Ja precies! Fijn dat ik niet de enige ben haha

gister nog toch (om 2 uur 's nachts) mijn essay ingeleverd. Niet gesport, anders was ik om 2 uur nog niet klaar geweest.... dus morgen rug+biceps trainen ipv gisteren.
En vandaag weer benen getraind. Ging niet zo lekker, voelde me weer de hele tijd duizelig en misselijk. Ik had deze keer echt vrij veel gegeten van te voren, dus daar kan 't onmogelijk aan liggen. Wel relatief kort geslapen.. maar ik ben ook vanmiddag naar de internist geweest, dus er wordt vanaf nu weer wat aan gedaan

gelijk uitgebreid bloedonderzoek gehad (ging bijna nokkie) en krijg 21 maart (!!) de uitslag.
ANYWAYS. Relatief lichte beentraining dus!
5 minuutjes cardio en eh vergeten te stretchen, ah well
Opstappen deze keer iets hoger step up bankje dan vorige keer. Herhalingen zijn per been, gewicht is van 2 kettlebells samen
1x15x8
1x15x24
1x15x32
PR
kettlebells zijn echt strontvervelend om vast te houden zeg, volgende keer gewoon dumbbells of een barbell
Front squat moest eigenlijk jumpsquats doen, maar daar had ik de energie niet voor. Dan doe ik die zondag, waar ik dus eigk front squats moet doen
1x15x20
1x15x30
1x15x35
PR
Leg press met 1 been, dus aantal herhalingen per been. Dit keer op de horizontale leg press
1x15x45
1x15x60
1x15x91
Lying leg curl, na elke set duizelig as phuck
1x15x5
1x15x10
1x15x15
Hyperextensions maar dan dus voor hamstrings. Merkte dat als ik lager ga en minder omhoog, dat ik het meer in m'n hamstrings voel dan in m'n onderrug, dus dan zal dat wel de bedoeling zijn

heb een beetje rondgekeken waar ik glute ham raises zou kunnen doen, dus die ga ik volgende keer proberen - op zo'n buikspierbankje met zo'n rol voor je voeten aan het eind.
3x15xbw. Ik werd er zo godsemisselijk van dat ik echt er geen gewicht bij kon doen
Calf press
1x20x30
1x20x45
1x20x60
PR
Standing calf raises
1x20x30
1x20x37,5
1x20x45
Kuitoefeningen gaan steeds makkelijker! Hoef geen pauzes tussendoor meer te nemen bij 20 herhalingen

Geen tijd meer voor cardio (en al helemaal geen energie) en wederom vergeten te stretchen bedenk ik me nu haha. Oeps
edit: net 'officieel' ingeschreven voor de deelname aan de flexcup