laluzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 60kg
Gisteren dus de tweede meting gehad van de flexchallenge en ik heb vooruitgang geboekt
ik had me 's morgens gewogen in de sportschool, volgens die weegschaal zou ik een halve kilo zijn aangekomen, dus ik dacht meh. Maarrr uit de vetmeting door Rene bleek wel dat ik 1.2% vet kwijt ben! Dus dan zou ik spier zijn aangekomen
Ik zit nu dus op 22,1% vet, wat voor mijn gevoel nooit kan kloppen haha. Er zit nog zooooveel vet op m'n benen en billen.. maar goed, ik ga er vanuit dat het klopt.
Ik ga in ieder geval vanaf nu elke maand wegen bij de sportschool, zodat ik wel elke keer dezelfde weegschaal gebruik. Doel voor komende maand is om 2% vet te verliezen!
Verder hebben we onze nieuwe trainingsschema's gekregen en die zijn heel pittig
meer sets, HEEL veel dropsets, geforceerde herhalingen (dus met spotter). Scheelt wel dat we de komende maand 'maar' twee keer per week benen hoeven te trainen ipv drie keer, dus dat valt dan hopelijk wat mee met de chronische spierpijn 
Goed, heel lulverhaal, maar heb vandaag ook niet getraind. Enkel een uurtje geskeelerd en dan morgen beginnen met het nieuwe schema
ik had me 's morgens gewogen in de sportschool, volgens die weegschaal zou ik een halve kilo zijn aangekomen, dus ik dacht meh. Maarrr uit de vetmeting door Rene bleek wel dat ik 1.2% vet kwijt ben! Dus dan zou ik spier zijn aangekomen
Ik zit nu dus op 22,1% vet, wat voor mijn gevoel nooit kan kloppen haha. Er zit nog zooooveel vet op m'n benen en billen.. maar goed, ik ga er vanuit dat het klopt.Ik ga in ieder geval vanaf nu elke maand wegen bij de sportschool, zodat ik wel elke keer dezelfde weegschaal gebruik. Doel voor komende maand is om 2% vet te verliezen!
Verder hebben we onze nieuwe trainingsschema's gekregen en die zijn heel pittig
meer sets, HEEL veel dropsets, geforceerde herhalingen (dus met spotter). Scheelt wel dat we de komende maand 'maar' twee keer per week benen hoeven te trainen ipv drie keer, dus dat valt dan hopelijk wat mee met de chronische spierpijn 
Goed, heel lulverhaal, maar heb vandaag ook niet getraind. Enkel een uurtje geskeelerd en dan morgen beginnen met het nieuwe schema