ja die 3 uur is wel inclusief cardio, anders was 't wel heel erg geweest haha
Vandaag nog even een hamstring/tricep training gedaan, aangezien het de lichtste training is van m'n schema en ik voelde me niet goed (toen ik wilde vertrekken richting gym zakte ik in elkaar, dat geeft wel aan hoe weinig energie ik had

niks ernstigs trouwens, gewoon slecht geslapen).
Opwarming
10 minuten uphill lopen
5 minuten fietsen
statische stretch
knie oefening
Seated leg curl, extra langzaam uitgevoerd
15x23
15x30
12x36
12x36
Straight leg deadlift met dbs (t was echt een teringzooi en kon de 16kg en 18kg dbs niet eens vinden

) gewicht is dus van dbs samen trouwens
15x28
15x28
12x28
12x28
Lying leg curl, extra langzaam uitgevoerd
15x15
15x15
12x20, maar laatste reps lukten maar half
12x15
Skullcrusher + small benchpress 1 rep van beide is 1 rep, dus om en om. Extra langzaam uitgevoerd en 't brandde als een modderfokker
12x14.5
10x14.5
8x14.5
Machine dips
15x16
15x23
15x30
Tricep pushdowns (deze keer alleen de gewone gedaan in een normale set

)
12x23
10x27
8x30
6x36
En toen kwam er een kerel naar me toe 'Jij wordt Miss All In, als ik je zo zie trainen', lol. Mijn gym heet dus All In overigens

de winnares van flexcup vorig jaar traint ook bij ons en ik zei dat zij nu 'Miss All In' is en dat ik nog wel ff door moet trainen om er zo uit te zien

maar wel lief compliment natuurlijk!
Ik had het gister ook nog met m'n vriend over m'n voeding (en de problemen ermee) gehad, we gingen na wanneer het goed ging en hoe dat kwam. In de eerste twee maanden ging het best prima, toen had ik echt m'n draai gevonden in het eten. Toen at ik nog wel gewoon brood, zuivel enzo. Vooral dat ik nu geen zuivel mag vind ik echt een (overbodige) restrictie. Ik denk dat ik daar pas verschil mee zou merken als mn vp al lager was. Dus ik ga de kwark gewoon weer invoeren en het brood misschien ook, in kleine hoeveelheden. Dat maakt het gewoon wat meer do-able voor mij.
En maandag ga ik m'n psych mailen. Ik moet het echt wat beter aan gaan pakken nu. (ik wilde eigenlijk zelfs niet naar mn meting gaan van komende zaterdag, omdat ik zeker weet dat ik niet vooruit ben gegaan, wss zelfs achteruit. Maar ik mag niet niet gaan van m'n vriend

)