Ik moet zeggen dat m'n voeding eigenlijk best goed gaat de laatste dagen!
Dit is mijn schema voor rustdagen;
O; havermoutpap
t: fruit
L; twee eieren, groente en vleesvervanger (eventueel nog extra's als humus of hutenkase)
t; eiwitreep
A; rijst/aardappels, groente en vleesvervanger
t; kwark eventueel met whey
(dit is dan ongeveer 1400 kcal, carbs 140, fat 45, protein 115 zo uit mn hoofd

)
En op trainingsdagen doe ik bijvoorbeeld een boterham bij m'n lunch, een handje cashews erbij en een shake. Ofzo. Het is niet zo precies allemaal, maar dit is een richtlijn (ontbijt, lunch en tussendoortjes zijn wel meestal hetzelfde, alleen avondeten niet). Op die dagen dus ongeveer 1700 kcal.
En afgelopen zondag heb ik bijvoorbeeld met vriendinnen koekjes gebakken en pannekoeken gegeten, dan mag dat ook gewoon van mezelf. Voor 1 dag in de week maximaal. Ben ondertussen al 2 kilo afgevallen (lijkt niet veel, maar ik heb nogal moeite met afvallen dus ik ben heel blij ermee

)
Net benen getraind! Ik had niet zo lang, dus niet alles kunnen doen, maar ik kon toch niet meer haha. Gewichten waren niet zo hoog, maar dit was vandaag m'n max.
10 minuutjes cardio en stretchen dmv bodyweight squats en lunges.
Squats
2x10x42
1x10x52
1x8x62
1x10x52
Barbell lunges per been
3x7x42
1x8x42
Kreeg met elke rep kramp in m'n nek/trapezius? daar ergens iig

en 't schoot soms door tot m'n middenrug, dus besloot maar geen goodmornings met barbell te doen. Hyperextensions in plaats daarvan gedaan..
Hyperextensions
1x10x10
3x10x15
Nog even snel stretchen en toen ging de gym sluiten. Doe volgende training nog wel m'n kuiten.