AndroidHealthClinic

Log Laluzz

Je gaat er gewoon voor! Klaar punt uit! :D gaat je zeker lukken als je er vol voor gaat!

• Topic Starter Topic Starter
Oke, deal! :D

275 Euro voor een challenge aka persoonlijke begeleiding.
Ik ken de gangbare prijs niet maar ik vind dat veel geld.

Heb er kort wat over gelezen op hun website ([Link niet meer beschikbaar])
maar ik vind dat er toch bitter weinig informatie opstaat. (Zou ook wel zo shredded willen zijn als de gasten op die foto's maar moet eerst wat gains maken :p)

Nu allesinds veel succes gewenst! Als die gasten zo goed zijn zoals het op de website beschreven staat, ga je de gains van je leven maken :p

Groetjes!

275 - 100 als je mee doet is bijzonder weinig voor begeleiding. Juist omdat ze groepsinschrijvingen doen kan de prijs laag blijven.

Wat leuk om te lezen dat je mee doet aan de flexchallenge! Ben heel erg benieuwd hoe dat je gaat verlopen!
Het lijkt me in ieder geval een heel leuk maar intensief programma. Ik hoop dat je zo snel dichterbij je droom komt!

Ik ben zondag ook op de flex challenge, super zin in!

heel veel succes gewenst alvast, ik volg je log!

Ja klopt Germeys, ik vind het ook wel een debiel dat er zo weinig info op de site staat (en die man verwees mij naar de muscle&fitness, maar daar stond praktisch hetzelfde als op de site...). Maar ik heb vandaag bij de Flexcup gezien wat voor resultaten eruit komen bij de vrouwen (waarvan dus geen foto's op internet staan grr), en dat is echt wel het geld waard! En voor een heel jaar is het heel weinig geld he :) maar dankjewel!

Leuk Moowsje, welkom :D ik ben net teruggekomen van de Flexcup, dat was zo gaaf! Ben nu weer 300% gemotiveerd haha.

Oja en afgelopen vrijdag heb ik nog een korte training gedaan. Was de hele week ziekig en energieloos en vrijdag eigenlijk ook haha, dus het trok op niks. Alleen leg press ging lekker!

Eerst 10 minuutjes cardio en bodyweight squats en lunges.

Squat
2x10x40
ging bijna tegen de vlakte hierna, dus was maar gestopt

Leg press plate loaded 45 graden
1x10x60
1x10x80
1x10x100 PR
1x10x110 PR
1x5x120 PR

Superset lying leg curl & leg extension
1x10x5 & 3x20
2x10x10

Ging echt niet meer, dus nog maar wat cardio gedaan. 10 minuutjes crosstrainer.

Nice PR op legpress hoor!

leuk he om te zien wat er allemaal kan gebeuren als je echt je doel achterna gaat! Hou die motivatie vast hoor! Dan lukt het je zeker!

Hey Laluzz !

Wat super dat je nu weer extra gemotiveerd bent !!! :)

Kan je zo misschien eens kort zeggen hoe dat in zijn werk gaat, die FlexChallenge, en wat je daarmee kan/zal bereiken ?

Succes !

Mooi dat het gaaf was op de Flexcup! Kan me voorstellen dat zo'n weekend heel motiverend werkt :D
Wilde zelf ook heel graag gaan, maar mijn vriend vindt alles wat met BB te maken heeft vreselijk.

Ik kom natuurlijk volgend jaar wel kijken, als jij daar staat ;)

Dankje Marina, fijn dat je zo'n vertrouwen in me hebt :D

En Lies, ik weet het zelf ook niet precies! Maar zover ik weet: maandelijkse meeting/meting en begeleiding qua voeding en training. Maar op deze blog (ik heb haar gisteren ook gezien!) kan je wel een goed idee krijgen van hoe het in z'n werking gaat denk ik: http://jeanetwolf.wordpress.com/ . Wat ermee wil bereiken is een soort houvast op m'n vooruitgang. Zij weten beter dan ik hoe ik alles moet aanpakken en omdat er elke maand je vooruitgang wordt gecheckt, heb je elke maand een 'deadline' waarvoor je je best doet. Maar ik zal uiteraard uitgebreid verslag doen van de meeting/meting in januari! ;)

Haha supertof ferociousfeline! Jammer dat je vriend het niks vindt (wel grappig, meestal is het omgekeerd :p )

Hoi Laluzz, bedankt voor de link van Jeanet, leuke log! Ik ga er later nog eens even goed de tijd voor nemen.
En jij veel succes gewenst!

En Lies, ik weet het zelf ook niet precies! Maar zover ik weet: maandelijkse meeting/meting en begeleiding qua voeding en training. Maar op deze blog (ik heb haar gisteren ook gezien!) kan je wel een goed idee krijgen van hoe het in z'n werking gaat denk ik: http://jeanetwolf.wordpress.com/ . Wat ermee wil bereiken is een soort houvast op m'n vooruitgang. Zij weten beter dan ik hoe ik alles moet aanpakken en omdat er elke maand je vooruitgang wordt gecheckt, heb je elke maand een 'deadline' waarvoor je je best doet. Maar ik zal uiteraard uitgebreid verslag doen van de meeting/meting in januari! ;)

Bedankt voor het delen van die link ! Ziet er leuk en zeker interessant uit om eens wat meer in detail te lezen !!! :) Dankje !

Ik ben al benieuwd naar je verdere ervaringen ;)

Succes !

Hallooo allemaal, ik leef nog :p even (nouja best lang) rust genomen na griepjes enzo. Kracht is wat afgenomen helaasch, maar vandaag weer benen getraind!

Eerst 10 minuutjes crosstrainer en bodyweight squats & lunges.

Squat
1x10x30
1x10x40
1x8x50
1x6x30 pauzesquats met 3 sec pauze
1x8x30 met 5 sec pauze

Lunges per been
2x8x30
2x8x40

Ik had hier echt steeds dat m'n nek/trapezius helemaal verkrampte. Daar heb ik al vaker last van gehad, maar het was nu gewoon niet te doen eigenlijk - ik wilde nog goodmornings doen, maar die heb ik maar niet gedaan. Iemand anders daar ook wel eens last van gehad? Wat doe ik verkeerd???

Leg press plate loaded 45 graden
2x8x80
2x10x100
1x10x80 + 10x12x40 dropset
man dat brandde

Straight leg deadlift
1x10x30
1x10x40
1x5x40, glipte steeds uit m'n handen (normaal heb ik handschoentjes, maar die was ik vergeten vandaag) dus ik ben over gegaan op leg curl

Seated leg curl
1x12x30
1x12x23

Calf press
4x10x100

10 minuutjes loopband en stretchen, helemaal op!

Ik heb nog een mailtje gehad van de flexchallenge; het begint op 25 januari en dan worden er foto's gemaakt, vetmeting gedaan en ik moet een week lang heel precies m'n eten (met macros) bijhouden. En dan krijg ik een trainingsschema en voedingsschema kort daarna. Spannendd

Balen van je ziekig zijn.
Maar dat oppakken en opbouwen van kracht zal vast snel gaan.
Lekker getraind evengoed!

Spannend 25 januari. Het is echt leuk om startpics te hebben. Dan kan je later het vergelijk goed zien.

Iemand had blijkbaar een foto van ons gemaakt vanmiddag :$

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even snel een tussendoor-update: heb wederom een tijd niet gesport. Heb weer last van bepaalde aanvallen en merk dat de medicijnen die ik gebruik niet voldoende zijn. Dinsdag hoor ik welke dosis ik moet gaan slikken (als het goed is), dus hopelijk kan ik daarna weer snel trainen!
Al bijna de eerste meeting van de Flexchallenge spannenddd :D

Balen van je "aanvallen". Ik hoop dat de medicijnen op goede dosis aanslaan.
Ik duim voor je. Succes!

Dankje Marina, fijn dat je zo'n vertrouwen in me hebt :D

Haha supertof ferociousfeline! Jammer dat je vriend het niks vindt (wel grappig, meestal is het omgekeerd :p )

Leuke link! Zie ik nu pas.

Beterschap voor jou, hoop dat het snel wat beter gaat!

Heeey! Balen van je aanvallen joh.. :( Hopelijk voel je je weer een stuk beter met de juiste dosis. Je houd ons wel op de hoogte van je eerste Flex meeting he!

Thanks dames :)
Bloedonderzoek gehad en het ligt blijkbaar toch niet aan mijn schildklier (wat ik dacht), dus ik moet nu verder onderzoek laten doen. Binnenkort naar de internist! Maar dat betekent waarschijnlijk dus ook dat de aanvallen voorlopig nog niet over zijn..
En volgende week eerste flexchallenge meeting! : D Ik houd sinds vandaag mijn voeding 100% precies bij in Excel, dat moet ik de eerste meeting meenemen. Zelfs een hapje van een eiwitreep enzo haha. M'n voeding is wel echt ****ed up, veel te weinig eiwitten enzo. Ah well, komt wel goed straks!

Vandaag weer getraind, ondanks hoe slecht het gaat de laatste dagen (gisterochtend werd ik gewoon wakker in een aanval en ging weer slapen in een aanval :')). Dus heel licht getraind en helaass weer gemerkt dat m'n kracht nog verder gekelderd is. Maar gedaan wat ik kon en dat is toch best wel lekker haha.

Dus: lichte upperbody gedaan!
Eerst 10 minuutjes loopband en een actieve stretch.

Deadlift (ik had al zooo lang zin om weer te deadliften!!)
1x10x30
4x10x40
1x10x30

Chest press
onbekende gewichten;
5x10x? - ik kon iig niet meer herhalingen hierna :D

Db shoulder press
1x12x3
3x12x4
1x10x5

Cable curls
2x10x14
2x10x18

Cable tricep extensions
2x12x14
1x12x18
1x5x23 + 1x7x18 (23 bleek toch te zwaar)

Geen cardio meer gedaan, want ik werd weer slap:o

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven