Nou ik heb m'n voedingsschema gekregen vandaag! Helaas wel allemaal vlees en vis erin. Ik had al een vraag op de fb pagina geplaatst welke vervangers ik kan gebruiken, maar nog geen antwoord gehad. Ga er vanuit dat ik in ieder geval tofu en tempeh mag gebruiken, maar alleen maar dat is ook zo saai. En nog iets voor op brood moet ik hebben - ik heb wel een vegapate maar ik weet niet of die geschikt is?
Anyway, ik heb een schema met 1482 kcal per dag, dat lijkt echt superweinig, maar dat valt best mee eigenlijk

60% koolhydraten, 25% eiwitten en 15% vet. Het schema heeft zes dagen, waarvan je dan allerlei maaltijden kunt 'uitwisselen' enzo. Dag 1 is bijv: havermout met whey (in water, helaas

), pannekoeken, rijst+kip+ananas, pannekoeken, whey, nog eens whey, aardappels+biefstuk+broccoli, caseine. En mag 1 maaltijd per week cheaten, liever iets vets dan iets met suiker. En ik heb ook alvast een zoetstof gehaald, aangezien ik geen appelstroop of honing ofzo meer mag gebruiken door m'n havermout, dat wordt wennen

Ben echt heeel benieuwd welke resultaten dit voedingsschema gaat opleveren!
Ook heb vandaag de eerste training gehad, legday. Moest echt heel erg wennen aan 15 en 20 herhalingen per oefening, m'n gewichten bleven vrij laag haha. Ik dacht dat 't wel easy zou zijn, aangezien er niet zoveel oefeningen en sets in de legday zitten, maar men t was toch wel vermoeiend haha, zat met een rode kop in de kleedkamer
5 minuten cardio gedaan van te voren + stretch - was van plan om nog 25 minuten cardio na afloop te doen, maar had geen tijd meer. Dat ga ik morgen doen denk ik.
Ik heb overigens 3 vd 5 minuten hardgelopen/gerend, dat heb ik serieus nog nooit in m'n leven gedaan of gekund!! W00t! (vroeger viel ik flauw na een sprintje. Zelfs tijdens het badmintonnen op de middelbare school viel ik flauw

) Dus dat was wel een tof momentje.
Leg extensions
1x20x23
2x20x30
Squat ATG
1x15x20
1x15x30
2x10x40 - lukte niet om 15 herhalingen te doen, dus maar 2x10 gedaan..
Leg press mijn favorietje <3
1x15x50
1x15x60
1x15x70
Straight leg deadlift
1x15x30
1x15x35
2x10x40 - zelfs als met de squats
Lying leg curl
3x15x10
En toen met trillende beentjes omgekleed