Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe de flexchallenge en daarbij krijg ik elke maand een nieuw trainingsschema, vandaar
ja ik vind die leaning side raise eigk nog beter/fijner dan de gewone side raise!
Een keer per maand komen alle flexchallengers samen en dan leggen onze begeleiders alle oefeningen uit. We hebben dus geen 'personal trainer' ter plaatse, maar kunnen wel (via facebook of de mail) vragen stellen als een we een oefeningen niet snappen haha. Wel gaan we halverwege het jaar een keer met z'n allen trainen! Dat lijkt me echt superleukOhja dat had ik inderdaad al eens gelezen! Moet je dan zelf uitzoeken hoe je die nieuwe oefeningen moet doen of word je eerst daar ter plaatse geholpen?

Dankje! Ik begin 't ook steeds leuker te vinden zo, die afwisseling!Nice hoor! nieuwe oefeningen zijn altijd even wennen maar wel leuk!

jeuj!ja ik hoop tdoel voor de volgende meeting is 5x kunnen optrekken zonder hulp. Weet niet of het realistisch is, maar we'll see
![]()

aan het eind van het jaar zijn we allemaal optrek-meesters (meesteressen?) 

terwijl ik me gister aan het klaarmaken was om te vertrekken, kreeg ik vlekken voor m'n ogen/aura en sindsdien steeds koppijn brr. Met een paracetamol erin gaat het wel en ik ben de stad in geweest om hardloopschoenen te kopen.
een interval van 1 minuut lopen/hardlopen, alles bij elkaar een halfuur ongeveer. En dan nu drie keer per week, zodat ik over een tijdje 5km kan hardlopen

Mij is het optrekken ook gelukt door met die banden te werken, steeds een dunnere band gepakt en uiteindelijk lukte het zelf!
Klote van je migraine.. Maar knap zeg, toch nog half uurtje lopen! Ik doe het je niet na haha!

voelde me dus niet helemaal optimaal, maar an sich prima training. Geen pr's, though.

)
); toen ik me omkleedde zaten er allemaal minibultjes op m'n buik? Zo net onder m'n borst. Allemaal blaasjes. Ik dacht eerst dat het hele kleine zweetdruppeltjes waren (haha), maar dat bleek niet het geval. En nu zijn ze vervelt. Echt superweird. Ik ga 't maar even googelen