laluzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 60kg
i know right 
net terug van uitgaan, vandaar dat ik zo laat nog post
benen getraind, vond het een beetje een rare training, gekke oefeningen naar mijn idee. Maar anyway;
opwarmen met cardio en stretch
Opstappen herhalingen per been, gewicht van 2 kettlebells samen
1x15x8
1x15x16
1x15x24
Jump squat, deed ik voor het eerst en voelde vet ongemakkelijk
3x15x8
Leg press met 1 been herhalingen per been uiteraard
1x15x45 dat was niet te doen eigenlijk
2x15x35
Lying leg curl - er stond standing leg curl in het schema, maar dat hebben we niet in onze gym en dit lijkt me net zo nuttig
-
2x15x10
1x15x15 PR (met deze specifieke legcurl-apparaat)
Hyperextensions
beetje weird, Harry zei dat ik dan gewoon m'n hamstring moest 'strekken'. Dus ik maar gewoon 'focussen' op m'n hamstring, maar ja het is voornamelijk onderrug? Ging wel lager dan bij een gewone hyperextension zodat ik het meer in m'n hamstring (en kont) voelde. Maar ik denk dat ik 't alsnog verkeerd begrepen heb ofzo. In het schema staat 'hamstrings in rugstrekbankje'..
1x15xbw
1x10x5
1x10x10
Standing calf raises
1x20x30
1x20x45, dat brandde zo erg
1x20x37.5
Calf press
3x20x25, het brandde zo erg dat ik bij 15 herhalingen even moest pauzeren
Cardio
3 uur gedanst
zondag ga ik weer 'offciele' cardio doen haha. En morgen (vandaag dus al) een rustdagje. Ik ga naar een verjaardag, dus wordt wel lastig om overal nee tegen te zeggen (taart en hapjes enzo). Maar vandaag ook bij vriendinnen gegeten en gewoon m'n bakkie voer + shake meegenomen, terwijl zij chocoladecake en popcorn aten en wijn dronken
toch wel een beetje trots

net terug van uitgaan, vandaar dat ik zo laat nog post
benen getraind, vond het een beetje een rare training, gekke oefeningen naar mijn idee. Maar anyway;opwarmen met cardio en stretch
Opstappen herhalingen per been, gewicht van 2 kettlebells samen
1x15x8
1x15x16
1x15x24
Jump squat, deed ik voor het eerst en voelde vet ongemakkelijk
3x15x8
Leg press met 1 been herhalingen per been uiteraard
1x15x45 dat was niet te doen eigenlijk

2x15x35
Lying leg curl - er stond standing leg curl in het schema, maar dat hebben we niet in onze gym en dit lijkt me net zo nuttig
-2x15x10
1x15x15 PR (met deze specifieke legcurl-apparaat)
Hyperextensions
beetje weird, Harry zei dat ik dan gewoon m'n hamstring moest 'strekken'. Dus ik maar gewoon 'focussen' op m'n hamstring, maar ja het is voornamelijk onderrug? Ging wel lager dan bij een gewone hyperextension zodat ik het meer in m'n hamstring (en kont) voelde. Maar ik denk dat ik 't alsnog verkeerd begrepen heb ofzo. In het schema staat 'hamstrings in rugstrekbankje'..1x15xbw
1x10x5
1x10x10
Standing calf raises
1x20x30
1x20x45, dat brandde zo erg
1x20x37.5
Calf press
3x20x25, het brandde zo erg dat ik bij 15 herhalingen even moest pauzeren

Cardio
3 uur gedanst
zondag ga ik weer 'offciele' cardio doen haha. En morgen (vandaag dus al) een rustdagje. Ik ga naar een verjaardag, dus wordt wel lastig om overal nee tegen te zeggen (taart en hapjes enzo). Maar vandaag ook bij vriendinnen gegeten en gewoon m'n bakkie voer + shake meegenomen, terwijl zij chocoladecake en popcorn aten en wijn dronken
toch wel een beetje trots

! Super goed zeg