AndroidHealthClinic

Log Laluzz

Je bent een sterke meid. Je meting viel tegen, maar je bekijkt het positief en kijkt alweer vooruit! Daar zit je kracht!

Komt helemaal goed hoor! Je bent weer lekker gemotiveerd en die moeheid zal ook wel snel wegtrekken en dan ga je weer kei hard knallen en dan gaat dat verpercentage zeker weer dalen ik weet het zeker!

• Topic Starter Topic Starter
Super, jullie lieve berichtjes :) doet me goed! Heb alsnog kunnen genieten van m'n cheat en ga er morgen weer helemaal voor.
Hoe deal jij nu met je es Pat? Geen stoorzender nu met de flex?

Anyhow, vandaag weer een gecombineerde training gedaan (laatste twee dagen van de week in 1) met benen en schouders.

Opwarming
5 min. crosstrainer
rotator cuff oefeningen
statische stretch

Shoulder db press
16x5
14x6
12x7
10x8

Squat
12x20 opwarmen
14x40
12x45
10x50
8x55 jeuj eindelijk diep! Gaat nog moeizaam, maar steeds beter:)

Straight leg deadlift met dumbbells
14x16
12x20
10x24

Rear delt flyes
14x3
12x4
10x5
3x5 en toen voelde ik iets in m'n schouder schieten:o
10x3, no problemo - daarna ook geen last meer gehad van m'n schouder gelukkig

Leg extension machine
20x23
20x30
20x36
20x43 burnnn

Seated leg curl
2 dropsets van 36-30-23-16kg met 6-8-10-12 herhalingen
MAN ik loop daarna kreupel:p

Seated calf raises
20x10
2x20x15
20x20
nog kreupeler..

Cardio
22 minuutjes uphill crosstrainer

En dan vanaf morgen 't nieuwe schema! Echt een heftig schema, maar ik ga beginnen met de lichtste dag (denk ik): biceps, triceps en onderarmen. Heb uberhaupt nog nooit m'n onderarmen specifiek getraind haha. Ben benieuwd!

Haha goeie training, lekker veel oefeningen ook top! Succes met je nieuwe schema, ben benieuwd hah :)

Training ziet er goed uit. Ben ej wel een tijdje mee bezig zo te zien.

Heel veel succes morgen met je nieuwe schema.

lekkkkkeerre training! Nieuwe schema al geprobeerd vandaag??!

Yess, dank dames! Nieuwe schema heeft allemaal lange trainingen, zag in de FB-groep van de flexchallenge dat de eerste kotser zich heeft gemeld :p hoop dat ik dat voorlopig nog niet heb haha

Vandaag biceps, triceps en onderarmen dus gedaan, die pols curls zijn echt killing!! Dat brandt echt als een gek, morgen onderarm-spierpijn (ook weer een nieuwe ervaring :p ). Volgorde van de oefeningen is een beetje random, omdat alles steeds bezet was..

Opwarming
5 minuutjes loopband
rotator cuff oefeningen
actieve stretch

Db curls
14x5
12x6
10x7
8x8:D

Tricep pushdowns 21-en dus 7 herhalingen van half tot onder, 7 van boven tot half, 7 van boven tot onder
21x14
3x21x18 BURNNN & VPR :p

EZ curl 21-en
2x21x10 VPR
2x21x15 VPR

Skullcrushers, vind 't nog vrij lastig om netjes uit te voeren. Voelt soms vervelend in m'n elleboog, weet niet wat ik verkeerd doe..
14x10
12x10
10x15
8x15

Kickbacks, kon mezelf niet goed zien in de spiegel (zo drukkk), dus ging nogal lastig
14x3
12x4
10x4
8x5 PR maar ging mwoah

Preacher curl
14x10
12x10
10x15
8x15

Pols curls ook in preacher-ding, met een EZ stang
3x25x10
15x10, ik kon ECHT niet meer :p

Crunches machine
1x20x23
3x20x30 VPR

Cardio
20 minuten HIIT op de loopband + 10 minuten uphill crosstraineren:D

eten ging helemaal goed vandaag! Heb gister met m'n vriend een lijstje gemaakt met alles wat ik precies vandaag zou gaan eten, nog in myfitnesspal gestopt om te kijken of alles klopt qua macros en kcal enzo (de voedingsschemas van de flex hebben ook wel 'ns foutjes namelijk..) en ik heb me precies aan het lijstje gehouden. Als ik dat nu de hele maand gewoon goed doe, zou ik zo'n 2kg moeten verliezen, hoewel er hopelijk ook wel wat spier bij komt natuurlijk:p

Goed bezigg! En super dat het weer helemaal goed gaat met je voeding :)

:rocknana: Loes is on fire. Geef het een maand en je ziet hier trotse foto´s verschijnen :cool:

Yess, dank dames! Nieuwe schema heeft allemaal lange trainingen, zag in de FB-groep van de flexchallenge dat de eerste kotser zich heeft gemeld :p hoop dat ik dat voorlopig nog niet heb haha

Vandaag biceps, triceps en onderarmen dus gedaan, die pols curls zijn echt killing!! Dat brandt echt als een gek, morgen onderarm-spierpijn (ook weer een nieuwe ervaring :p ). Volgorde van de oefeningen is een beetje random, omdat alles steeds bezet was..

Geweldige intro! Hhaha! Mooie training weer neergezet en goed dat je je eetschema hebt ingepland, zodat het makkelijker voor je is om je er aan te houden! Die 2 kg gaan smelten!

Lekkere training!
ik vind 21 en ook zo zalig! kan je eigenlijk bij elke oefening wel doen. Deed het ook wel met mijn collega toen ik nog trainde. Wil dat ook weer gaan doen als ik weer mag trainen.

Super dat ook je voeding weer op orde is. Je gaat er echt wel komen.

Ik ben ook erg fan van de 21-en oefeningen! Ik pak meestal biceps barbell curl 21-en heerlijk dat branden en die pomp :) mooie training trouwens!

Hahaha, wist niet dat kotsen er ook bij hoorde. Ziet er nice uit je schema, succes!

Ja die 21's vond ik ook wel fijn! Echt het gevoel dat je tot het uiterste gaat, de laatste paar herhalingen lukten nog net :D en gelijk megapomp in m'n biceps idd, in het licht van onze gym lijk ik dan ineens heel buff :p helaas is het maar schijn boehoe

Vandaag borst en schouders gedaan, superlange en intense training man! Was ruim 2.5 uur bezig met enkel krachttraining :/ maarrrr niet gekotst haha yes:cool: wel duizelig na een tijdje

Opwarming
5 minuutjes loopband
rotator cuff oefeningen

Incline bp
14x20
12x20
10x25
8x25 (rust) 5x25 (rust) 5x25 VPR

Flat db press
14x6
12x7
10x8
10x10 + 6x12 met spotter
aan het eind van de maand wil ik 12kg kunnen db pressen zonder spotter:D krijg nu die db nog niet eens omhoog zonder hulp haha

Incline fly
14x7
12x8
10x9
8x9
8x10 PR (met spotter)

Bp reversed grip
14x20
12x20
10x23
8x25

Clean & press ik weet nu dat de stang waarmee ik dat altijd doe geen 10kg, maar 12kg is:D
14x12
12x12
10x17
8x20 (rust) 5x20 (rust) 5x20 VPR

Seated shoulder db press
14x6
12x7
8x7 oeps, twee herhalingen gewoon vergeten:o
10x8

Lying rear delt raise wat is dat ongemakkelijk zeg:o
14x3
12x3
10x4
8x4

Side raise omhoog tot halverwege, zakken, helemaal omhoog = 1 herhaling. M'n schouders waren hier al helemaal opgebrand, dus lukte nog maar net
2x10x3
2x10x2.5

Geen cardio vandaag. Morgen plyometrische training + buik + cardio. Ik hoop dat 't lekker rustig is, zodat ik me niet zo opgelaten hoef te voelen met die plyo :p

Ja dat had ik ook.. na het 21 en met biceps EZ bar curl echt lekkere dikke bovenarmen met een ader. Dan lijkt het nog wat. :o

Sterke training! Ik zou het zo lang niet volhouden. pffff... 2,5 uur...

lekkere trainingg ;D

Heb je tussendoor niet verschrikkelijke honger? Dat heb ik nml na een uur trainen al

Ja op het eind had ik idd megahonger! Maar ik had een shake to the rescue :D

Zo, net de plyotraining gedaan! Was lekker rustig, dus kon m'n gang gaan:p
Ik gebruikte twee 3kg dumbbells, een medicijn bal van 3kg en een bankje voor de box jumps. Lekker knullige gewichtjes, maar leek me niet dat het de bedoeling is dat je hiervoor serieuze gewichten gaat gebruiken? Ah well.

Side lunges + front raise
2x12x3

Lunge + bicep curl
2x12x3

Push up
10xbw

Medicijnbal slams
2x20x3

Box jumps
2x20

Alles hierboven is 1 circuit, ik heb 'm vier keer achter elkaar gedaan tot ik ongeveer 35 minuten bezig was. Was echt supervermoeiend, vooral de box jumps:o

Buik
buikspierkwartier meegedaan

Cardio
20 minuutjes opbouwend HIIT

Daarna helemaal kapoet, nog ff gestretcht en klaar:D

Ja die 21's vond ik ook wel fijn! Echt het gevoel dat je tot het uiterste gaat, de laatste paar herhalingen lukten nog net :D en gelijk megapomp in m'n biceps idd, in het licht van onze gym lijk ik dan ineens heel buff :p helaas is het maar schijn boehoe

Haha! Dat licht daar is echt geweldig, konden we het maar mee naar huis nemen :p

Lekkere trainingen weer hier :)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven