Danielle21
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m73
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doet me goed! Heb alsnog kunnen genieten van m'n cheat en ga er morgen weer helemaal voor.

hoop dat ik dat voorlopig nog niet heb haha
). Volgorde van de oefeningen is een beetje random, omdat alles steeds bezet was..

Yess, dank dames! Nieuwe schema heeft allemaal lange trainingen, zag in de FB-groep van de flexchallenge dat de eerste kotser zich heeft gemeldhoop dat ik dat voorlopig nog niet heb haha
Vandaag biceps, triceps en onderarmen dus gedaan, die pols curls zijn echt killing!! Dat brandt echt als een gek, morgen onderarm-spierpijn (ook weer een nieuwe ervaring). Volgorde van de oefeningen is een beetje random, omdat alles steeds bezet was..
en gelijk megapomp in m'n biceps idd, in het licht van onze gym lijk ik dan ineens heel buff
helaas is het maar schijn boehoe
wel duizelig na een tijdje
krijg nu die db nog niet eens omhoog zonder hulp haha

Ja die 21's vond ik ook wel fijn! Echt het gevoel dat je tot het uiterste gaat, de laatste paar herhalingen lukten nog neten gelijk megapomp in m'n biceps idd, in het licht van onze gym lijk ik dan ineens heel buff
helaas is het maar schijn boehoe