MuscleMeat

Log Laluzz

Zo hee, wat klote zeg dat je je zo voelt.. EMDR schijnt inderdaad goed te werken. Ik leer er veel over in mijn studie en vriendin van me heeft PTSS en is door EMDR echt heel erg geholpen! Het kan wel heftig zijn tijdens en na de afspraken, maar dat zal je vast allemaal verteld worden!
Sterke training weer hoor, echt veel 7kg voor side raises haha!

Even een beetje je logje doorgelezen. je gaat de goede kant op!

EMDR kan je idd helpen. ik heb het zelf ook een langere periode moeten ondergaan, is idd heel intensief en best wel heftig, maar ik hoop voor je dat het je gaat helpen.

Succes ermee.

Damn, wat verrot dat de eetstoornis dan zo weer even boven water komt drijven. Lijkt me ook wel lastig, je bent natuurlijk veel bezig met je voeding en dan ook nog strak strak volgens schema. Kan me voorstellen dat het dan behoorlijk zwaar wordt. Wel echt super dat je snel terecht kunt bij de vriendin van je moeder! Van mij ook veel succes!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal, bedankt voor jullie support :)
Ik heb idd gehoord dat 't vrij heftig kan zijn, maar als dat het probleem (deels) oplost, is het 't wel waard!
@ferociousfeline, ik denk idd dat het komt door de schema's waaraan ik me moet houden. Als ik dan een keer 'de fout in ga', denk ik gelijk dan ik gigantisch gefaald heb en dat 't verpest is enzo (klinkt echt zo triest als ik zo typ haha maar het is wel zo helaas). Vandaag ging het wel helemaal goed (na 5 slechte dagen), dus ik ben blij :)

Nou de afspraak staat vast, donderdag om 1 uur in fokking Roermond haha. Moet er wat voor over hebben he :p

Vandaag legday gedaan, een gecombineerde training van m'n legday die ik gisteren had moeten doen en die van vandaag. Dus lekker gedaan welke oefeningen ik 't leukst/belangrijkst vind :p Was in totaal ruim 3 uur in de sportschool! Echt absurd haha

Opwarming
5 minuutjes fietsen
bodyweight squats
statische stretch
bodyweight lunges
2 setjes lichte leg extensions

Squat
10x20 opwarmsetje
16x30
14x40
12x45
6x50
3x55 met spotter om dieper te kunnen gaan
3x60 idem
Geen echte PR, maar wel PR op diepte van 55 en 60kg! :D

Front squat
2x12x30
12x35
12x40

Leg press plate loaded 45graden. Werd weer duizelig:mad:
12x70
12x90
12x110
11x130 faal maar:PR

Leg extension plate loaded
20x10
20x15
20x17.5
20x10, ik kon niet meer:o

Standing calf raises
4x25x22.5
Kan wel meer, maar voelde me niet lekker meer. Ondertussen m'n shake gepakt voor nieuwe energie:D

Seated calf raises
20x10
20x15
20x17.5
20x20

Cardio
20 minuten crosstrainer uphill
20 minuten uphill wandelen - was dit helemaal niet van plan, had er gewoon zin in:p

Goeie traininggg :D

Lekker getraind!

Mooie training en succes donderdag!

Dank dames :)
gister een rustdagje gehad, was wel van plan om te trainen, maar voelde me niet lekker. Dus vandaag ipv gister borst+triceps gedaan en ging wel oke :) dit keer geen spotter (vriend:p), dus ook geen geforceerde herhalingen gedaan (zoals volgens het schema moet). Maar ik durf 't niet zonder spotter, straks sloop ik iets haha.

Opwarming
5 minuutjes loopband
geen stretch, want matten waren bezet:o

Incline db press
16x7
14x8
12x8 (9kg db was zoek)
10x10

Incline fly
16x7 VPR
14x8 VPR
12x9 VPR
:D

Skullcrushers + small grip bench press 1 set herhalingen van beide is 1 herhaling
10x10
8x15
6x18 mwah niet zo mooi
6x15

Reversed grip benchpress
14x20
12x25 VPR
10x25

Bench dips, energie was al beetje gekelderd, dus ging wat minder dan vorige keer
4x12xbw

Kickbacks
16x2
14x3
12x4

Hanging leg raises
4x12xbw

Crunches machine
20x23
2x15x30

Buikspierkwartier
allerlei soorten planks en crunches

Cardio
20 min uphill wandelen
10 min 'gewone' crosstrainer
12 minuten uphill crosstrainer

Jeuj ga cardio steeds leuker vinden:D
was vandaag wederom bijna drie uur in de sportschool:eek: maar ik mag blijkbaar eigenlijk niet eens 's avonds sporten met m'n abbo, meh. 's Avonds vind ik juist het fijnst. Dus ff kijken of ik 't opwaarderen ofzo.

Morgen de EMDR spannenndd en dan is het de bedoeling dat ik 's avonds rug en biceps ga trainen (op donderdag en vrijdag mag het wel :p). Misschien wel kapot van de EMDR, maar misschien ook niet, we'll see!

Nog een kleine tricep-update-foto:p lijk wel een enorm bolle kop te hebben haha, dat is m'n concentration face.
2lxc9kl.jpg

Goed bezig!! :)

Veel vpr's :D en goeie foto! :)

Looooking goood je foto!! Succes met EMDR!

Thanks ladies!
EMDR viel me heel erg mee. Laatst twee nachen wel superslecht geslapen en heel moe wakker geworden, miss heeft het ermee te maken? I dunno. Over twee weken ofzo nog een afspraak.
Ook nog langs de internist geweest en er is niks gevonden in m'n bloed. M'n dosis thyrax (schildkliermedicijn) wordt verhoogd en thats it. Ben dus niks opgeschoten :')

En zometeen de derde flexmeeting :D ik durf niet zo goed haha. Heb me gewogen en ben wss op hetzelfde gewicht gebleven of een heul klein beetje aangekomen (weet t niet precies omdat ik moest wegen in de sportschool met kleren aan en al gegeten etc). Nja we'll see.

Net nog even rug getraind! Was echt onwijs slap en moe voordat ik erheen ging (vier keer door m'n benen gezakt thuis for no reason :o ) dus heb rustig aan gedaan en wat overgeslagen.

Opwarming
5 min loopband
actieve stretch

Lat pulldown wide grip 40 hh met 36kg in zo min mogelijk sets
5x8x36

T-bar row
16x5
14x5
12x7.5
10x10

Seated row
16x27
14x27
12x32
10x36 VPR

Hyperextension
12xbw
12x5
12x10

EZ curl
16x10
14x15
10x10 VPR

Db curl
16x4
2x10x6

Cardio
20 minuutjes uphill wandelen

onwijs slap en moe?
je ijzer en bloeddruk al laten controleren?

Hoop dat het snel weer beter met je gaat meis! Ben benieuwd naar de resultaten van je meeting!

Rustig aan doen dan!! Alsnog nice van je VPR's:) Inderdaad ook benieuwd naar je meting!

(heel verhaal getypt en toen op kruisje gedrukt, jeuj!)

Ijzer en bloeddruk zijn in orde, ben al een hele tijd in de medische molen ondertussen. Weet alleen dat m'n schildklier te langzaam werkt en dat ik een B12 tekort heb, voor beide heb ik nu medicijnen. Maar die schildklier was nog niet op peil, dus m'n dosis is verhoogd en als het goed moet de moeheid en slapte enzo vanaf nu minder worden.

Nou de meting was een flop, of ik ben eigenlijk een flop deze maand. Ik wist natuurlijk wel dat het niet zo goed was gegaan met voeding, maar er is dus vet bij. ERBIJ!! 0.9 % :( daar had ik ook weer niet op gerekend pff. Het kan wel meespelen dat ik nu aan ongesteld aan het worden ben en daardoor vocht vasthoud. Ik wacht tot dat voorbij is en dan mag ik nog eens langskomen voor een meting.
Achteraf kan ik 't wel allemaal relativeren enzo, maar ik moest daar wel echt ff m'n tranen wegknipperen :')

Maar goed, vanaf maandag (morgen is m'n cheat) 100% perfect doen, niet van het schema afwijken, geen eetbuien meer(!!). Ik weet nu hoe ik word afgestraft en dat wil ik niet nog eens :p
Het trainingsschema is trouwens superheftig :eek: alles tot of bijna spierfalen, of spierfalen of voorbij spierfalen (met spotter). Echt bijna elke oefening! Of bijv met kuitoefeningen veel 'pauze-herhalingen' (4 sec vasthouden). En de derde dag is een plyometrische training, dat gaat er debiel uit zien haha.

Nou goed dat was m'n zeurverhaal:o morgen schouders en benen trainen en 's avonds m'n cheat. Niet dat ik die verdient heb, maar he:rolleyes:

Kom op , jij bent geen flop ! Was deze maand gewoon shit voor je. Zeker heb je een cheat verdiend. Maandag weer verder gaan en idd even terug voor een meting. Die es is een stoorzender, helaas weet ik hoe je opeens weer terug kunt vallen.
Succes!

EMDR kan inderdaad bergen energie kosten, waarom weten ze nog niet precies. Net zoals het nog niet echt duidelijk is waarom het zo goed kan werken.

Oftewel, lief zijn voor jezelf :) je bent super bezig! Maandag met frisse moed er tegen aan :)

Je bent never nooit een flop. Je es speelde op, je was moe en weet nu waarom. Dan zit het gewoon even tegen.
Dus kop op meid. JIj kan dit en dat weet je ook wel. Er worden wat dingen aangepakt en minder moe zijn kan je ook helpen. Moeheid kan op veel dingen invloed hebben he!
Dus lekker doorgaan! Komt zeker wel goed dan. :)

EMDR kan inderdaad bergen energie kosten, waarom weten ze nog niet precies. Net zoals het nog niet echt duidelijk is waarom het zo goed kan werken.

Oftewel, lief zijn voor jezelf :) je bent super bezig! Maandag met frisse moed er tegen aan :)

dat dus!

enne..in de medische molen zitten (ivm schildklier ed) kost ook een hele hoop energie. Door moe zijn is het makkelijker toegeven ook.

Vergeef jezelf, ga verder met goede moed. Kop op!

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven