AndroidHealthClinic

Log Laluzz

haha ja goed idee, misschien leer ik dan ook es op tijd naar bed te gaan en op te staan enzo... :p heb dit blok ook maar 1 vak overigens, normaal gesproken heb ik wel 3-4 dagen per week college (maar dan ook maar 2.5 uur per dag.. :p )

Welke studie doe je dan? Klink ideaaaal haha!

• Topic Starter Topic Starter
liberal arts and sciences, daarbij je kan je je hele pakket zelf samenstellen (en dus je rooster tot op zekere hoogte haha). Wat doe jij? :)

Kan de laatste tijd echt geen discipline vinden om aan mn schoolwerk te werken.. moet vandaag (eigenlijk gister al) een essay inleveren, maar ik ga liever trainen hahah. Moet nog 4 pagina's meh

liberal arts and sciences, daarbij je kan je je hele pakket zelf samenstellen (en dus je rooster tot op zekere hoogte haha). Wat doe jij? :)

Kan de laatste tijd echt geen discipline vinden om aan mn schoolwerk te werken.. moet vandaag (eigenlijk gister al) een essay inleveren, maar ik ga liever trainen hahah. Moet nog 4 pagina's meh

Klinkt interessant! :D En wel echt chill dat je dat zelf kan samenstellen! Ik doe Pedagogische Wetenschappen :) Snap wat je bedoeld.. Je bent hele dag zo met trainen etc. bezig dat het schoolwerk een beetje achterblijft haha.. Same here :twitch:

Ja precies! Fijn dat ik niet de enige ben haha :D gister nog toch (om 2 uur 's nachts) mijn essay ingeleverd. Niet gesport, anders was ik om 2 uur nog niet klaar geweest.... dus morgen rug+biceps trainen ipv gisteren.

En vandaag weer benen getraind. Ging niet zo lekker, voelde me weer de hele tijd duizelig en misselijk. Ik had deze keer echt vrij veel gegeten van te voren, dus daar kan 't onmogelijk aan liggen. Wel relatief kort geslapen.. maar ik ben ook vanmiddag naar de internist geweest, dus er wordt vanaf nu weer wat aan gedaan :) gelijk uitgebreid bloedonderzoek gehad (ging bijna nokkie) en krijg 21 maart (!!) de uitslag.

ANYWAYS. Relatief lichte beentraining dus!
5 minuutjes cardio en eh vergeten te stretchen, ah well :o

Opstappen deze keer iets hoger step up bankje dan vorige keer. Herhalingen zijn per been, gewicht is van 2 kettlebells samen
1x15x8
1x15x24
1x15x32 PR
kettlebells zijn echt strontvervelend om vast te houden zeg, volgende keer gewoon dumbbells of een barbell

Front squat moest eigenlijk jumpsquats doen, maar daar had ik de energie niet voor. Dan doe ik die zondag, waar ik dus eigk front squats moet doen
1x15x20
1x15x30
1x15x35 PR:D

Leg press met 1 been, dus aantal herhalingen per been. Dit keer op de horizontale leg press
1x15x45
1x15x60
1x15x91

Lying leg curl, na elke set duizelig as phuck
1x15x5
1x15x10
1x15x15

Hyperextensions maar dan dus voor hamstrings. Merkte dat als ik lager ga en minder omhoog, dat ik het meer in m'n hamstrings voel dan in m'n onderrug, dus dan zal dat wel de bedoeling zijn:p heb een beetje rondgekeken waar ik glute ham raises zou kunnen doen, dus die ga ik volgende keer proberen - op zo'n buikspierbankje met zo'n rol voor je voeten aan het eind.
3x15xbw. Ik werd er zo godsemisselijk van dat ik echt er geen gewicht bij kon doen

Calf press
1x20x30
1x20x45
1x20x60 PR

Standing calf raises
1x20x30
1x20x37,5
1x20x45

Kuitoefeningen gaan steeds makkelijker! Hoef geen pauzes tussendoor meer te nemen bij 20 herhalingen :)
Geen tijd meer voor cardio (en al helemaal geen energie) en wederom vergeten te stretchen bedenk ik me nu haha. Oeps:o

edit: net 'officieel' ingeschreven voor de deelname aan de flexcup :D

Laatst bewerkt:
Lekkere PR's :D
Beter dat je die hyperextentions nu wel meer in je hamstrings voelt dat zal je trainer dan wel bedoelen inderdaad :)

gracias! Ja idd, anders heb ik ook 't gevoel dat ik 't een beetje voor jan lul aan het doen ben haha. Maar ik denk dat die glute ham raises wel nog handiger/beter zijn!

Net naar een concert geweest, met het dansen toch nog wat cardio gedaan :D

Mennn wat was het druk vandaag, superirritant! Laatste drie oefeningen die ik moest doen, konden steeds niet omdat werkelijk alles bezet was pff.

5 min cardio en stretch. Iets verkeerd gedaan geloof ik, want sinds de stretch voelde er iets gek in m'n nek/trapezius/schouder, daar ergens:o
Oh en vanaf nu ga ik gewoon VPR zetten waar ik nu vaak PR heb gezet :p begreep eerst niet wat VPR betekende haha

Bent over row
2x12x20
1x12x25
2x10x30, gaat al iets beter/makkelijker. Wel heeeel langzame vooruitgang

Deadlift
1x12x30
1x12x40
1x10x45
1x10x50

Lat wide grip pulldown, eerste 3 setjes in de nek gedaan, daarna naar de borst.
2x12x18
1x12x23

1x12x23
1x10x27
1x10x32

Buik
buikspierkwartier meegedaan

Nu waren alle bankjes, preacher curl-dingen en EZ-bars bezet:mad: dus maar pulleystation gebruikt

Cable curls
1x12x14
1x12x18
1x10x23 buurrnnn

Dumbbell row
1x12x7
1x12x9
1x12x10
1x10x12 PR! :D

Nog wat preacher curls geprobeerd toen ik me realiseerde dat ik nog 25 minuten had voor de sportschool sloot en moest nog cardio doen. Dus gelijk cardio gedaan:p

Cardio
20 minuten HIIT op de loopband, om en om 1 minuut lopen (snelheid 5.5) en 1 minuut rennen (snelheid 9, wat een record is:D). Rennen voelde veel lekkerder dan normaal, merk ook dat m'n conditie omhoog is gegaan!

Ik bedacht me vandaag ook: begin vorig jaar stond ik met tranen in m'n ogen van geluk toen ik 2.5 minuut kon rennen op de loopband. Daarvoor viel ik al flauw als ik even ging badmintonnen/fietsen/skeeleren... ennn ook begin vorig jaar met veel pijn en moeite en schreeuwend 100 kg op de leg press gehaald, gister even 91 kilo met 1 been gedaan haha:D

Langzame vooruitgang is ook vooruitgang :D
Ja als je lekker bezig ben vergeet je altijd de tijd he haha

Ja dat is waar, misschien wil ik te snel te veel :p

vandaag weer benen getraind, ging niet optimaal, maar wel oke. En 1 van de instructrices vroeg of ik was afgevallen, jeuj:D (volgens mij niet overigens, maar mijn weegschaal is leeg dus kan 't niet checken. Hij zegt steeds dat ik 179 kilo weeg hahah)

5 minuutjes fietsen om de beentjes op te warmen, bw lunges en stretch + 2 setjes leg extensions.

Walking lunge, herhalingen per been
1x15x16
2x15x20, ik wilde omhoog in gewicht, maar ik was al kapottt

Straight leg deadlift
1x15x20
1x15x30
1x15x40
1x15x50 VPR!:D
m'n grip is wel zo ontzettend bagger! Ik ben meer bezig met dat ding niet laten vallen dan me echt focussen op de oefening. Ga thuis met van die grippers oefenen.

Single leg squat in de smith, herhalingen per been of course
1x15x40
1x15x45 PR
1x15x50 PR

Standing calf raises
3x25x30, pffff dat brand!

Crunches in zo'n machine
1x15x30
1x15x36, had m'n ademhaling hierbij niet zo onder controle, dus gewicht weer wat meer omlaag en iets langzamer uitgevoerd
2x15x30

Cardio
10 minuten HIIT op de loopband en 20 minuten HIIT op de fiets. Kreeg op de loopband last van m'n knie, dus ging op zo'n zit-fiets :p

morgen weer monday chestday:o

gister toch niet getraind, voelde me niet zo lekker. En vandaag ook maar gewoon benen getraind, anders moet ik verderop in de week zo snel achter elkaar benen trainen :p ging wel oke

5 minuutjes cardio en stretch

Leg extensions
1x20x23
1x20x30
1x20x36 burnnn

Squat
1x15x30
1x15x40
2x10x45..:o niet zo best

Leg press
1x15x40
2x15x85
1x15x100
1x15x105 VPR:D ging niet van harte haha, moest daarna ook even mn ademhaling onder controle krijgen, maar jeuj!

Straight leg deadlift
1x15x30
1x15x40
1x15x45
1x10x50 faal

Lying leg curl
2x15x10
1x15x15

nog even stretchen en klaarrr. Nog een kleine update pic:
30hpwcp.jpg

mooie training! En ziet er al goed uit hoor! jaloersmakende buik :p

Gaat lekker zo te zien!

Lekkere trainingen en het is duidelijk zichtbaar ook!!!

Is al goed te zien! Ziet er goed uit :D

thanks dames! Helaas ziet m'n buik er (nog) niet zo uit in ontspannen toestand haha :p

Wow netjes hoor wat je al hebt bereikt!! Ziet er goed uittttt jongedame! :D :D

jeuj dankjewel! :D

Net borst, schouders en triceps gedaan ('s ochtends, vrij pittig als je normaal slaapt tot 11-12 uur :o ). Kracht was wel iets minder dan 'smiddags of 's avonds.

5 minuutjes crosstrainer en stretch. Was een jongetje van een jaar of drie met z'n vrachtwagens aan het spelen op de matten, dus was een interessante opwarming:p

Incline bp
1x12x20
2x10x25

Flat db press
1x12x8
1x12x9
2x10x10

Cable flyes
2x12x9
2x10x9 :o gewicht hoger lukte niet helaasch

Overhead extension
2x12x18
2x10x23 VPR

Shoulder press, triceps zaten helemaal vol, dus voelde niet zo lekker:mad:
2x12x4
2x10x4

Rear delt fly & crunch SS, allebei op machines (superset vanwege tijdgebrek)
3x12x16 & 4x15x30

snel snel naar huis, eten en nu naar college:D

Vandaag weer legday, ging niet zo lekker. Had een nieuwe pre workout en volgens mij viel die niet zo goed ofzo, werd er iig heel slap en wiebelig van:rolleyes:

eerst 5 minuutjes gefietst om op te warmen + bw lunges

Opstappen, herhalingen per been. Dit keer met dbs ipv kettlebells
1x15x14
1x15x20
1x15x24

Front squat, weer ipv jumpsquat gedaan vanwege energiegebrek en 'wiebeligheid':p
1x15x20
1x15x30
1x10x40 PR! Jeuj!
1x15x40 VPR

Single leg leg press, weer horizontale gedaan (krijg last van m'n knie met die 'verticale') , maar andere dan normaal, dus gewichten zijn weer wat lager
1x15x45
1x15x56
1x15x68

Lying leg curl
2x15x10
1x15x15

Standing calf raises
1x20x40
2x20x45

Die hyperextensions/glute ham raise-dingen en calf press overgeslagen, want m'n energie was echt al op.
Nog wel cardio gedaan, in zo'n chille fiets:p

Cardio
25 min. hiit op de fiets dus

Overmorgen is de volgende meeting! Ben heel benieuwd. M'n gewicht zal niet lager lijken dan vorige keer iig, want vorige keer hadden ze me niet gewogen, maar ik had m'n ochtendgewicht vertelt. En dat wijkt natuurlijk af van mn gewicht om 4 uur smiddags. Maarrr vetpercentage is hopelijk wel meetbaar minder:D ik begin de spieren in m'n schouders en bovenbenen wel meer te zien!

Spannendd de meeting, echt vervelend dat je je niet zo goed voelde en dan nog een PR goed hoor :D

haha thanks! :D
Ik heb besloten om morgenochtend nog voor m'n ontbijt naar de sportschool te gaan, zodat ik me daar kan wegen :p dan weet ik iig zeker of m'n gewicht veranderd is. Had al nieuwe batterijen voor mijn weegschaal, maar hij vind nog steeds dat ik 129 tot 179 kilo weeg:o

Vanavond rug en biceps getraind, ging wel oke. Gewoon m'n oude vertrouwde preworkout, dus geen wiebeligheid meer:p

eerst 5 minuutjes crosstrainer en actieve stretch

Bent over row
1x12x20
1x12x25
2x10x30

Deadlift
1x12x30
1x12x40
1x10x50
1x3x55 + 1x7x50 ahh zo jammer, wilde graag een VPR:( misschien volgende keer

Lat pulldown
1x12x27
1x12x32, maar lelijke vorm. Dus weer gewicht omlaag
1x10x27, ging juist te makkelijk, dus weer gewicht omhoog:p
1x10x32, wederom lelijke vorm. Ik sta al zoooolang stil op dit gewicht en het verbeterd gewoon niet, beh!

Dumbbell row
1x12x8
1x12x12 VPR
1x10x14 PR! :D

EZ curl
2x12x10
1x10x15

Preacher curl, eindelijkkk geprobeerd. Vond 't niet zo fijn eigk, voelde het meer in m'n onderarmen dan m'n biceps
1x12x4
1x12x5
1x10x6
1x10x7

Buik
allerlei verschillende crunches; decline, rope en in zo'n machine. Alles bij elkaar zo'n 8 setjes denk ik, met 15 herhalingen.

Cardio
25 minuutjes hiit op de fiets

was vrij laat pas thuis, dus zat pas om elf uur aan m'n avondeten.. :o

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven