Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt wel een paar mooie pr's gezet! 1% vet verlies is toch best netjes. Je kunt niet altijd optimaal resultaat halen. Bovendien heb je je deze maand niet helemaal tof gevoeld, maar toch ben je niet gestopt en door gegaan. Dus die 1% is een prima resultaat! Volgende maand 2%! 

want 1% is op zich prima, maar ik had het gewoon te hoog in geschat blijkbaar en dan is 't zo'n teleurstelling. En weer 1% moet echt wel lukken deze maand. Oh en ik zie dat we vijf ipv vier weken hebben tot de volgende meting = meer tijd om in vet te dalen! Ha 
was een legday, met veeelll setjes.

ik durfde het niet te proberen, want het was superdruk en ik wist nog niet hoe het moest (want hebben die machine niet enzo). En toen klungelen met een barbell. Ik weet niet wat er mis met mij is, misschien is m'n ass te groot ofzo, maar het lukte echt TOTAAL niet
ik knalde die barbell steeds tegen mn kont aan en alles ging fout boehoe
m'n nieuwe favorietje, ik voelde 'm echt supergoed
) en minder koolhydraten in verhouding. En het allerergst; geen melkproducten meer

mijn geliefde kwark moet eruit
en ik heb zelf besloten om ook het brood uit m'n schema te halen. Maar ik vind de kwark echt veel stommer, zo'n shake stilt geen honger 's avonds. Beh!
. 
Thanks! Ik denk 't ook wel, hopelijk levert het wat op hahaOo vervelend dat je melkproducten eruit moeten, maar ik denk dat het zeker snel went hoor!
Goeie traininggg![]()

Ja geen idee of ik nu onder m'n BMR zit, zo ongeveer wel denk ik? Maar dat is ook nooit heel accuraat i guess. Vind het vooral 's morgens lastig, dan is een ontbijt gewoon niet genoeg. Dus ik doe dubbele portie ontbijt (en dan geen maaltijd 2 zeg maar) en dan NOG heb ik niet genoegWoow! Dat zijn inderdaad een hoop setjes! Wel nice dat die hacksquat je gelukt is! Goede tip van die balanceball! Ik ga m woensdag ook ff proberen in de sportschool. 1350 kcal is inderdaad errug weinig! Eet je dan niet onder je BMR? :O

haha dank!Jezus jij bent ook al zo sterk.. En wat een volume damn!
Nice train![]()

nee ik denk( of hoop) ook idd dat het tijdelijk is en als ik dan eenmaal laag in vp zit, ik wat meer mag eten. Anders zou ik aan het eind 800 kcal moeten eten ofzo haha.Oei alleen shake in de avondWeinig kcal ook! Dan valt er straks toch weinig te schrappen lijkt me? Maar goed, hij zal weten wat hij doet.
Strerke training weer![]()
haha ik zal jullie up to date houden over mijn strubbelingen zonder brood en zuivelZo dat zijn niet veel kcal nee! Ben benieuwd hoe pittig je het vindt want ik ga uiteindelijk ook die kant op en ook zonder melkproducten en zonder brood dus kan jij het mooi even uittesten voor mij haha! Goeie training hoor, wel leuk nieuw schema of niet?![]()
ja is idd wel leuk, steeds wat anders! Vind deze legday ook wel leuker dan die van vorige maand, die duurde wat te lang.Geen idee! Ik denk totdat ik genoeg vooruitgang heb geboekt. Dus dat het maar op mag schietenWow klinkt inderdaad als weinig!! Voor hoelang moet je zo laag zitten? Blij dat ik een hacksquat machine heb, lijkt me een gedoe met die kettlebells haha. Maar goed, je bovenbenen branden er wel heerlijk doorSterke training!
en thanks!Dankjewel!Goed joh! Weer een procent omlaag, lekker bezig.
Pff 1350kcal, ik zou doodgaan, respect hoor. Gaan ze nog veel lager zakken de komende maanden?
En ik had een tijdje terug begrepen dat ze wel bezig waren om een hacksquat aan te kopen! Zal wel even duren want ik heb het ze ook al tijden geleden horen zeggen over een assisted pullup machine. N. had mij toen ook met zo'n bal tegen de muur gezet, lekkere oefening wel.
Anyway, succes![]()
ik hoorde ook al dat ze ermee bezig zijn, maar dat zeggen ze ook al een tijdje haha. Vind 'm zo met die bal ook wel prima idd!haha ja iedereen een ander onderhoud he, zou ook liever meer kunnen etenPfff... das wel heel erg weinig.... ik val al af op bijna het dubbele.zou het niet overleven denk ik.
Nice train en lekker volume en kracht!
dankjewel!
) en had wederom halverwege de training een inzinking ofzo haha. Kotsmisselijk en duizelig, kracht weg. Maja eigen schuld

Vandaag gaat 't weer oke gelukkig 

1 keer bijna op m'n bek gegaan haha. Toen het eenmaal goed lukte, heb ik er kettlebells bij gepakt.
heb 't geprobeerd en viel als een soort walrus op de grond haha.