AndroidHealthClinic

Log Laluzz

• Topic Starter Topic Starter
haha ja goed gezien, net veranderd! M'n buik wordt al ietsje droger dus dat moest even vastgelegd worden haha.
En thanks :D

Goede train en geniet van je cheat hahah ik mijne ook gister gehad; de Griek en daarna een ijsje gehaald nomnom

Oehh lekkere training, super veel PR's goedzoo! En leuk die nieuwe avatar.
Omg cheesecake is echt een van de lekkerste dingen die er bestaan :o

Hele mooi ava! om jaloers op te zijn!
Lekker getraind ook!
hmmm.. lijkt wel een cheatweek als ik bij iedereen lees. Heb zelf ook meegedaan met een 7 gangen dinertje dinsdag. pffff.. hahahah

Dank dames!
Haha ja idd, al heb ik wel gewoon elke week een cheatmeal :D en het was weer heerlijk, zit nu nog steeds misselijk vol :p maar ik heb een receptje gevonden om een soort 'clean' chocoladecake te maken als lunch, op zo'n manier dat het in m'n macros past. En superlekker!! Dus voor m'n gevoel cheat ik dan ook haha.

Vandaag was ik van plan pyo, buik en cardio te doen, maar de cardio is er bij in geschoten. Anders waren we te laat voor de reservering bij 't restaurant en dat is nou precies waar ik al de hele week naar uit kijk hehe

Opwarming
5 minuutjes loopband
verder niks:o

Hanging knee raises
4x15xbw

Decline crunches
4x15xbw

Russian twists
4x40x3

Daarna het plyo-circuitje twee keer:
Side lunge + bicep curl
2x12x3

Lunge + bicep curl
2x12x3

Opdrukken - gaat steeds beter!:D
10xbw

Medicijnbal slams
2x20x3

Box jumps
2x20

M'n vriend was mee dit keer en vertelde me dat ik m'n knieen teveel naar binnen hield bij die boxjump. Dus wss komen m'n knie-klachten (deels) daar vandaan. Supergoed om te weten, dus daar heb ik nu op gelet!

Tussendoor kwam het buikspierkwartier (waar ik m'n plyo aan het doen was), dus die deed ik nog even mee:
Buikspierkwartier
crunches, bicycle crunches, pulse-up, V-up, planks, side planks en nog wat

Daarna nog 1 keer het plyo-circuit gedaan en klaarr. Morgen rustdag en zaterdag weer deadliften:D

Lekkere trainingg en uit eten jammiee. Miss als je meer op je knieen let je klachten minder worden (hoop dat dat het is) :)

Mooie ava! Zit jij nog op 22% vet? Lijkt veel minder

Ja die ava liegt er niet om zeg, potverdrie mooi buikje heb je daar gecreëerd!

Idd je ziet er super uit! Mooie schouders en abs. Die single leg legpress van je ,niet gek dat je last krijgt van je knie. Wat een gewicht! De rest ook , ik ben jaloers!

Receptje van de chococake?? Hmmm. Ik pas m'n pannenkoeken een beetje aan zodat ik er reformstroop op kan doen , dat is ook zeeeer lekker.

ah superlief, bedankt allemaal :)
ik hoop ondertussen op minder dan 22% te zitten hehe, laatste meting zat ik op 23%. Maar sinds de laatste weken gaat het veel beter en ben ik al best (zichtbaar) wat vet kwijt! 2cm op beide heupen en taille kwijt, woohooo! :D volgend weekend is de volgende meting, dus dan zal 't wel vertellen uiteraard.

Vandaag dagje rust gehad weer, voelde me niet lekker. Na die cheatmeal van eergister had ik echt tot gisternacht constante buikpijn :/ en vandaag nog steeds niet zo lekker, dus volgende cheat wordt wat minder gigantisch haha :p heb m'n lesje geleerd

receptje van de chococake, 1 portie:
1 ei
1 ei-wit
1 kleine banaan
18 gram havermout of ultra fine oats
5 gram cacaopoeder
1 lepel honing
10 gram whey (vanille gebruik ik)

eerst de banaan prakken, eieren erbij, even staafmixeren. Dan de rest erbij, nog eens staafmixeren en in een vorm gieten. Oven op 220 graden en dan ongeveer 10-15 minuutjes erin. Dan even kijken met een vork of prikker of ie gaar is, ik doe 'm meestal nog 5 minuutjes op 180 graden. En dan klario! Superlekker!
Oh de macros hiervan zijn: 350 kcal, e21, k52, v7.
Is wel iets groter dan mijn lunch normaal is, dus dan lever ik 's avonds wat aardappeltjes in haha.
niet de mooiste cake evar, maar zo ziet ie eruit:
iy2cfl.jpg

En morgen(zondag) ga ik drie dagen naar Antwerpen met vriendinnen, ga 's ochtends nog wel trainen, maar ik weet niet of ik nog tijd heb om te loggen voordat ik wegga!

Hee ik ga morgen ook naar Antwerpen haha alleen dan voor gewoon een dagje te shoppen! Veel plezier in ieder geval :D

Haha wel grappig om te zien hoe snel je lichaam op ''ander eten'' reageert! Ziet er lekkeaaaa uit ga ik zeker eens proberen die cake!

Oehh die cake ziet er echt supwr lekkee uit (een chocolade monster hier hehe)
heeeel veeel plezier in Antwerpen!

die cake ziet er zalig uit! Weet alleen nog niet of ik het kan gaan proberen. Laatste keer had ik een chococake op en ben er goed ziek van geweest. Dus meer een ik wil niet weer ziek worden idee. hahahahah. cheaten kan leuk zijn als je het doet. maar het gevolg kan soms heel wat minder zijn. ;)

Veel plezier in Antwerpen. Geniet ervan!

Bedankt nog allemaal :) Antwerpen was heel leuk, maar het eten ging niet helemaal zoals gepland. Ik had havermout'cake' voor ontbijt voor alle dagen meegenomen, evenals die chococake voor lunch + brood en smeerkaas voor tussendoor. Maar daarnaast toch iets teveel gesnoept (1 echte cheat, maar die was wel gepland). Zondag zat ik op 400 kcal overschot, maandag op ongeveer 50 kcal overschot en gisteren op onderhoud. Dus vandaag weer keihard getraind en donderdag en vrijdag weer, zodat ik zaterdag er alsnog een beetje oke bij sta bij de meting hehe. M'n buik gaat echt gelijk helemaal bol staan als ik 'niet goed' eet :p

Dit was nog ongeveer de training van zondag, voordat ik vertrok. Poeptraining:mad:
Deadlift
10x20 opwarmen
10x40
8x50
6x55
4x60
0x65!! baaahhh! echt 5 keer geprobeerd, maar ik kreeg 'm gewoon niet van de grond:(:(
2x60 want ik had geen zin meer en was sjaggo:o

Lat pulldown wide grip
10x32
8x36
6x41
4x41

T-bar row
10x10
8x15
6x20
4x25 PR:)

Ez curl 21'en
21x12
21x17.5
21x20
21x17.5

Tricep pushdown 21'en
21x18
3x21x23

Skullcrushers met dbs
10x5
8x5
6x6
4x7 PR

Cardio
10 minuutjes uphill wandelen

en de training van vandaag, die welll lekker ging:D het was legday!

Opwarming
8 minuutjes fietsen
statische stretch
op zo'n halve bal met 1 been balanceren
knie-opwarm-oefening op de grond:p
2x10 bodyweight squats
2x10 bodyweight lunges

Squat, een powerlifter corrigeerde m'n vorm en het ging veel beter! Ik leun nog wel eens te veel naar voren ipv op m'n hielen en hij zei dat ik m'n ellebogen naar beneden moest houden en mn handen dichterbij m'n lichaam. En dat ging gelijk goed!
10x20 opwarmen
10x40
8x45
6x50
2x4x55 en goed diep eindelijk
6x50
content:D volgende keer weer 60 diep proberen

Leg press, horizontaal, machine
10x100
8x136
6x155
4x186:D eindelijk weer een degelijk gewicht, zonder last te krijgen van m'n knieen

Lunges met kettlebells
10x8
8x16
6x24
4x32 PR

Leg extensions 30 sec rust tussen de sets
2x25x30
25x36

Straight leg deadlift met dbs wat lichter gedaan vandaag
10x24
3x8x28

Lying leg curl
10x10
8x15
6x20
4x25
4x30 PR:D

Seated leg curl
dropset met 36-30-23-16kg in 4-6-8-10 herhalingen
dropset van 50PR!!-43-30-23kg in 4-6-8-10 herhalingen

Calf press, 2 sec omhoog, 4 sec vasthouden, 4 sec omlaag, 4 sec vasthouden = 1 rep
15x20
15x40
15x50

Standing calf raises, in de smith, want machine was bezet. Met zo'n step-ding
15x40
15x50
15x60 PR

Cardio
15 minuutjes fietsen; 20 minuten uphill lopen; 12 minuten uphill crosstraineren

Woow! hier kan je een hele werkdag mee vullen! Extra cardio helpt toch wel om je overschot terug te dringen?

Goed bezig! :D

zow...flinke sessie, je wilde in één keer al je overschot wegtrainen?

Sodeju haha, 2u in de gym geweest zeker?!

jee.. je knalt wel door!
en voor een prut training toch zondag een paar lekkere PR's!

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven