XXL Nutrition

Log Laluzz

Ohhh haha nee inderdaad als ze daar in staan gewoon braaf volgen ja :P Het is natuurlijk ook wel een aparte prikkel ja, ik heb ook weleens van me trainer de opdracht gekregen om me op rugdag eerst 30 keer op te trekken. Maakte niet uit of ik dat nou in 4/5/6 of 7 setjes deed als ik ze maar netjes uitvoerde. Die spierpijn erna zeg :eek:

• Topic Starter Topic Starter
ik ga denk ik contact opnemen met m'n oude psych, die wilde me al in een groepstherapie hebben, dus ik kan vragen of dat nog kan :) en dat is minder eng dan iemand anders benaderen :o

jezus 30x optrekken :') ik hoop dat ik me ooit 5 keer netjes kan optrekken haha. Kan me voorstellen dat daar spierpijn van komt :p

Vandaag benentraining gedaan, ging best prima ondanks de hitte! Gisteren overigens niet getraind, want ik had een essaydeadline (en ik begon eergisteren met dat essay:D), dus ik heb de hele dag getypt haha. Wel nog een uurtje gefietst, maar gewoon rustig tempo.

Maar goed, van vandaag (wederom pussyweights door de hoge reps):

Opwarming
8 minuten uphill lopen
8 minuten fietsen
statische stretch
knie oefeningen
12xbw squat
12xbw lunge

Squat
20x20
16x30
16x35
12x40

Front squat
20x20
16x25
16x30
12x35

Leg press plate loaded verticale
20x40
16x60
16x60
12x75

Seated calf raises
8x20
8x25
8x30
8x35

Standing calf raises
60x22.5
in setjes van 15 met rust van 10sec. tussendoor (moest er 100 maar het brandde ZO ERG! Wss doordat ik al de seated had gedaan ervoor)

Hacksquat met bal tegen de muur
30xbw
30xbw

Standing calf raises
40x22.5, toch nog maar even afgemaakt:p

Cardio
20 minuten uphill lopen
20 minuten uphill crosstraineren

Nog ff stretchen en toen waren we alweer 3 uur verder:o

dat optrekken komt echt wel goed hoor. Misschien niet 30 maar eerst op naar de 10 he!

Lekkere training! en p*ssy weights valt best mee op high rep. Brand lekker he! :D
Heb met je meegedaan met benen. Mijn weights zijn meer p*ssy dan jouwe hoor! hahahaha
en 3 uur trainen. Pffff.... ik doe het je niet na. :o

Zo, een training van 3 uur! Lijkt me wel goed branden, benen op high rep! Enne, dit zijn geen p*ssy weights hoor!

3 uur klinkt echt vet lang, maar je heb natuurlijk wel 2x20 min cardio.
Groepstherapie is miss inderdaad wel een goed idee, ik zeg gewoon doen, miss helpt het :)

Ohhh haha nee inderdaad als ze daar in staan gewoon braaf volgen ja :P Het is natuurlijk ook wel een aparte prikkel ja, ik heb ook weleens van me trainer de opdracht gekregen om me op rugdag eerst 30 keer op te trekken. Maakte niet uit of ik dat nou in 4/5/6 of 7 setjes deed als ik ze maar netjes uitvoerde. Die spierpijn erna zeg :eek:
48x optrekken , 4x6 breed en 4x6 smal, maar dan wel graag aan het begin van de training. Zover ben ik nu, ik wil nu ook gaan oefenen met breed optrekken met de stang aan de achterkant, maar die is zo zwaar...

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

ik ga denk ik contact opnemen met m'n oude psych, die wilde me al in een groepstherapie hebben, dus ik kan vragen of dat nog kan :) en dat is minder eng dan iemand anders benaderen :o

jezus 30x optrekken :') ik hoop dat ik me ooit 5 keer netjes kan optrekken haha. Kan me voorstellen dat daar spierpijn van komt :p

Vandaag benentraining gedaan, ging best prima ondanks de hitte! Gisteren overigens niet getraind, want ik had een essaydeadline (en ik begon eergisteren met dat essay:D), dus ik heb de hele dag getypt haha. Wel nog een uurtje gefietst, maar gewoon rustig tempo.

Maar goed, van vandaag (wederom pussyweights door de hoge reps):

Opwarming
8 minuten uphill lopen
8 minuten fietsen
statische stretch
knie oefeningen
12xbw squat
12xbw lunge

Squat
20x20
16x30
16x35
12x40

Front squat
20x20
16x25
16x30
12x35

Leg press plate loaded verticale
20x40
16x60
16x60
12x75

Seated calf raises
8x20
8x25
8x30
8x35

Standing calf raises
60x22.5
in setjes van 15 met rust van 10sec. tussendoor (moest er 100 maar het brandde ZO ERG! Wss doordat ik al de seated had gedaan ervoor)

Hacksquat met bal tegen de muur
30xbw
30xbw

Standing calf raises
40x22.5, toch nog maar even afgemaakt:p

Cardio
20 minuten uphill lopen
20 minuten uphill crosstraineren

Nog ff stretchen en toen waren we alweer 3 uur verder:o
Tsjoe, pittige training, hoor. Vooral die lange sets zijn pittig.

3 uur is wel vet lang. maar moet zeggen dat ik sinds dat ik bij een nieuwe sportschool zit ook langer train zonder dat ik het in de gaten heb, zit vaak al richting de anderhalf uur

ja die 3 uur is wel inclusief cardio, anders was 't wel heel erg geweest haha :p

Vandaag nog even een hamstring/tricep training gedaan, aangezien het de lichtste training is van m'n schema en ik voelde me niet goed (toen ik wilde vertrekken richting gym zakte ik in elkaar, dat geeft wel aan hoe weinig energie ik had :p niks ernstigs trouwens, gewoon slecht geslapen).

Opwarming
10 minuten uphill lopen
5 minuten fietsen
statische stretch
knie oefening

Seated leg curl, extra langzaam uitgevoerd
15x23
15x30
12x36
12x36

Straight leg deadlift met dbs (t was echt een teringzooi en kon de 16kg en 18kg dbs niet eens vinden:() gewicht is dus van dbs samen trouwens
15x28
15x28
12x28
12x28

Lying leg curl, extra langzaam uitgevoerd
15x15
15x15
12x20, maar laatste reps lukten maar half
12x15

Skullcrusher + small benchpress 1 rep van beide is 1 rep, dus om en om. Extra langzaam uitgevoerd en 't brandde als een modderfokker
12x14.5
10x14.5
8x14.5

Machine dips
15x16
15x23
15x30

Tricep pushdowns (deze keer alleen de gewone gedaan in een normale set:p )
12x23
10x27
8x30
6x36

En toen kwam er een kerel naar me toe 'Jij wordt Miss All In, als ik je zo zie trainen', lol. Mijn gym heet dus All In overigens:p de winnares van flexcup vorig jaar traint ook bij ons en ik zei dat zij nu 'Miss All In' is en dat ik nog wel ff door moet trainen om er zo uit te zien:o maar wel lief compliment natuurlijk!

Ik had het gister ook nog met m'n vriend over m'n voeding (en de problemen ermee) gehad, we gingen na wanneer het goed ging en hoe dat kwam. In de eerste twee maanden ging het best prima, toen had ik echt m'n draai gevonden in het eten. Toen at ik nog wel gewoon brood, zuivel enzo. Vooral dat ik nu geen zuivel mag vind ik echt een (overbodige) restrictie. Ik denk dat ik daar pas verschil mee zou merken als mn vp al lager was. Dus ik ga de kwark gewoon weer invoeren en het brood misschien ook, in kleine hoeveelheden. Dat maakt het gewoon wat meer do-able voor mij.
En maandag ga ik m'n psych mailen. Ik moet het echt wat beter aan gaan pakken nu. (ik wilde eigenlijk zelfs niet naar mn meting gaan van komende zaterdag, omdat ik zeker weet dat ik niet vooruit ben gegaan, wss zelfs achteruit. Maar ik mag niet niet gaan van m'n vriend:o)

Vervelend dat je je niet goed voelde, maar alsnog een nette training! Hopelijk gaat het weer helemaal goed met je voeding als je weer wat brood en zuivel eet. En een superleuk compliment van die man haha!

ja die 3 uur is wel inclusief cardio, anders was 't wel heel erg geweest haha :p

Vandaag nog even een hamstring/tricep training gedaan, aangezien het de lichtste training is van m'n schema en ik voelde me niet goed (toen ik wilde vertrekken richting gym zakte ik in elkaar, dat geeft wel aan hoe weinig energie ik had :p niks ernstigs trouwens, gewoon slecht geslapen).

Opwarming
10 minuten uphill lopen
5 minuten fietsen
statische stretch
knie oefening

Seated leg curl, extra langzaam uitgevoerd
15x23
15x30
12x36
12x36

Straight leg deadlift met dbs (t was echt een teringzooi en kon de 16kg en 18kg dbs niet eens vinden:() gewicht is dus van dbs samen trouwens
15x28
15x28
12x28
12x28

Lying leg curl, extra langzaam uitgevoerd
15x15
15x15
12x20, maar laatste reps lukten maar half
12x15

Skullcrusher + small benchpress 1 rep van beide is 1 rep, dus om en om. Extra langzaam uitgevoerd en 't brandde als een modderfokker
12x14.5
10x14.5
8x14.5

Machine dips
15x16
15x23
15x30

Tricep pushdowns (deze keer alleen de gewone gedaan in een normale set:p )
12x23
10x27
8x30
6x36

En toen kwam er een kerel naar me toe 'Jij wordt Miss All In, als ik je zo zie trainen', lol. Mijn gym heet dus All In overigens:p de winnares van flexcup vorig jaar traint ook bij ons en ik zei dat zij nu 'Miss All In' is en dat ik nog wel ff door moet trainen om er zo uit te zien:o maar wel lief compliment natuurlijk!

Ik had het gister ook nog met m'n vriend over m'n voeding (en de problemen ermee) gehad, we gingen na wanneer het goed ging en hoe dat kwam. In de eerste twee maanden ging het best prima, toen had ik echt m'n draai gevonden in het eten. Toen at ik nog wel gewoon brood, zuivel enzo. Vooral dat ik nu geen zuivel mag vind ik echt een (overbodige) restrictie. Ik denk dat ik daar pas verschil mee zou merken als mn vp al lager was. Dus ik ga de kwark gewoon weer invoeren en het brood misschien ook, in kleine hoeveelheden. Dat maakt het gewoon wat meer do-able voor mij.
En maandag ga ik m'n psych mailen. Ik moet het echt wat beter aan gaan pakken nu. (ik wilde eigenlijk zelfs niet naar mn meting gaan van komende zaterdag, omdat ik zeker weet dat ik niet vooruit ben gegaan, wss zelfs achteruit. Maar ik mag niet niet gaan van m'n vriend:o)
Mooi compliment! Al voel je je misschien niet zo goed, je ziet er blijkbaar wel super uit.

dat soort complimenten zijn altijd mooi. Betekend dat je goeie vooruitgang maakt!

3 uur is wel vet lang. maar moet zeggen dat ik sinds dat ik bij een nieuwe sportschool zit ook langer train zonder dat ik het in de gaten heb, zit vaak al richting de anderhalf uur

3 uur is toch niet zo bijzonder? Ik heb wel trainingen dat ik tegen de 3 uur kracht training kom.

dat soort complimenten zijn altijd mooi. Betekend dat je goeie vooruitgang maakt!

3 uur is toch niet zo bijzonder? Ik heb wel trainingen dat ik tegen de 3 uur kracht training kom.
3 uur is erg lang, beter is het om je training dan te splitsen in twee keer anderhalf uur.

Ik vind 3uur persoonlijk ook echt veeeeelte lang! Sowieso dalen volgens mij na 60/90minuten je waardes dus ben je al voorbij het moment waar je het maximale uit je training haalt.

Hm zolang je gedurende je hele training (of dat nou 1, 2 of 3 uur is) goed en energiek voelt, lijkt me dat het wel prima is eigk. En anders merk je 't vanzelf wel als je geen vooruitgang boekt :p

Borst en schouders gedaan vandaag:D ik ga niet echt vooruit in gewichten bij de oefeningen voor de borst, maar ik zie m'n borstspieren al wel steeds meer zitten:D

Opwarming
10 minuten uphill lopen
rotator cuff oefeningen

Incline bp
14x22
12x24.5
10x27
8x29.5
6x32

Incline fly
12x7
12x7
10x8
8x9

Incline db press
12x9
12x9
12x9

Leaning side raise
14x5
12x6
10x7, maar voelde niet zo lekker
8x6, extra langzaam

Rear delt fly machine
12x23
12x23
12x23

Seated db shoulder press
12x7
10x8
8x9

Abdominal machine, extra langzaam uitgevoerd
20x23
15x30
15x36
15x30

Cardio
22 minuten crosstraineren

Lekkere training! flink wat incline werk

Lekkere training! Sterke side raises ook!

Je traint als een beest en gaat de komende maanden gewoon je definitieve draai vinden. Met een houdbaar voedingsschema en uitdagend trainingschema sta je er super bij in december! Daar is iedereen van overtuigd, nu jij nog ;)

Bedoel je niet horizontale leg press?

Lekkere training! flink wat incline werk
Thanks! Ja klopt, begin de gewone, 'platte' benchpress wel een beetje te missen ondertussen:p

Lekkere training! Sterke side raises ook!
Dankje! :)

Je traint als een beest en gaat de komende maanden gewoon je definitieve draai vinden. Met een houdbaar voedingsschema en uitdagend trainingschema sta je er super bij in december! Daar is iedereen van overtuigd, nu jij nog ;)

:heart:
ik hoop 't ook!

Bedoel je niet horizontale leg press?
nope:p ook niet helemaal verticaal natuurlijk, maar de 45 graden hoek:
leg_press_45_gr_4c5aa1f4c9011_1_3.jpg

-

Ik denk dat ik nu weet waardoor de afgelopen tijd zo k*t ging. Ik slik namelijk een nieuwe combinatie van medicijnen en anticonceptie, die blijkbaar niet werkt (mijn medicijn werkt niet goed meer). En daardoor werkt m'n schildklier nu niet meer goed, waardoor ik weer last krijg van oude klachten als geen energie hebben, depressie, moeheid, slecht slapen, door m'n benen zakken. Morgen ga ik bloedprikken om m'n schildklierwaarden te checken.

Ook ga ik komende zaterdag toch niet naar de flexmeting, ik weet toch al dat het superslecht is gegaan en ik voel me echt al waardeloos nu. Lig letterlijk wakker van de stress. :o

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven