AndroidHealthClinic

Log Laluzz

pfff.. nice train! Wel lekker dat Harry zich ook kon vinden in je aanpassingen. Hoop dat dit goed voor je werkt.

Supernice dat je je nu weer beter voelt, gaat helemaal goedkomen ;)

Laatst bewerkt:
Een hoop oefeningen die ik niet kende en ben moeten gaan opzoeken. Stevige training wel! Hoe hou jij dat vol? Vanaf dat ik 1 oefening doe voor mijn biceps zitten die zo vol dat ik er niks meer mee kan doen. En de laatste tijd ook mijn onderarmen wat vreselijk pijn doet. :o

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt dames :) ik hoop ook dat dit werkt (blijft werken) haha.

@mannix; dat heb ik ook vaak hoor! Ik skip ook wel eens een oefening als het echt te vol zit. Maar afwisselen tussen biceps/triceps helpt wel. In de tijd dat je je biceps doet, zitten je triceps weer iets minder vol en kan je die daarna weer gewoon goed meepakken. En idd onderarmen, maar dat heb ik vooral met straight leg deadlifts haha. Superirritant :p

Gisteren hoorde ik dat een hele goede vriend van 'vroeger' (2011) zelfmoord heeft gepleegd. Het kwam echt als een totale schok en ik ben er echt helemaal van ondersteboven van. Hij was als een broer voor me en ik heb eigenlijk nog nooit op deze manier moeten rouwen. Ik heb gister m'n training dan ook overgeslagen en echt helemaal niks uitgevoerd. Vandaag voel ik me iets stabieler en heb ik weer getraind. Ging niet lekker, ondanks dat ik me best oke voelde. Maar goed, voorlopig verwacht ik dus maar niet teveel van m'n trainingen (al is het wel een fijne afleiding).

Opwarming
10 minuten uphill lopen
rotator cuff oefeningen

Db shoulder press seated
12x7
12x9
12x9
10x10
8x10

Barbell shoulder press standing
7x20 faal. ging gewoon niet, dus niet gedaan.

Shoulder press machine
12x15
12x15
10x17.5
10x17.5

Side raises
12x5
12x6 leaning
12x7 leaning

Front raises
12x4
12x5
12x6

Rear delt fly, met dbs want machine was bezet en schouder deed niet eens pijn, jeuj!
12x3
12x3
12x4
12x4

En da was 't. Voelde heel rommelig en chaotisch, maar an sich wel oke training.
Daarna nog met een vriendin geskeelerd:
Cardio
2x35 minuten skeeleren, met een pauze tussendoor. Gewoon rustig gedaan, maar rustige cardio is nog beter dan geen cardio:p
Morgen is de meting, ik ben heeel benieuwd!

Jee meid.. das echt klote om te horen inderdaad. Kan me voorstellen dat je helemaal van de rel bent.
Dat heeft zijn tijd nodig om een plekje te krijgen en het te verwerken.
Wees niet te hard voor jezelf. Even wat minder trainen zal echt geen kwaad kunnen.
Ondanks alles vind ik je training zeker niet slecht.
Sterkte

Dat is geen leuk nieuws! Wat naar zeg :( Heel veel sterkte toegewenst.
Ik hoop dat je, zoals je zelf al zegt, wat afleiding kunt vinden in je trainingen.
Gun jezelf ook de tijd om te rouwen. :)

Heel veel sterkte meis!! Wat een klote nieuws..
En wat Danielle zegt.. gun jezelf de tijd..
Hoe was je meting trouwens?

Bedankt :) het wisselt nu heel erg, gisterochtend was ik echt onwijs verdrietig en huilde nonstop, vandaag voel ik me eigenlijk wel prima. Ik ben gisteren bij m'n zus blijven logeren en spreek af met vriendinnen om genoeg afleiding te hebben. Dat helpt wel. Gelukkig kan ik er ook wel over praten met m'n vrienden, ik hoef 't iig niet op te kroppen. Maar heb het weekend 'vrij genomen' en eet ook gewoon nu waar ik zin in heb en heb niet getraind. Vanaf morgen ga ik weer alles goed doen, heb ik ook wel zin in na al m'n vreterij haha.

MAAR ik ben 1.2% vet kwijt!!! Gewicht weet ik nog niet, mijn weegschaal was kapot (had een nieuwe besteld en die kwam pas gisteravond aan, na de meting pas dus :p). Maar ik denk dat iets ben aangekomen, ik heb me gewogen bij m'n zus. Dus spier erbij en vet eraf, ik ben in ieder geval suuuperblij ermee! Afgelopen maand ging niet zo lekker en ik dacht dat ik al blij mocht zijn als er 0.3 af was ofzo haha. En de jongen die de foto's maakt, zei dat hij al duidelijk verschil ziet! Echt superlief. Ik zie het namelijk niet zo heel erg en dan is 't wel een fijne bevestiging ofzo :D
Trainingen worden deze maand echt onwijs zwaar, squatsets met 20 reps enzo jezus. En 1-2 ochtenden in de week cardio voor het ontbijt, om alvast te wennen, aangezien we dat in de wedstrijdvoorbereiding ELKE dag moeten doen..:o Verder heel veel nieuwe oefeningen erbij, veel rustpauze sets, supersets ennn de deadlift is terug:heart:

Super van je vet% en dat terwijl je het niet verwachtte! Echt top! En verschil is er wel degelijk. je ziet het alleen zelf minder goed he! Zal zeker zwaar worden. Maar je weet waar je het voor doet!

Fijn dat je bij je vrienden en je zus terecht kan. En zo een weekend vrij heeft je veel goed gedaan denk ik zo maar.
Even vrij van alles en even tijd om tot jezelf te komen. Dat doe je goed!

Soo heftig nieuws, is heel logisch dat trainen niet zo goed ging hoor, onbewust ben je er denk ik nog wel een tijdje mee bezig. Sterkte ermee.

En super nice dat je % weer is gedaald

Bedankt allebei :)
Ik heb m'n dieet voor deze maand ontvangen en ik ga carbcyclen. De verhouding vetten/koolhydraten is echter niet aangepast zoals ik had gevraagd, dus daar heb ik nog over gemailt. Maar ik kijk wel een beetje tegen carbcyclen op, vooral met de zware trainingen.. :')

Vandaag borsttraining gedaan, volgens het schema zou het een borst-schouder training zijn, maar schouders had ik net gedaan. Dus die doe ik later deze week nog ergens bij.

Opwarming
5 min uphill lopen
rotator cuff oefeningen

Incline bp
14x22
12x24.5
10x27
6x29.5 -rust- 2x29.5 -rust- 2x29.5

Incline fly
12x8
12x8
10x9
8x9, en dan in 4 sec omlaag en 2 sec omhoog (dat brandt!!)

Incline db press + fly ik deed 't blijkbaar fout zie ik nu, maar ik deed 1 db press + 1 fly= 1 rep. Moest blijkbaar 'gewoon' supersetten. Maar ja, dit was wel fokking zwaar:p
12x8 BURN AH niet leuk, handen waren helemaal verkrampt :o
12x7 zelfde
12x5

Flat bp
30 (ja echt) x12
30x12
sloeg echt nergens op. mja moet volgens het schema. kan ook geen degelijk gewicht doen met 30 reps..

Daarna nog wat buik gedaan;
Decline crunch
15xbw
15x5

Abdominal machine
15x30
15x30
15x30

Russian twist
50x6
50x6
40x7 VPR

Morgen rug&biceps met deadlifts jeuu:D

Spannend zo een nieuw dieet. Ik hoop dat het je mee zal vallen. Gewoon aankijken.
Lekkere training ook. en 30xBP.. das inderdaad wel lastig met decent gewicht. :o

Morgen knallen met die dl he!

Nice! Ben benieuwd hoe je nieuwe voedingsschema gaat bevallen :)

P.S.... jij eet toch ook geen brood meer ivm met opgeblazen gevoel?

Sterkte met het carbcyclen. Het heeft voor mij echt heel veel gedaan en ik voelde me er heel goed bij. Vetten en eiwitten gaan dus op low carb days sterk omhoog als het goed is :D Hoeveel carbs ga je dan per dag nuttigen op low carb days? Doe je ook no carb days? Ik vond low carb days goed te doen met zwaar trainen, maar no carb days (minder dan 25g carbs) was voor mij geen doen. Ben benieuwd hoe dat voor jou gaat.
Niet tegenop kijken, ik weet zeker dat het je reuze meevalt!

Lekker getraind weer!

In! Leuk dat je meedoet aan de flexchallenge!

ik eet idd geen brood meer Danielle! Volgens mij helpt het wel, m'n buik staat nu minder bol haha. Ik heb bloedonderzoek gedaan om te kijken of ik daadwerkelijk een glutenintolerantie heb, maar ik moet nog bellen voor de uitslag daarvan lol (thanks voor de reminder :p)

Lynnissa; ik heb er gelukkig geen no carb dagen tussen zitten, dat lijkt me idd niet te doen! Op lowcarb dagen eet ik K100, E160, V45 en op highcarb is het K170, E100 en V35. Vandaag was een lowcarb dag en het was heel goed te doen :) ik heb nog nooit (!!) in m'n leven 160gr eiwit gegeten op een dag haha, dus dat is wennen. Ook slik nu clarinol(+green tea en l-carnitine) en m'n hongergevoel is echt helemaal platgelegd zowat. Dat helpt ook wel :D

En welkom Fabienne! :D

Net rug&biceps gedaan, was best pittig! Mega lange training ook weer, zonder cardio toch weer zo'n 2 uur bezig geweest pfoeh.

Opwarming
10 minuten uphill lopen
rotator cuff oefeningen

geen pull-ups gedaan, want vriend was niet mee en zonder hulppersoon/middel lukt het me nog niet. Met springen was het ook niet zo'n succes :p

Deadlift
10x32
10x52
10x57
10x62

T-bar row (zonder gewicht van dat ding zelf)
12x15
12x15
10x17.5
8x17.5 in 4 sec zakken en 2 sec omhoog

Seated row
14x27
12x32
10x36 rust 5x36 rust 5x36

Lat pulldown, weer bizarre hoeveelheid reps:o oh en close grip overigens
30x27
30x27 AHH lukte net, werd aangemoedigd door 3 mannen, anders had ik wss opgegeven na 20 reps:p

Db curl
12x6 (alle zwaardere waren bezet grr)
10x8
10x8

EZ curl
12x17
12x19.5
10x19.5 rust 5x19.5 rust 5x19.5

Spidercurl, wat een k*toefening zeg! deze is dus nieuw voor mij
12x12
12x12
12x12

EZ curl
20x12, moest 30 reps maar lukte niet:o

Daarna vond ik het wel mooi geweest en heb lekker geen cardio gedaan:p misschien ga ik morgen m'n cardio voor ontbijt proberen, ik hoop dat ik het aan kan:o

Nice dat dat honger gevoel niet meer zo erg is, zou er zelf echt zo chagrijnig van worden.
En nice training

Zo, lange training idd, ziet er goed uit!
Succes met je cardio morgen!

wow.. 2 uur trainen.. das wel erg lang zeg... Ik zou het niet redden met mijn lange werkdagen. :o
al zou ik het soms best wel willen. :D
Lekker getraind hoor en fijn dat de honger minder is nu.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven