MuscleMeat

Log Laluzz

Super training! sterk ook weer! en ook al heb je geen PRs het was een lange training. Pffff... netjes!

Lekkere training ook weer! Gaat goed he?:) En die cardio.. hoe hou je het vol.. pfff haha ik doe tegenwoordig paar keer uurtje bokstraining in de week als cardio want voel me zo nutteloos en verveeld om cardio te doen op die apparaten :o

• Topic Starter Topic Starter
dank dames! Ja ik weet ook niet hoe, maar ik vind gewoon 'saaie' cardio steeds leuker. Na een tijdje kom ik dan in een soort flow haha, superrelaxed. Een tijdje terug trok ik 10 minuutjes nog niet eens, vandaag heb ik 40 minuten achter elkaar op de loopband gestaan. And lovin it :p haha

Vandaag biceps/triceps en cardio gedaan. Gister een onverwachte cheat, dus extra cardio gedaan :p
Maar totally worth it:
11m3kic.jpg

Yoghurt Barn, echt een aanrader! Dit is frozen yoghurt met kiwi en bastogne koekjes. Echt fantastisch.

Oke anyway..:o

Opwarming
10 minuutjes uphill wandelen
statische stretch
rotator cuff oefeningen

EZ curl / skullcrushers superset
10x17 / 10x14.5
10x19.5 / 10x14.5
10x22 / 8x17
10x24.5 / 8x17 VPR

Db curl / kickbacks superset herhalingen per arm
4x10x8 / 4x10x4

Incline db curl / bench dips superset herhalingen van curls per arm
10x5 / 12xbw
10x6 PR / 12xbw
9x7 PR / 12xbw

Overhead extension
3x12x18

Hammer curl herhalingen per arm. Mn armen zaten ZO VOL, niet leuk meer:p
2x12x7

Concentration curl
2x12x6

Cardio
40 minuten uphill lopen. Aan een stuk door, primeurtje:p en ik ga nu weer een halfuurtje interval hardlopen! Jeuuj

Morgen weerrr een rustdag (gister ook), deze week is echt superrommelig. Maar goed. Overmorgen ga ik borst/rug doen en zondag schouder/plyo.

Lekkere training! en een heeeuuull lekker toetje! :D

haha ja ik denk dat ik heel wat cheatmeals bij daar ga spenderen :D
net terug van hardlopen, ging supergoed! 20 minuten interval gedaan en tussendoor twee sprintjes getrokken. 2 jaar terug viel ik al flauw van 2 minuten badmintonnen (ja echt). Dus dit was echt een bijzonder moment voor mij! Ben echt superblij :D en daarna nog een halfuurtje gewoon gewandeld. Lekker veel cardio vandaag zo haha.

Dat toetje.. Te lekker haha!! Alles waar bastogne koek in is verwerkt is hemels!!:D

Lekkere training!! En nogmaals.. Respect voor de cardio ;)

Goed bezig! Wat een lekker toetje, hmmm!

Thanks! Ben ook enorm bastognefan haha, ik zou wel bastogne-whey willen hebben :D

Nog even mijn training van gisteren, moest gelijk daarna superspeed koken en eten en weg. Volgens mij geen PR's op gewichten (weet niet meer precies van alles), maar wel in deze specifieke supersets zeg maar. Dus meer gewicht dan vorige keer met deze supersets:D dit geldt voor alle PR's in deze training, behalve de push ups.

Opwarming
10 minuten uphill lopen
statische stretch
rotator cuff oefeningen

Incline bp / BOR superset
gebruikte een zwaardere stang voor de bp dan vorige keer, maar ik weet niet precies hoeveel hij weegt. Ik gok 22kg, het is iig 2kg verschil met de vorige ongeveer:p
12x12 / 12x12 opwarmen
2x12x27 / 2x12x17
12x29.5 PR / 12x19.5 PR
12x29.5 PR / 12x24.5 PR

Flat db press / T-bar row superset
10x8 / 10x15
10x9 / 10x15
2x10x10 PR / 2x10x17.5 PR

Incline fly / Lat pulldown superset
12x7 / 12x32
2x12x8 / 2x12x32
12x9 PR / 12x36 PR

Push-ups / pull ups met hulp superset
10xbw / 10xbw
12xbw PR / 6xbw zonder hulp, maar springen vanaf een bankje. Was niet zo'n succes:p
15xbw PR / 10xbw

Cardio
40 minuten uphill lopen
10 minuten fietsen

Daarna ging voeding niet zo goed, heb weer een eetbui gehad + compenseren. Ik was niet thuis en had niet genoeg eten meegenomen en toen ging ik (lichtelijk) bingen. Daar voelde ik me zo k*t over dat ik 't thuis weer eruit heb gegooid. Superk*t dat ik weer zo'n kleine terugval heb, maar ik wil echt niet nog eens laten gebeuren. Vandaan weer een nieuwe dag waar alles goed kan gaan:) Verder gaat voeding namelijk best wel goed, dus verder geen eetbuien of compenseren gehad!

Zometeen doe ik de schouder/plyo training, maar heb niet zoveel energie na gisteren, dus ik verwacht er niet al te veel van.

Nice train! Ziet er zwaar uit!

Balen van je kleine terugval. Maar je weet het en gaat verder en dat is sterk. Zorg gewoon dat je altijd wat extra bij je hebt voor onverwachts.

Succes vandaag met trainen.

Nicee al die pr's en inderdaad zoala Marina zegt neem extra mee zodat je altijd genoeg eten bij heb, echy wel balen van je terugval zeg.

thanks dames :) normaal neem ik wel genoeg mee idd, ik had het deze keer niet zo goed in geschat helaas.
Training ging echt bagger, ik had eigenlijk gewoon een dag rust moeten nemen. Dus dat doe ik morgen. Had helemaal geen energie en forceerde ook nog eens m'n schouder en pols bij de thruster, heb de plyo maar overgeslagen en wat dingen aangepast.

Opwarming
10 min uphill lopen
statische stretch
rotator cuff oefeningen
grond oefening voor knieen

Thruster
10x12
10x22 en toen deed m'n schouder zeer :o
2x10x17

Barbell shoulder press ipv clean&jerk
10x12
3x10x17

Leaning side raises
2x12x4
2x12x5

Rear delt fly in machine vanwege zere schouder
4x12x16

Zijwaarste box jumps, push ups en buik-circuitje overgeslagen. Geen puf meer. Om toch nog wat kcal te verbranden nog wat rustige cardio gedaan.

Cardio
10 minuutjes fietsen
20 minuten uphill lopen

volgende keer beter:)

2 stappen vooruit en 1 terug. Uiteindelijk kom je er wel! x

Soms je training wat aanpassen zodat het dan voor jezelf wat fijner loopt is niet erg! Wel herkenbaar! :) En klote dat je kleine terugval hebt gehad.. Maar goed dat je je er zo van bewust bent, dat is ook al een hele stap! Komt goed, je bent goed bezig!

Vervelend dat het niet zo goed ging, maar zoals je zelf zegt volgende keer beter ;)

Jammer dat het even minder ging. Soms kan je gewoon beter even een dagje overslaan en de dag erna pakken.
je lichaam geeft het aan. Dus goed luisteren naar je lichaam! Morgen even rust en dan kan je weer knallen!

klinkt verstandig. geniet van je rust morgen

Bedankt voor jullie support allemaal :) het is niet mijn week denk ik, gister nog een dag rust genomen en vandaag geen KT gedaan. Voeding ging vandaag niet lekker (kleine eetbui weer, maar niet gecompenseerd) en daarna uiteindelijk alleen nog cardio gedaan. Verder ben ik er gister 'achter gekomen' dat ik hoogstwaarschijnlijk een glutenintolerantie heb, dus moet daar ook nog rekening mee gaan houden nu. Lekker makkelijk, een eiwitrijk, gezond voedingsschema, helemaal vegetarisch, clean en glutenvrij :p
Het is wel 'fijn' om nu een verklaring voor allemaal kleine klachten te hebben; m'n buik is altijd zo opgeblazen en ik ben vaak moe (vooral na het eten). Nu op zoek naar glutenvrije havermout en ik heb al rijstpoeder om m'n baksels mee te maken :D

maar goed. Qua sport: maandag hardgelopen (5 minuten inlopen, 8x 1.5 minuut hardlopen en 8x 1.5 minuut lopen in interval, 5 minuten uitlopen) en vandaag 10 minuten gefietst en 40 minuten uphill lopen.
Vandaag was ook m'n cheatday (heel erg niet-glutenvrij :p pannekoeken, ik keek er al een week naar uit hahah dus ik kon het niet skippen), maar met de cardio erbij valt te schade nog mee :)
En dan morgen ECHT weer een goede training. Zo half-half eten en trainen is slecht voor m'n zelfvertrouwen :p

Een niet zo lekkere week is geen ramp he. Maar je bent ermee bezig en dat is wat telt.
Havermout kan je die goedkope blauwe pakken van Hahne nemen. die gebruik ik nu ook. en eet volledig gluten vrij.
Het is prima te doen hoor. :) Ik merk ook geen buikpijn meer en dat soort dingen. heerlijk. en met rijst kan je ook veel. Je zou nog eens speltbrood kunnen proberen. Dat wil nog wel eens gaan.

Havermout pannekoeken zijn ook prima te doen. :) Kan je ook gewoon van rijstmeel maken.

Je hebt in ieder geval wel cardio gedaan. Dus kom op nu he! morgen lekker knallen. je kan het!

Dankje Marina!
Ik heb toevallig die havermout van hahne haha, hoe weet je dat hij glutenvrij is? Het staat er niet op namelijk en kon het ook niet op internet vinden. Maar superrelaxed als ik die gewoon kan blijven gebruiken :)

Ik heb de fabrikant gemaild. :)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven