AndroidHealthClinic

Log Laluzz

Lekkere training!
wel balen van het duizelig worden... Enig idee hoe dat kwam?

Cardio ze! :)

Mooie training! Misschien te snel gegaan? Ik had het laatst ook werd even duizelig, maar ging ook snel weer weg.
Of te weinig gegeten?

• Topic Starter Topic Starter
@daphne; ja het schema bevalt me wel! Maar vanaf morgen heb ik weer een ander schema haha, maar die is niet heel anders geloof ik. Paar andere oefeningen + een legday extra. Voeding gaat ook steeds iets beter :)

@marina en alisx, nee ik weet niet echt waardoor het komt! Ik denk een combinatie van vermoeidheid en nog wat kleinere dingetjes. Te weinig eten was dit keer niet het probleem haha, omdat ik steeds te laat opsta moet ik gelijk drie maaltijden inhalen :P

Vandaag borst, schouders en triceps getraind! Moest volgens m'n schema weer benen doen, maar ik neem even een dagje rust voor m'n benen :p het was echt onwijsss druk, uiteraard is het voor iedereen monday chestday haha, daar had ik van te voren niet over nagedacht.

Eerst 5 minuutjes gefietst en gestretcht.

Incline benchpress
2x12x20
2x10x20 - hier moest eigenlijk het gewicht omhoog, maar dat was te zwaar

Db press op platte bank
2x12x6
2x10x8

Chest flyes op platte bank
2x12x4
2x10x6 PR

Tricep cable pushdown
1x15x14
1x15x18
1x15x23

Side raises
2x12x4
2x10x5

Overhead extension
3x15x14

Clean & press
2x12x10
2x10x15

Rear delt flyes machine. Heel langzaam uitgevoerd.
1x12x9
2x12x14

Crunches machine
1x15x23
2x15x30

Hanging leg raises
3x15xbw

Morgen weer benen, dat wordt pittig :P en cardio! Moet nu 2 keer per week 25 minuten HIIT en 1 keer per week 45 minuten 'gestaag' tempo.

Pfff.. je hebt een zwaar programma zo te zien.
Maar een lekkere training vandaag! Nice PR!
succes met de beentjes morgen.

Ja pittig schemaatje! Je gaat lekker! :D Ben echt benieuwd hoe je er in december bij staat :D

ja ik ook, ga er vanuit dat het het allemaal waard is haha :D

.. ik hoop t :p

legday :D 5 minuutjes loopband en stretchen om mijn spierpijn-benen op te warmen

Leg extension
1x20x23
2x20x30

Squat
1x15x30
1x15x40
1x15x35..:o

Straight leg deadlift
1x15x20
1x15x30
1x15x40

Leg press
1x15x40
1x15x60
1x15x90 PR :D (met dit aantal herhalingen ten minste)

Lying leg curl was niet zo grappig aangezien ik nog enorme spierpijn in m'n kuiten had/heb :p
2x15x10
1x15x5 zo langzaam mogelijk uitgevoerd

Cardio
25 minuten HIIT, 1 minuut lopen (snelheid 5.0) en 1 minuut rennen (snelheid 8.5) om en om. Ging beter dan verwacht, maar alsnog wel pittig haha.

Nog gestretcht en mezelf getrakteerd op een zonnebankje:D

Nice train! lekker he die high reps! :D
morgen nog meer spierpijn denk ik zo he! :rolleyes:

Ja dat gok ik ook :p gelukkig morgen een rustdagje en moet 4 uur zitten tijdens hoorcollege haha

Succes met je spierpijn morgen! Haha

Dankje! Was wel lekker een dagje rust :D

Vandaag rug en biceps gedaan, training werd een beetje chaotisch en dan heb ik altijd gelijk het gevoel dat het een slechte training was. Terwijl ik me gewoon niet perfect aan m'n schema heb gehouden haha, maakt helemaal geen reet uit natuurlijk.

5 minuutjes hiit als opwarming

Lat pulldown
1x12x18
1x12x23
2x10x32, ging best goed!:D

Bent over row
2x12x20
2x10x25

Deadlift
1x12x30
1x12x40
1x10x50
1x5x50 + 1x7x40, was toch bietje zwaar haha. Wel lekker, was helemaal kapot hierna

Db row
1x12x6
1x12x7
1x10x8
1x10x10 was vergeten dat ik al 10 had gedaan vorige keer, volgende keer ga ik 12 proberen!

Curl met EZ stang
1x12x10
1x12x15 PR
1x10x15

Db curl moest preacher curls doen volgens het schema, maar die had ik nog nooit gedaan en dat ding was ook nog eens bezet. En ik ben een schijtluis en durf dan niet aan anderen te vragen hoe het moet haha, volgende keer moet m'n vriend maar mee:o
weet niet eens wat voor setjes ik deed, want ik werd al helemaal chaotisch:p
iets van 3x12x5

Curl met touw aan pulleystation of hoe dat ook moge heten :p . Iemand raadde me deze aan, dus ook maar geprobeerd
3x10x14

Face pull stond niet op het schema, maar was toch al random bezig, dus waarom niet:p
2x12x23
2x10x27

Buikspierkwartier
van alles en nog wat en alles brandde, lekkah. Instructeur was trots op me en wist nog dat ik laatst voor het eerst mee deed:D

Cardio
20 minuten HIIT en nog 5 minuutjes uphill wandelen. Waarom ben ik de enige in de sportschool die altijd zo'n knalrode kop krijgt van cardio?:(

Goed beziggg :)
Haha rode kop van cardio heb ik ook altijd last van :)

Nice train! Lekker bezig!

Lekkere training! En die rode kop is herkenbaar haha

Zo lekkere training hoor ondanks dat je t een chaotische training vond!

Hoe gaat het nu met je eetschema?

Thanks dames!

Eetschema gaat wel. Ik wacht nog op een bericht over welke vleesvervangers we mogen gebruiken en in welke hoeveelheden enzo. Heb ondertussen zelf maar wat geprobeerd, qourn ipv kip en slankie 20+ smeerkaas voor op brood (best oke eigenlijk :P). Heb zo'n twee keer per week een mini-cheat, dan MOET ik perse pindakaas op m'n rijstwafel ofzo haha. En dan voel ik me de rest van de dag schuldig natuurlijk. 't Is wel een beetje saai dat schema, maar saai went ook wel denk ik!

Rijstwafel met pindakaas is echt het lekkerste wat er is hahaha

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven