AndroidHealthClinic

Log Laluzz

• Topic Starter Topic Starter
haha jongens wel goed lezen he, het zijn twee trainingen :p eerste is van zondag, tweede van vandaag! Anders zou het zo'n ehh 5 uur aan training zijn geweest hehe.
Maar idd ik doe gewoon drie/vier dagen 45-60 minuten cardio deze week, ipv 1 keer 45-60 en 2 keer 25 minuten :)
maar bedankt allemaal!

Vandaag op de verjaardag van m'n moeder, terwijl iedereen appeltaart at, heb ik twee tomaten gegeten haha. Ze vond het niet zo gezellig, maar ik ben blij :D

Gezelligheid hangt niet af van wat je eet maar dat je er bent!
Ik ken het hier ook hoor. Mijn moeder zegt altijd dat je niet gezellig bent als je niet drinkt. Vind ik ook al een opmerking van niets.

Nee inderdaad, op (studenten)feestjes krijg ik ook altijd vragen waarom ik geen alcohol drink. Denken ze waarschijnlijk dat ik interessant loop te doen haha. Laatst zelfs een zwaar aangeschoten jongen die met grote ogen vroeg 'Hebben ze hier ook WATER?!" :p

Wow jij knalt goed zeg! Vooral squats & legpress, sterkkk!

thanks daphne!

vandaag beetje gekke dag met eten gehad, maar training ging wel goed :) was weer EMDR vandaag, dus veel in de trein zitten en die vrouw had allemaal 'gezonde' koekjes speciaal voor mij (zo lief!!) gekocht. Natuurlijk mocht ik ze eigenlijk alsnog helemaal niet hebben haha, maar ik vond het heel lief + het waren m'n lievelingskoekjes, dus ik heb wel wat gepakt. En daarna was m'n hele schema in de war haha. Dus 's avonds nog wat extra gedaan om de extra kcal een beetje compenseren. Alsnog 850kcal onderschot:D

Opwarming
10 minuutjes fietsen
statische stretch
op halve bal balanceren met 1 been
grondoefening voor knieen

En dan dit plyo circuitje weer, 3 keer achter elkaar zonder rust in de sets, wel 90 sec rust tussen de circuits:
Side lunge + front raise
2x12x3

Lunge + bicep curl
2x12x3

Opdrukken
10x

Medicijnbal slams
2x20x3

Box jumps
2x20

daarna wilde ik 45-60 min. cardio doen, maar ik had echt superscheel gerekend en had nog maar 30 min. de tijd (anders zou ik de trein naar EMDR niet halen :p )

Cardio
10 minuten fietsen, 20 minuten uphill lopen

en 's avonds (half 12 haha oeps) nog 30 day shred level 2 gedaan. Dus ook zo'n circuittraining. Wilde eigk gewoon naar de sportschool om extra cardio te doen, maar die ging al bijna dicht. Dus dan maar thuis iets gefixt:p

morgen chestday, zin in:D

Nice trainn :D

Ziet er goed uit!

Hoe is de EMDR gegaan? Nette training weer hoor!

dank dames :)
EMDR ging prima, korter dan vorige keer wel. Het valt me alles mee hoe heftig ik 't vind! In mei nog een laatste keer en dan 'kan ik het zelf', zei ze. Heb vannacht ook gewoon goed geslapen gelukkig haha, vorige keer kon ik twee weken niet in slaap komen :p

Lekker hoor! En zeker fijn wanneer mensen je snappen en proberen rekening te houden met je!!:)

Lekker he die Plyo training! In het nieuwe schema zit ie ook weer:D
Succes met borsttraining vandaag!

Hoe gaat het overall met je? Volgens mij voel jij je alweer een stuk beter?

Thanks Tamara! Vond de plyo idd veel leuker dan verwacht, maar die nieuwe lijkt me nog heftiger :o ben heeel benieuwd hoe dat wordt haha

en Danielle, ik voel me idd weer veel beter! Ik heb de hele maand geen eetbuien gehad (trots!) en 90% van de tijd me goed aan m'n voedingsschema gehouden. Ik heb er gewoon m'n draai in gevonden nu, superfijn.

De borsttraining ging echt superlekker! Alleen viel m'n (nieuwe) pre-workout na een tijdje echt heeeelemaal verkeerd. In 't begin nergens last van, voelde me prima en goed gefocust en halverwege begon ik me een beetje high te voelen haha. Leek ook alsof m'n ogen wijdopen stonden (maar dat bleek niet zo te zijn toen ik de spiegel keek :p) en nog wat later werd ik echt superduizelig, misselijk, zwarte vlekken voor m'n ogen. Echt best eng, dat heb ik nog nooit zo gehad! En m'n kracht was ook helemaal weg ineens. Volgende keer lekker een kwart scoop ipv een hele..:rolleyes:

Nouja, anyway :D :

Opwarming
6 minuten crosstrainer
statische stretch
rotator cuff oefeningen
windmills ofzoiets haha

Incline bp
10x20 opwarmen
8x25
6x30
4x32.5
2x35 (rust) 2x37.5 (rust) 2x37.5 PR! Kon 'm niet helemaal tot de borst doen helaas, daarvoor had ik een spotter nodig. Maar alsnog wel trots:D

Incline db press
8x8
6x9
2x4x10
2x12 (rust) 2x12 (rust) 4x14 (met spotter, dus geforceerd, maar wel soort van PR!!! Alleen de dbs opgooien lukte niet, maar de press zelf wel!! Yeahh)
voelde me echt een baas naast een meisje die ook aan het db pressen was met 3kg:cool:

Incline db flyes
8x10
6x10
4x12
2x12 (rust) 2x12 (rust) 2x12 zoo dat was zwaar. Maar ik voelde 'm wel heel goed:D

reverse grip bp even overgeslagen vandaag. Had extra lang schema (heb maar 4 ipv 5 dagen om te trainen deze week, dus ik doe triceps bij borstdag en biceps bij rugdag) en vond deze niet het belangrijkst hehe.

Seated db shoulder press
hier heb ik vorige keer een foutje gemaakt, ik dacht dat 12 m'n max was, maar dat moet 10 geweest zijn. Lukte nu echt niet zonder hulp!
8x8
6x9
4x10
2x12 (rust) 2x12 (rust) 2x12 - dus met spotter/geforceerd

Had hierna echt geen puf meer voor de clean&press (deels door die PWO denk ik), dus ik deed een shoulder press machine. Voor het eerst haha. En m'n vriend heeft er een filmpje van gemaakt; ik ga zo even een fotologje openen en dan zet ik 'm daar in:) niet de meest brute oefening om een filmpje van te maken ofzo haha, maar hij vond dat het licht daar goed viel. Wil wel vaker filmpjes maken, heb m'n ipod toch altijd bij me tijdens het trainen.

Shoulder press machine
10x15
8x17.5
2x6x20
4x25
2x25

Rear delt fly machine - want van losse krijg ik vaak last van m'n schouder
8x16
6x23
4x30 PR
2x36 PR

Hierna ging ik me echt duizelig voelen.

Side raises - half omhoog, omlaag, helemaal omhoog = 1 rep
2x10x3
10x4
7x4 - na de 7e rep werd het helemaal zwart voor m'n ogen??? gelijk op de grond gaan zitten, dus de set niet afgemaakt. Duizeligheid werd niet minder, maar wilde toch zoveel mogelijk verder trainen. Ik merkte dus wel dat m'n kracht veel minder was.

Tricep pushdowns 21'en
21x14
21x18
21x18
21x14

Skullcrushers met dbs
6x5 fail
6x5 weer fail. Lukte me gewoon niet. Kon vorige keer (met enigszins gemak) 7kg, dus ik dacht; dit wordt niks, lichaam wil niet meer. Dus ben gestopt.

10 minuten in de kleedkamer gezeten, misselijk en knetterduizelig. Voelde me echt beroerd??? ik wilde nog 45 minuten cardio doen, maar dat ging sowieso niet meer lukken. Maar eenmaal op de loopband, met enorm openstaand raam (en dus frisse lucht), ging ik me wat beter voelen.

Cardio
20 minuten uphill lopen

haha heel verhaal overal, maar oke :p ga nu fotologje maken jeuj

Ik ben ook trots op je!

Jeetje wat vervelend dat je je zo k*t voelde! Wel goed dat je toch ff rustig aan hebt gedaan.. Desondanks toch nog wat PR'tjes ;)

Wel balen van je K gevoel. Maar een nette training hoor!

Zo die preworkout heeft er flink ingehakt, maar ook wel echt voor een hele mooie training gezorgd! Echt een TOP training zeg! Volgende keer maar wel beter een kwart of halve schep pakken haha!

Inderdaad top training! Welke pwo gebruik je? Zit er ook over te denken om iets aan te schaffen, soms voel je je zoooo verschrikkelijk moe of futloos haha.. maar geen idee welke?!

Pff niet fijn dat die pwo verkeerd viel zeg, en dan toch je training goed afmaken knap hoor! :D

ah lief, dankje danielle :)
en de rest ook! Ik gebruik nu een PWO van dedicated en hij heet unstoppable: http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/dedicated-nutrition/unstoppable/ . jezus christus wat een beschrijving hahaha. "Als jij klaar bent om de gym in te lopen en te roepen “the f#cking champ is here”... Dan en pas dan ben je klaar om UNSTOPPABLE™ te gebruiken!" lol

Vandaag iets minder dan een halve scoop genomen en zo was ie perfect! Hele goede focus en zelfs na de training nog energie over. Superchill. EN EN EN ik heb EINDELIJK m'n deadlift plateau doorbroken!! Eindelijk 70kg gedeadlift!! :D mooiste dag van m'n leven dat snap je
Ik had vandaag weer te weinig tijd en mijn mooie plan om 4 dagen elke dag 45 minuten cardio te doen is finaal in de soep gelopen :p maar jaaa

Opwarming
5 minuten uphill crosstrainer
grondoefeningen op knieen op te warmen
rotator cuff oefeningen
statische stretch

Deadlift
10x20 opwarmen
8x50
6x60
4x65
3x70 !!! PR :D
en vorm was nog helemaal goed ook, helemaal gelocked woeehoee. Vorige week kreeg ik 65 niet eens van de grond:D

T-bar row
8x10
6x16
4x20
2x25 PR!

Lat wide grip pulldown
8x36
6x41
4x46 PR!
0x50, te enthousiast:o
4x46 PR

Lat pushdown
8x23
6x27
4x32
2x36 PR!

EZ curl 21'en
21x12
21x17
21x19.5

Db curls, herhalingen per arm
8x7
7x8
6x9

Cardio
20 minuten uphill lopen

en daarna superspeed lunchen en naar de flexmeting! Het viel een beetje tegen, misschien had ik wat te hoge verwachtingen van deze maand. Ik hoopte wel op 2% vet eraf, maar het was ongeveer 1% (ik weet niet meer precies wat het nou was:o ). Maar vind het zo ook wel prima. Als ik elke maand 1% eraf heb de komende tijd, sta ik er prima bij in december:p en oja ik was ook afgevallen, dus geen spier bij. Wat wel frappant is, aangezien m'n gewichten wel beduidend omhoog gegaan zijn deze maand haha.

Het nieuwe trainingsschema is weer heel anders; 4 ipv 5 dagen krachttraining; borst en rug-dag met alleen maar supersets; geen aflopende sets meer; een schouder-plyo dag en verder nog een hacksquat op legday. Die hebben we niet in onze gym, dus ik moet zoiets uitvogelen met een barbell achterlangs, lijkt me iig heel blessure gevoelig :p dus daar begin ik heel laag in gewicht mee denk ik.
Morgen of overmorgen ofzoiets krijg ik m'n nieuwe voedingsschema en ik denk dat het ongeveer hetzelfde zal blijven. Veel lager in kcal kan sowieso niet meer haha, misschien nog een verandering in verhoudingen van de macros.
En ik gooi nog ff nieuwe foto's van vandaag in m'n fotologje :)

Morgen een paas-cheatmeal en ook een dag rust, maandag ga ik beginnen met het nieuwe schema met legday. Ben benieuwd:D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven