Fitness Seller

Log Laluzz

Zo ik denk dat ik die pwo ook maar eens ga aanschaffen, jezus wat een training zeg! Super goed die deadlift!! En daarna volgt ook de ene na de andere pr!

Oh en 1% is toch prima? Je mag trots op jezelf zijn! Heb echt nu al zin in de flexcup om iedereen te zien shinen!

hahahah die PWO beschrijving geweldig!
En jou training zooo super veel PR's lekker zeg!

Wat fijn dat je nu wel de goede dosering PW hebt gevonden :) Je hebt wel een paar mooie pr's gezet! 1% vet verlies is toch best netjes. Je kunt niet altijd optimaal resultaat halen. Bovendien heb je je deze maand niet helemaal tof gevoeld, maar toch ben je niet gestopt en door gegaan. Dus die 1% is een prima resultaat! Volgende maand 2%! :D

Supergoed die 1% vet eraf! En idd wat je zegt.. als je er elke maand 1% af hebt sta je er top bij in december ;)

Het nieuwe trainingsschema ziet er wel weer erg leuk en zwaar uit! Heerlijk:D

Ik heb ook een tijd een PWO gebruikt, die Frantic van Harry.. Begon met 5 gram.. En ik stond te stuiteren als een malle!! Nu na anderhalve maand voel ik bij 15 gram al niet echt meer het effect zoals in het begin dus ga maar weer even ophogen naar 1 hele scoop (20 gram).. kijken wat dat gaat doen..

Succes met legday morgen.. Ik ga 'm dinsdag doen! Nu ff verder met m'n pannekoekies voor de komende dagen.. jammie!

Je moet maar zo denken. eraf is eraf en dat heb jij voor elkaar gebokst! super toch!

Goed bezig! Succes deze maand!! :-))

• Topic Starter Topic Starter
haha ja het is toch ook eigk beter om af en toe even te stoppen met PWO? En daarna heb je weer het beste effect ervan, je gaat er na een tijdje aan wennen. Had idd veel gezien over die Frantic op fb, denk dat ie voor mij echt waaay too much is :p

en bedankt allemaal dames! Ik durf nu niet meer te veel te hopen voor volgende maand, dus ik richt gewoon op weer 1% en alles daarboven is mooi meegenomen :D want 1% is op zich prima, maar ik had het gewoon te hoog in geschat blijkbaar en dan is 't zo'n teleurstelling. En weer 1% moet echt wel lukken deze maand. Oh en ik zie dat we vijf ipv vier weken hebben tot de volgende meting = meer tijd om in vet te dalen! Ha :p

Vandaag eerste dag van het nieuwe schema gedaan:) was een legday, met veeelll setjes.

Opwarming
20 minuten fietsen. Beetje overdreven voor een warming up natuurlijk, maar de matten waren steeds bezet door buikspierkwartier (en daar wilde ik stretchen etc), dus ik dacht 'ik ga wel door tot de matten vrij zijn'. Dus ja. 20 minuten:p
grond oefening voor knieen
2x10 bw squats
2x10 bw lunges

Squat
10x20 opwarmen
2x10x40
2x10x50
10x55
5x55 - kon niet meer:p

Leg press horizontaal, machine
12x136
12x146
12x164
12x173

Leg extension
25x30
2x25x36

Straight leg deadlift met dbs
2x10x28
3x10x36

Lying leg curl
12x15
3x12x20
12x15

Standing calf raises
2x15x37.5
2x15x45
2x15x52.5

Seated calf raises
15x10
15x15
2x15x20

en toen heb ik me eindelijk gewaagd aan de hacksquat :p ik durfde het niet te proberen, want het was superdruk en ik wist nog niet hoe het moest (want hebben die machine niet enzo). En toen klungelen met een barbell. Ik weet niet wat er mis met mij is, misschien is m'n ass te groot ofzo, maar het lukte echt TOTAAL niet :p ik knalde die barbell steeds tegen mn kont aan en alles ging fout boehoe:(
even aan meneer de instructeur gevraagd hoe ik 't moest doen; met een balanceball in m'n rug, tegen de muur en dan met losse gewichten. En dat ging wel goed:D m'n nieuwe favorietje, ik voelde 'm echt supergoed

Hacksquat met kettlebells
12x8
12x16
2x12x24

Heb ook m'n nieuwe voedingsschema ontvangen, kcal zijn weer verlaagd (nu is 't 1350:o) en minder koolhydraten in verhouding. En het allerergst; geen melkproducten meer:(:(:( mijn geliefde kwark moet eruit:( en ik heb zelf besloten om ook het brood uit m'n schema te halen. Maar ik vind de kwark echt veel stommer, zo'n shake stilt geen honger 's avonds. Beh!

Oo vervelend dat je melkproducten eruit moeten, maar ik denk dat het zeker snel went hoor!
Goeie traininggg :D

Woow! Dat zijn inderdaad een hoop setjes! Wel nice dat die hacksquat je gelukt is! Goede tip van die balanceball! Ik ga m woensdag ook ff proberen in de sportschool. 1350 kcal is inderdaad errug weinig! Eet je dan niet onder je BMR? :O

Jezus jij bent ook al zo sterk.. En wat een volume damn!
Nice train :cool:

Oei alleen shake in de avond:( Weinig kcal ook! Dan valt er straks toch weinig te schrappen lijkt me? Maar goed, hij zal weten wat hij doet.
Strerke training weer:)

Zo dat zijn niet veel kcal nee! Ben benieuwd hoe pittig je het vindt want ik ga uiteindelijk ook die kant op en ook zonder melkproducten en zonder brood dus kan jij het mooi even uittesten voor mij haha! Goeie training hoor, wel leuk nieuw schema of niet? :)

Wow klinkt inderdaad als weinig!! Voor hoelang moet je zo laag zitten? Blij dat ik een hacksquat machine heb, lijkt me een gedoe met die kettlebells haha. Maar goed, je bovenbenen branden er wel heerlijk door:D Sterke training!

Goed joh! Weer een procent omlaag, lekker bezig.

Pff 1350kcal, ik zou doodgaan, respect hoor. Gaan ze nog veel lager zakken de komende maanden?

En ik had een tijdje terug begrepen dat ze wel bezig waren om een hacksquat aan te kopen! Zal wel even duren want ik heb het ze ook al tijden geleden horen zeggen over een assisted pullup machine. N. had mij toen ook met zo'n bal tegen de muur gezet, lekkere oefening wel :D.

Anyway, succes :)

Pfff... das wel heel erg weinig.... ik val al af op bijna het dubbele. :o zou het niet overleven denk ik.

Nice train en lekker volume en kracht!

Oo vervelend dat je melkproducten eruit moeten, maar ik denk dat het zeker snel went hoor!
Goeie traininggg :D
Thanks! Ik denk 't ook wel, hopelijk levert het wat op haha:p

Woow! Dat zijn inderdaad een hoop setjes! Wel nice dat die hacksquat je gelukt is! Goede tip van die balanceball! Ik ga m woensdag ook ff proberen in de sportschool. 1350 kcal is inderdaad errug weinig! Eet je dan niet onder je BMR? :O
Ja geen idee of ik nu onder m'n BMR zit, zo ongeveer wel denk ik? Maar dat is ook nooit heel accuraat i guess. Vind het vooral 's morgens lastig, dan is een ontbijt gewoon niet genoeg. Dus ik doe dubbele portie ontbijt (en dan geen maaltijd 2 zeg maar) en dan NOG heb ik niet genoeg :o

Jezus jij bent ook al zo sterk.. En wat een volume damn!
Nice train :cool:
haha dank! :cool:

Oei alleen shake in de avond:( Weinig kcal ook! Dan valt er straks toch weinig te schrappen lijkt me? Maar goed, hij zal weten wat hij doet.
Strerke training weer:)
nee ik denk( of hoop) ook idd dat het tijdelijk is en als ik dan eenmaal laag in vp zit, ik wat meer mag eten. Anders zou ik aan het eind 800 kcal moeten eten ofzo haha.

Zo dat zijn niet veel kcal nee! Ben benieuwd hoe pittig je het vindt want ik ga uiteindelijk ook die kant op en ook zonder melkproducten en zonder brood dus kan jij het mooi even uittesten voor mij haha! Goeie training hoor, wel leuk nieuw schema of niet? :)
haha ik zal jullie up to date houden over mijn strubbelingen zonder brood en zuivel :p ja is idd wel leuk, steeds wat anders! Vind deze legday ook wel leuker dan die van vorige maand, die duurde wat te lang.

Wow klinkt inderdaad als weinig!! Voor hoelang moet je zo laag zitten? Blij dat ik een hacksquat machine heb, lijkt me een gedoe met die kettlebells haha. Maar goed, je bovenbenen branden er wel heerlijk door:D Sterke training!
Geen idee! Ik denk totdat ik genoeg vooruitgang heb geboekt. Dus dat het maar op mag schieten:p en thanks!

Goed joh! Weer een procent omlaag, lekker bezig.

Pff 1350kcal, ik zou doodgaan, respect hoor. Gaan ze nog veel lager zakken de komende maanden?

En ik had een tijdje terug begrepen dat ze wel bezig waren om een hacksquat aan te kopen! Zal wel even duren want ik heb het ze ook al tijden geleden horen zeggen over een assisted pullup machine. N. had mij toen ook met zo'n bal tegen de muur gezet, lekkere oefening wel :D.

Anyway, succes :)
Dankjewel! :) ik hoorde ook al dat ze ermee bezig zijn, maar dat zeggen ze ook al een tijdje haha. Vind 'm zo met die bal ook wel prima idd!

Pfff... das wel heel erg weinig.... ik val al af op bijna het dubbele. :o zou het niet overleven denk ik.

Nice train en lekker volume en kracht!
haha ja iedereen een ander onderhoud he, zou ook liever meer kunnen eten:D dankjewel!

Vandaag armen gedaan! Was weer zo'n flapdrol om teveel preworkout te nemen (had eerst een beetje gedaan, toen te lang gewacht en toen nog een beetje gedaan. Dus alsnog een hele scoop samen:o) en had wederom halverwege de training een inzinking ofzo haha. Kotsmisselijk en duizelig, kracht weg. Maja eigen schuld:o

Opwarming
10 minuutjes fietsen
rotator cuff oefeningen
statische stretch

EZ curl + skullcrushers superset
10x12 + 10x12
10x17 + 6x17 fail:o
10x19.5 + 10x14.5
10x22 + 10x14.5

Concentration curl
12x6
12x7

Hammer curl
12x7
2x12x8

Db curl + kickbacks superset, herhalingen per arm
8x8 fail + 10x4
2x10x7 + 2x10x4
10x7 + 10x5
hier voelde ik dat ik misselijk werd, kracht ging weg etc

Incline db curl + bench dips (moest eigk supersetten met overhead extension, maar dit vind ik handiger), herhalingen van de curl per arm
3x10x5 + 3x10xbw
7x5 fail + 10xbw

Overhead extension met zo'n touwding
12x14
2x12x18

tien minuten in de kleedkamer gezeten, wachten tot misselijkheid minder werd, toen maar gewoon wat cardio gedaan. Wilde 50 minuten, maar voelde me echt te beroerd.

Cardio
20 minuten rustig uphill lopen

En dan nu nooooit meer dan een halve scoop pre workout:D
morgen weer een dagje rust, want ik heb college tot 7 uur en dan kan ik de gym niet meer in:p

Mm balen dat de pwo er weer inhakte.. Nu ECHT er van leren en NOOIT meer een hele schep nemen hahahah!

Ooo haha niet meer doen he een hele scoop pre workout! Nog steeds een goeie training hoor :D

haha nee ik vergeef het mezelf echt niet als ik weer teveel neem :p
eergister dagje rust vanwege college, gister ook rust vanwege constante HONGER. Mannn niet normaal, werd er gek van. Werd helemaal slap en futloos energieloos. Moest moed verzamelen om naar de supermarkt te lopen, 5 minuutjes hier vandaan :o Vandaag gaat 't weer oke gelukkig :p

Vandaag heb ik een schouder/plyo training gedaan, die is intens!! Ook allemaal nieuwe oefeningen, die niet gelijk goed gingen (en dan wordt ik heel knorrig haha), maar uiteindelijk was het een supergoede training.

Opwarming
5 minuutjes crosstrainer
5 minuutjes fietsen
grond oefening voor knieen + op halve bal balanceren
rotator cuff oefeningen

Thruster, deze is dus helemaal nieuw voor mij
10x10 uitproberen
10x20
4x10x25

Ging wel goed! Ik kreeg alleen last van m'n polsen door die gekke houding. Daar heb ik iets fout gedaan denk ik.

Clean & jerk ook nieuw
2x5x10 helemaal knullig en fout en bla, ik snapte er niks van:o
4x10x15, ging goed! Maar zo explosief steeds, drowning in sweat:p

Leaning side raise (ik vind 't meer hangen en leunen, maar okeuj), herhalingen per arm. ook nieuw
2x12x4
2x12x5, burnn

Rear delt fly (geen machine dit keer, maar gewoon met dbs)
3x12
3x12x4
12x5

Zijwaartse box jump, ook nieuw
eerst 10 schijnbewegingen, ik durfde niet:o 1 keer bijna op m'n bek gegaan haha. Toen het eenmaal goed lukte, heb ik er kettlebells bij gepakt.
3x10xbw
10x4
10x8

Opdrukken, moest met klappen tussendoor, maar dat was geen succes:p heb 't geprobeerd en viel als een soort walrus op de grond haha.
4x10

Buik circuitje 3x zonder rust
1 minuut planken
15 hanging knee raises
20x23 abdominal machine

Cardio
20 minuten hiit op de loopband
10 minuten fietsen

en morgen een borst/rug dag, met alleen maar supersets. En dan ga ik voor het eerst proberen op te trekken:D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven