Fitness Seller

Log Laluzz

• Topic Starter Topic Starter
Dankje Marina :)

Ben ik weer, eindelijk. Zit (alweer grr) in een dipje met het sporten en eten. Ik wil vanaf januari weer helemaal perfecto alles aanpakken en serieus cutten, nu gewoon op gewicht blijven. Met sinterklaas en kerst enzo kan ik me toch niet (goed genoeg) inhouden en da's alleen maar frustrerend :p

Maar vandaag legdayy!

10 min. crosstrainer + stretch

Squat
1x10x30
1x10x40
1x8x50
1x8x60
1x8x65 : D
1x10x40 extra diep

Lunges per been
2x10x40
2x8x50
1x6x60 PR
1x8x50

Leg press we hebben een nieuwe plate loaded leg press en hij is zoooveel fijner dan de andere plate loaded leg presses :D steeds gewisseld met voetstanden
1x10x40
1x10x50
1x10x60
1x10x70
1x10x80 PR
2x10x90 PR lukte nog net:D

Leg extension
1x10x36
1x10x43
3x10x50

Lying leg curl heeell langzaam
1x10x5
1x10x7.5
2x10x10
1x10x7.5

Calf press
5x8x130

10 min. crosstrainer en stretch :D
geen buik gedaan, want ik was al helemaal op! Volgende keer weer

Lekkere pr's neergezet! Sterk hoor :D

oeeee.. love legday! Nice PR's!! dit ga je voelen morgen! :D

Mooie PR's! en lekker branden he die lying leg curls als je ze langzaam doet!

Waaauw, knap gedaan hoor ! En inderdaad al erg mooie PR's !!!

dank allemaal : D

vandaag (of eigenlijk gister - iig donderdag dus :p ) pull gedaan. Meer gelet op vorm en minder op gewicht.

10 min crosstrainer

Bent over row
3x10x20
3x10x25

T-bar row
3x10x5
3x10x7,5

Cable row
2x10x32
3x10x36
1x10x32

Bicep cable curl
4x10x18

Rear delt fly machine
2x10x16
3x10x23

DB bicep curl (om ongelijke biceps een beetje bij te trekken :p ), merkte wel dat ik of achteruit gegaan ben, of gewoon vandaag wat minder kracht had
1x12x5
2x10x7
1x10x6

wederom geen buik en ook geen cardio :o geen energie meer

Nette training!! en het is normaal hoor dat niet altijd met je trainingen je maximale gewicht kan pakken. ;)

Lekkere PR's op je beentraining van laatst! Goed bezig!

Af en toe heb je even een mindere dag qua kracht, merk ik ook zo vaak.. Frustrerend wel omdat je in je hoofd wel wilt, maar volgende training ben je er vast weer!

Oke gelukkig dat het normaal is haha :D
zolang ik iig zo zwaar train dat ik echt niet hoger/zwaarder kan + ik heb spierpijn de volgende dag, ben ik content haha

en dank!

Even niet getraind, omdat ik grieperig ben (en zak steeds door m'n knieen, beh). Misschien later op de dag nog, als ik me beter voel.
MAAR ik heb me ingeschreven voor de FlexChallenge 2014!! In januari de eerste meeting en ik vind 't nu al superspannend haha.

Haaaa wat cool zeg! Goed bezig hoor, spannend. Heel erg benieuwd naar hoe dat is, houd me zeker op de hoogte als ik je weer 's zie!

Oh en beterschap natuurlijk.

Even niet getraind, omdat ik grieperig ben (en zak steeds door m'n knieen, beh). Misschien later op de dag nog, als ik me beter voel.
MAAR ik heb me ingeschreven voor de FlexChallenge 2014!! In januari de eerste meeting en ik vind 't nu al superspannend haha.

Woah, spannend!! Je gaat ook daadwerkelijk het podium op? Welke klasse?

Leuk hoor! Ben benieuwd hoe het je vergaat!

Dat weet ik nog niet, want ik ben voorlopig nog lang niet podium-klaar haha. Mijn 'plan' was om in 2 jaar mee te doen met de bikiniklasse, maar ik weet niet of ik dat volgend jaar al kan doen!
Ik ben ook superbenieuwd :D het lijkt me iig heel fijn om die begeleiding te hebben als een soort houvast. En elke maand een moment om naar toe te leven, waar ik wel resultaat wil zien natuurlijk. Dus ik denk dat het wel veel beter zal gaan :)

thanks ferociousfeline! Ik zal je up to date houden haha

Wat gaaf! Echt cool!!
Dat geeft je echt een enorme kick. En met zo een doel voor ogen is het helemaal te gek! Zet hem op !

Ik hoop toch ook echt ooit het podium op te gaan. Mijn droom is fitness... Maar dat zal nog wel een tijd duren...

Super leuk én spannend natuurlijk! Heel veel succes :D

Ja die begeleiding lijkt me ook erg waardevol, en zo'n doel is natuurlijk super voor de motivatie.
Gaan jullie naar de Flexcup van dit jaar?

Superleuk dat jullie ook zo enthousiast zijn! :D

Ja we gaan de zondag en hebben er gelijk een weekendje weg aan vast geplakt :)

Waaaaaaauw, wat super dat je je voor een wedstrijd hebt ingeschreven !!! Echt fijn ! Wat een motivatie !

Word je dan vanaf nu iedere maand geëvalueerd ? Wat wordt er dan gemeten ?

Heel veel succes en plezier ermee !!!

Nouja ik heb me nog niet voor de wedstrijd ingeschreven, alleen voor de challenge :P en dan zie ik daarna wel of ik mee kan doen met de wedstrijd :D
Maar idd, maandelijkse evaluatie! Ik weet ook niet precies hoe alles in z'n werk gaat, er staat bijna geen info op de site en ik had gemailt met de vraag voor meer info en als antwoord kreeg ik: 'lees de laatste muscle&fitness' (dus die ga ik nog even zoeken haha)

Ik dacht altijd dat de challenge automatisch betekende dat je de wedstrijd meedeed. :o maar dat had ik dus mis...

ja had ergens gelezen (er staat zo weinig op die site!) dat je voor de challenge 275 betaalt en je krijgt 100 terug als je meedoet met de wedstrijd. Dus toen ging er dus van uit dat je niet automatisch mee doet met de wedstrijd. Maar dat is op zich wel het doel van de challenge natuurlijk! Dus als ik het al aandurf ga ik meedoen haha

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven