Thanks Tamara! Vond de plyo idd veel leuker dan verwacht, maar die nieuwe lijkt me nog heftiger

ben heeel benieuwd hoe dat wordt haha
en Danielle, ik voel me idd weer veel beter! Ik heb de hele maand geen eetbuien gehad (trots!) en 90% van de tijd me goed aan m'n voedingsschema gehouden. Ik heb er gewoon m'n draai in gevonden nu, superfijn.
De borsttraining ging echt superlekker! Alleen viel m'n (nieuwe) pre-workout na een tijdje echt heeeelemaal verkeerd. In 't begin nergens last van, voelde me prima en goed gefocust en halverwege begon ik me een beetje high te voelen haha. Leek ook alsof m'n ogen wijdopen stonden (maar dat bleek niet zo te zijn toen ik de spiegel keek

) en nog wat later werd ik echt superduizelig, misselijk, zwarte vlekken voor m'n ogen. Echt best eng, dat heb ik nog nooit zo gehad! En m'n kracht was ook helemaal weg ineens. Volgende keer lekker een kwart scoop ipv een hele..
Nouja, anyway

:
Opwarming
6 minuten crosstrainer
statische stretch
rotator cuff oefeningen
windmills ofzoiets haha
Incline bp
10x20 opwarmen
8x25
6x30
4x32.5
2x35 (rust) 2x37.5 (rust) 2x37.5
PR! Kon 'm niet helemaal tot de borst doen helaas, daarvoor had ik een spotter nodig. Maar alsnog wel trots
Incline db press
8x8
6x9
2x4x10
2x12 (rust) 2x12 (rust) 4x14 (met spotter, dus geforceerd, maar wel soort van
PR!!! Alleen de dbs opgooien lukte niet, maar de press zelf wel!! Yeahh)
voelde me echt een baas naast een meisje die ook aan het db pressen was met 3kg
Incline db flyes
8x10
6x10
4x12
2x12 (rust) 2x12 (rust) 2x12 zoo dat was zwaar. Maar ik voelde 'm wel heel goed
reverse grip bp even overgeslagen vandaag. Had extra lang schema (heb maar 4 ipv 5 dagen om te trainen deze week, dus ik doe triceps bij borstdag en biceps bij rugdag) en vond deze niet het belangrijkst hehe.
Seated db shoulder press
hier heb ik vorige keer een foutje gemaakt, ik dacht dat 12 m'n max was, maar dat moet 10 geweest zijn. Lukte nu echt niet zonder hulp!
8x8
6x9
4x10
2x12 (rust) 2x12 (rust) 2x12 - dus met spotter/geforceerd
Had hierna echt geen puf meer voor de clean&press (deels door die PWO denk ik), dus ik deed een shoulder press machine. Voor het eerst haha. En m'n vriend heeft er een filmpje van gemaakt; ik ga zo even een fotologje openen en dan zet ik 'm daar in

niet de meest brute oefening om een filmpje van te maken ofzo haha, maar hij vond dat het licht daar goed viel. Wil wel vaker filmpjes maken, heb m'n ipod toch altijd bij me tijdens het trainen.
Shoulder press machine
10x15
8x17.5
2x6x20
4x25
2x25
Rear delt fly machine - want van losse krijg ik vaak last van m'n schouder
8x16
6x23
4x30
PR
2x36
PR
Hierna ging ik me echt duizelig voelen.
Side raises - half omhoog, omlaag, helemaal omhoog = 1 rep
2x10x3
10x4
7x4 - na de 7e rep werd het helemaal zwart voor m'n ogen

gelijk op de grond gaan zitten, dus de set niet afgemaakt. Duizeligheid werd niet minder, maar wilde toch zoveel mogelijk verder trainen. Ik merkte dus wel dat m'n kracht veel minder was.
Tricep pushdowns 21'en
21x14
21x18
21x18
21x14
Skullcrushers met dbs
6x5 fail
6x5 weer fail. Lukte me gewoon niet. Kon vorige keer (met enigszins gemak) 7kg, dus ik dacht; dit wordt niks, lichaam wil niet meer. Dus ben gestopt.
10 minuten in de kleedkamer gezeten, misselijk en knetterduizelig. Voelde me echt beroerd

ik wilde nog 45 minuten cardio doen, maar dat ging sowieso niet meer lukken. Maar eenmaal op de loopband, met enorm openstaand raam (en dus frisse lucht), ging ik me wat beter voelen.
Cardio
20 minuten uphill lopen
haha heel verhaal overal, maar oke

ga nu fotologje maken jeuj