KayleeeB
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zijn er ook zoetstoffen zonder smerige bijsmaak? Iig koekkruiden en kaneel en whey idd. 
maar goed, push gedaan. Echt veel oefeningen, zou net zo goed in twee dagen kunnen volgens mij. Heb uit tijdgebrek ook wat oefeningen overgeslagen.
)

Ze gaan niet lager dan 1300 kcal! Dus ik hoef max 200 kcal lager dan nu, dus dat scheelt wel. Eten gaat nogal chaotisch, ze gaan er niet vanuit dat je pas 11-12 uur op staat (ik heb gewoon heel veel slaap nodig sinds ik wat zieker ben) en dan moet ik dus in 1 keer 3 maaltijden eten haha. En dat lukt natuurlijk nooit
de hoeveelheden zijn ook nog niet zo slecht eigenlijk! Wel heel random (27 gram brinta met 119 ml melk
). Ik moet er nog echt m'n draai in vinden. Vooral 3 keer per dag whey ben ik niet zo gewend nog. Maar vanochtend dus die brinta met whey en magere melk = no problemo! Eet nu zelfs weer brood haha, dat deed ik al maanden niet meer, dus dat is wel bererelaxed. 
Lijkt wel alsof ik voor het eerst heb getraind ofzo!
maar dat zal nog wel een hele tijd duren helaas.. paadrijden zou wel cardio kunnen zijn, als t niet alleen stapvoets was haha. Dus telt deze keer helaas niet 

en gister weer was 't weer oke, heel random allemaal. Pull gedaan!
daarna actieve stretch

ik weet nu ook al wat m'n cheat van volgende week wordt haha