XXL Nutrition

Log Kraft

Bezoekers in dit topic

wil je Dumba niet zo sarcastisch benaderen, de beste man heeft een hartafwijking !




























WHAHAHAHAHAH..geintje brah :)
 
kan me voorstellen, kerel ;)
 
och hij is wel vaker uit de dood opgestaan. trainze verders :thumbs:
 
Deadlift 3*3 165/185/210
Mp 3*3 57.5/70/80
Pull ups 3* met 10 kilo tussen benen/3* met 15 k. tussen benen/ 1*10 reps bw 111
Upright row 7*55/8*50/5*57.5

Zeer tevreden over dl en mp. Ik had geen zin meer in bb curl
 
Mooi die deads. Je 1rm zit nu zeker op 220kg, had je deze al?
 
Nice MP damn, doe je nog belt om? Deads zijn ook raw?
 
Netjes hoor. Ik vind ze allemaal weer netjes, niet alleen de DL/MP. Zoals ik blijf zeggen allemaal erg respectabele gewichten!
 
Netjes hoor. Ik vind ze allemaal weer netjes, niet alleen de DL/MP. Zoals ik blijf zeggen allemaal erg respectabele gewichten!

Mag jij vinden. Ik vind het nog steeds gayig voor die jaren dat ik bezig ben. Ik ga mezelf ook geen schouderklopjes geven anders wordt je minder gretig. Nu begint het pas!
 
Mag jij vinden. Ik vind het nog steeds gayig voor die jaren dat ik bezig ben. Ik ga mezelf ook geen schouderklopjes geven anders wordt je minder gretig. Nu begint het pas!

Tja, dat gesprek hebben we al eerder gehad.. Maakt niet uit wat anderen zeggen zelf ben je toch niet tevreden.. Dat is onze sport hè.
 
Squat 5*5 100/105/112.5/117.5/122.5
Benchpress 5*5 90/97.5/102.5/107.5/112.5

Voel me niet lekker. Alleen het hoognodige gedaan.
 
Squat 5*5 100/105/112.5/117.5/122.5
Benchpress 5*5 90/97.5/102.5/107.5/112.5

Voel me niet lekker. Alleen het hoognodige gedaan.

Netjes dat je toch aan de bak bent gegaan bro. En ik kan ook niet zeggen dat je nou weinig gewicht hebt gepakt. Geen verloren training dus.
 
Deadlift 5x5 140/150/160/175/185 > (3 reps mix en 2 reps pronated)
Mp 5x5 50/55/60/67.5./72.5 (2)
Pull Ups 5x5 (4xbw+10) + (1xbw+15)

Deadlift ging moeizaam. Mp gefaald in laatste set. Kom vast door het pressen van gisteren. Pull ups gingen master.
 
Ondanks je MP fail nog steeds net gewicht.. En tja, met deadlift kan je ook niet altijd pieken he.. Heb er zelf ook last van, ook al heb ik een week rust gehad, kennelijk is het bij mij nogal dag-afhankelijk. De ene keer pak ik 205 de andere keer denk ik bij 180, het is op..
Maar niks te klagen toch, je hebt goed gelift?
 
Ondanks je MP fail nog steeds net gewicht.. En tja, met deadlift kan je ook niet altijd pieken he.. Heb er zelf ook last van, ook al heb ik een week rust gehad, kennelijk is het bij mij nogal dag-afhankelijk. De ene keer pak ik 205 de andere keer denk ik bij 180, het is op..
Maar niks te klagen toch, je hebt goed gelift?

Ik denk dat als ik morgen zou gaan trainen ik de mp wel met 5 reps in laatste set kon pakken ivm herstel van bp. Maar morgen is El Clasicó :o

Het ging voor de rest zeker wel goed. Deadlift laatste set was hard werken.
 
Ik denk dat als ik morgen zou gaan trainen ik de mp wel met 5 reps in laatste set kon pakken ivm herstel van bp. Maar morgen is El Clasicó :o

Het ging voor de rest zeker wel goed. Deadlift laatste set was hard werken.

Als dat niet zo was had je niet goed getraind. ;)
 
Back
Naar boven