Fitness Seller

Log Laluzz

nette training ;)

Ik kom ook weer even spieken hier! Goed om te horen dat je vp zo is gedaald zeg, echt knap!

En pff wat een nieuws van je vriend.. Heb het zelf ook ooit meegemaakt dat een vriendin van mij voor de trein was gesprongen, nou dat is echt verschrikkelijk.. Ergens geeft het misschien rust dat hij er zelf voor gekozen heeft en dat hij naar een rustigere plek wilde, waar hij nu ook is.. Fijn dat je er zo goed over kan praten met vrienden etc. :)

En trainingen gaan ook goed zeg! :) Ben benieuwd hoe je het carbcyclen ervaart!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt nog allemaal :)
Ah heftig Daphne, voor de trein springen vind ik wel echt 1 van de ergste manieren om tot je eind te komen zeg.. ik heb geen idee hoe die vriend van mij het gedaan heeft (en dat vind ik ook wel prima, anders ga ik daar weer teveel over nadenken), maar het is inderdaad wel een 'fijn' idee dat hij dacht dit het beste voor hem was.

Laatste dagen gingen niet helemaal lekker, niet getraind en niet aan voeding gehouden. Voelde me gewoon bagger, door alles wat er gebeurd is, maar ook door onwijs slaaptekort. Twee nachten achter elkaar niet geslapen (1 nacht uitgaan en 1 nacht was de memorial van die vriend, die ik kon bijwonen via skype). Maar vandaag weer de draad opgepakt :) Voor zover ik me aan mn voeding heb gehouden vorige week, was het carbcyclen eigk best oke. Vooral de lowcarb dagen zijn goed te doen, aangezien ik dan echt megahoog in eiwitten zit (160gr! voor een meisje van 162cm!! :p). Vandaag de beentraining gedaan, met superveel reps. En dus echt weer pussyweights :p

Opwarming
10 minuten fietsen
statische stretch
knie oefening
2x12xbw squats
2x12xbw lunges

Leg extensions
20x23
20x30
20x36

Squat
20x22
16x32
16x37
12x42

Front squat
20x22
16x27
16x27
12x32

Leg press plate loaded, verticaal
20x50
16x70
16x80
12x90

Standing calf raise
100x22.5, met elke 25 of 15 reps een pauze van max 15 seconden

Seated calf raises
8x22.5
8x30
8x35
8x30

Hacksquat met bal tegen de muur
30xbw
30xbw
ondanks dat het maar met bw was, brandde het echt als een mofo op het eind:o

Cardio
20 minuten uphill lopen

en nu is echt al m'n energie helemaal op:o

Goed dat je de draad weer oppakt, rustig weer beginnen en vanaf daar opbouwen. Is best heftig ook allemaal.

Is logisch dat je je bagger voelde. Lijkt me erg heftig allemaal.

Zit je op je lowcarbdagen ook hoger in je vetten? oja ik ben je btw gaan volgen op instagram ;)

Balen dat het even minder ging. dat is ook niet gek met wat er gebeurd is.
Goed dat je het weer oppakt.
Nice high rep legday. Brand zo lekker he! :D
Hoog in eiwitten.. valt op zich nog mee.... zit zelf hoger. :o maar ja.. eet ook wel een beetje veel. :p

leuk dat je volgt, ik ben je ook gaan volgen!

Ik zit op lowcarb dagen ietsje hoger in vetten (10gr meer), dus dat is wel extra chill :D

jaa man die high reps branden wel echt idd marina haha! Moet wel zeggen dat ik liever 5reps en dan heel zwaar doe, dit is zo vermoeiend :p

die hoge reps :eek:

maar je bent goed bezig! :thumbs:

ook ik ben benieuwd hoe dat carbcyclen je afgaat.
KLinkt als een fijne train, lekker dat branden ;)

Vind dat je nog best wat gewichten pakt hoor voor zo'n hoge reprange!

En klote dat het even wat minder is gegaan met trainen en voeding.. Begrijpelijk hoor! Maar nu weer lekker de draad oppakken, je bent net zo goed bezig! :D

In!!!! :D Wat een fysiek en herhalingen zeg :$

thanks nog allen! En welkom stefanovich, wat een enthousiasme haha :p

laatste tijd niet gelogd, aangezien het echt superk*t ging :o vorige week maar 3x getraind en het voedingsschema helemaal losgelaten (wat in mijn geval dus vaak betekent vreten en kotsen). Zat echt ff niet lekker in m'n vel. Maar de meting is al snel en ik wil wel vooruitgang geboekt hebben (ik zie en voel wel dat ik vet ben bijgekomen), dus ik moet er nu ff extra hard aan trekken.
Aangezien ik het niet trek om een training niet te loggen, hierbij ook nog m'n trainingen van vorige week :p (ik heb sinds ik hier ben begonnen nog met loggen nog nooit een training niet gelogd! :D)

Training van vorige week dinsdag: hamstrings&triceps
Lying leg curl in 4 sec zakken en 2 sec omhoog
15x10
15x10
12x15
12x15

Straight leg deadlift met barbell dit keer
15x32
15x42
12x47
12x52

Seated leg curl in 4 sec zakken en in 2 sec omhoog
15x23
15x30
12x36 maar schoot steeds uit die stoel :o
12x30

Smalle benchpress & skullcrusher 1rep bp + 1 rep skullcrusher = 1rep
12x14.5
10x14.5
8x17

Dips in machine
16x20
14x25
14x25
12x30

Bertil Fox pushdowns
12x32
10x32
8x36
6x36

Pushdowns
30x18

Cardio
30 min. uphill lopen

Training van vorige week vrijdag: upperbody
Incline benchpress
14x22
12x27
10x27
4x29.5 rust 4x29.5 rust 3x29.5

Incline fly
14x7
12x8
8x9
8x9

T-bar row
14x15
12x15
10x17.5
8x20

Lat pulldown
30x18
30x18

Seated db shoulder press
12x8
12x9
12x9

Side raise
12x5
12x6
12x6

Db curl
12x6
12x7
10x7

EZ curl
12x17
10x22
30x12

Cardio
20 min. uphill lopen

Training van vandaag: rug&biceps

Opwarming
8 minuten uphill lopen
5 minuten fietsen
rotator cuff oefeningen

Deadlift
12x22
10x52
10x62
10x67
1x72 PR!!! :D volgende reps faalden :p

Optrekken met hulp
8x
8x
8x
8x
8x

BOR
12x20
12x30
10x35
8x30 in 4 sec zakken en in 2 sec omhoog

Seated row
14x23
12x27
10x32
8x41

Lat pulldown
30x18, ging veel te makkelijk! Vorige week lukte dit nog net:D
30x23, ging ook nog vrij makkelijk whoohoo, volgende keer 30x27 proberen

Db curl herhalingen per arm
12x7
12x7
10x8
10x8

EZ curl, was hier nogal misselijk geworden, dus kon niet 't maximale eruit halen
12x14.5
12x14.5
10x14.5

Cardio
10 minuten HIIT op de loopband (met kleine hellingshoek), werd een beetje slap/duizelig, dus ben maar gestopt.

Vandaag ging lekker! Heeel blij met de deadlift PR:D

Balen dat het even slecht is gegaan. Maar kom op meid. JIj kan dit dus lekker jezelf herpakken en knallen!
Je trainingen zien er evengoed pittig uit dus niet jezelf zo omlaag halen oke?
Lekker doorgaan! Op naar de volgende meting! Gogogo!!!

Hmm je hebt wel wat vaker een 'dipje' laatste tijd of valt het mee? Vind het wel klote voor je in ieder geval! Ben je nog in behandeling voor de eetbuien & het compenseren of dat niet? Hopelijk haal je je kracht eruit dat het wat minder is gegaan om nu weer extra hard te knallen!

En wat betreft je trainingen, nice!!! Deadlift gaat goed omhoog! Stiffleg deadlift ook al sterk zeg! Keep up the good work! Je kunt het!

Doe je deadlift touch & go? Want bij 10 x 67 zou 1 x 89 ong je max zijn

Lekker getraind! Als je 10 x 67 kg dl doet dan zou je denken dat 1 x 80 er ook in zou moeten zitten :)

Hhahah ja kon me enthouciasme niet verbergen helaas :o

Wat een volume zeg :eek: vanwaar die 30 reps op lat pulldown? Enne als je iets minder volume ervoor doet dan haal je zeker die 1x80 DL hoor!

haha jeu bedankt allemaal :D
@daphne; ik heb idd veel dipjes laatste tijd.. kan nu tot augustus niet meer terecht voor de EMDR, maar ik ga op zoek naar een groepstherapie of praatgroep oid. Gewoon naar de psych helpt me niet zo. Maar de drempel ligt nog een beetje hoog om nu daadwerkelijk hulp te zoeken (en alles kost zoveel geld en ik ben een arme student :p)

Even opgezocht wat touch&go was (haha) en ik doe bij 10x67 iig de een paar touch&go, paar sec 'rust' en weer een paar touch&go. Wel was het deze keer heel warm, waardoor ik eigk die rust alleen nodig had om adem te kunnen halen. Maar de 1x72 ging echt nog maar net, ik denk echt niet dat de 80-89kg haalbaar is nog! De 67 krijg ik net van de grond, maar als dat eenmaal lukt, gaan de reps daarna veel makkelijker.
Maar ik wil het wel een keer proberen :p misschien als ik minder sets ervoor doe idd!

die 30 reps op latpulldown weet ik ook niet zo goed haha, ik volg m'n schema vd flexchallenge braaf haha. Krijg er iig wel megaspierpijn van elke keer :o

Nice hoor die DL.

Wel balen dat de emdr is gstopt. Alles is zo duur en het is ook zo lullig dat er zo weinig vergoed wordt. :(
Hoop toch dat je wat vind.

Ja balen dat het zo veel geld kost allemaal.. En ik snap dat de stap groot is, maar ik denk persoonlijk dat het wel 't proberen waard is als ik alles zo hoor! :)

Deadlift gaat in ieder geval lekker!

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven