fans.. En ik gun het ze van harte.. Maar ik zie de titel alweer naar 020 gaan.. Als dat toch eens niet gebeurd is het feest!

Zeer nette MP bro.
Ik heb niks met voetbal, maar mijn collega's zijn hardcore AZ fans.. En ik gun het ze van harte.. Maar ik zie de titel alweer naar 020 gaan.. Als dat toch eens niet gebeurd is het feest!

Ja, mp ging goed vandaag. Dl niet de reps gehaald. Volgende week doe ik dl laatste set mix dan pak ik m. Het is leuk dat AZ het goed doet, maar als het slecht gaat slaap ik er geen minuut minder om, hoor.;)

Ja, mp ging goed vandaag. Dl niet de reps gehaald. Volgende week doe ik dl laatste set mix dan pak ik m. Het is leuk dat AZ het goed doet, maar als het slecht gaat slaap ik er geen minuut minder om, hoor.;)

Had gister hetzelfde met DL. Bij de 2e rep op 190 verrekte ik een spiertje in m'n rug, was 4e van de 5 set. Zoals je laatst al zei, je kan niet altijd pieken.
En nee, ik lig er niet wakker van maar ik word toch een beetje meegesleept in het enthousiasme van m'n collega's.

Had gister hetzelfde met DL. Bij de 2e rep op 190 verrekte ik een spiertje in m'n rug, was 4e van de 5 set. Zoals je laatst al zei, je kan niet altijd pieken.
En nee, ik lig er niet wakker van maar ik word toch een beetje meegesleept in het enthousiasme van m'n collega's.

Yo :)

Squat 3x3 105/120/137.5
Benchpress 3x3 95/110/125
Bor 3x3 90/100
Leg curls 3x8 55
Frontsquat 5x70/5x80

Sq en bp gingen prima. Volgende keer 3x3 bp met 127.5. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Oh kijk die squat gaan bro! Dat gaat de goeie kant uit niet!!
Frontsquat vind ik ook echt knap, ik vind het een kloteoefening, doe 'm ook niet.. Maar zeker een knap gewicht wat je gebruikt.
Je klonk af en toe een beetje of je in een dip zat, maar zo te zien ben je er uit.

Oh kijk die squat gaan bro! Dat gaat de goeie kant uit niet!!
Frontsquat vind ik ook echt knap, ik vind het een kloteoefening, doe 'm ook niet.. Maar zeker een knap gewicht wat je gebruikt.
Je klonk af en toe een beetje of je in een dip zat, maar zo te zien ben je er uit.

Frontsquat kan beter. Wou eigenlijk 3 sets doen, maar was kapot. Ik doe ze alleen met cleangrip. Cross is k*t vind ik.

Ja, gaat wel lekker laatste tijd. Zo zie je maar dat een weekje deload of rust een mens goed doet.

Ja dat blijkt wel bro. En tja, kan beter.. Nadat je daarvoor al zwaar heb lopen squatten? Is ook maar relatief he. Waarschijnlijk kan je meer pakken als je begin met FS. Ik vind het een nette training.

Ja dat blijkt wel bro. En tja, kan beter.. Nadat je daarvoor al zwaar heb lopen squatten? Is ook maar relatief he. Waarschijnlijk kan je meer pakken als je begin met FS. Ik vind het een nette training.

Front squat is een extraatje op het eind. Heeft niet de prioriteit als de backsquat. ;)

Dat je er nog puf voor heb na gewone squats ;)

Terug
Naar boven