Fitness Seller

Log Laluzz

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt, zelf heb ik niet altijd door of m'n vorm wel helemaal goed is. Dan is het wel fijn als iemand me er even op wijst (al mag alleen m'n vriend of een instructeur dat doen, een random kerel in de sportschool hoeft mij niet te vertellen wat ik moet doen haha).

Gisteravond upperbody gedaan, ik vind het eigenlijk zooo veel fijner om 's avonds te sporten! Jammer genoeg mag ik met mijn abbo alleen donderdag en vrijdagavond tot 11 uur sporten, verder tot 6 uur. Ik heb 's avonds zoveel meer energie. Enige minpuntje is dat het 's avonds altijd superdruk is natuurlijk, maar da's op zich ook niet zo'n ramp :)

Eerst tien minuutjes cardio en actieve stretch.

Barbell shoulder press, dit keer zonder cleans, gewoon in het powerrack
1x10x10
2x6x22
2x3x28 pfoehh
1x5x22

werkelijk alle bankjes waren bezet, dus kon nog even geen db presses doen.

T-bar row
1x10x5
1x10x7,5
1x10x10
1x10x12,5

Incline db press & chest flyes superset
10x6 & 10x4
10x7 & 10x4
10x8 & 10x5
10x9 & 10x5

Bench dips & tricep extensions superset
4x12 & 4x10x7

Bicep curls
2x10x7
2x10x8
1x6x9 + 1x6x8

Moest nog rear delt flyes doen, maar de sportschool ging dicht, dus die doe ik er morgen nog even bij!
Vandaag kan ik niet sporten aangezien m'n ik echt superveel last heb van m'n kuiten na een HIIT training?:p ik ga zittend van de trap af en loop met gestrekte benen haha. Dus morgen wss maar gewoon upperbody 2 en dan zondag lowerbody weer. Tenzij m'n kuiten morgen weer meewerken, dan morgen lowerbody.

En ik heb nog een voortgangsfototje van m'n arm gemaakt. Ben nog lang niet zo ver, maar ik zie wel vooruitgang in vergelijking met m'n vorige foto:D
r1xx7t.jpg

Ach ja.. soms krijg je gewoon van zomaar iemand een opmerking van dat moet je anders doen. Ik ben dan wel vaak benieuwd waarom hij dat zegt. :D vaak is het een reden van "dat gaat makkelijker"... maar dan pak je meestal niet de hele spier... Dus ja.. als het een echte goeie reden is vind ik het wel interessant.

Mooie training! lekkere gewichten en supersets!

leuk he voortgangs foto's! Doe je goed en je ziet dat je vooruit gaat!

Ja dat is ook waar, als het een nuttige tip is, vind het best, maar gewoon wijsneuzerig gedrag dat sommige kerels op mijn sportschool vertonen... daar heb ik geen trek in :P

Thanks! Ik heb wel echt van die vergelijkingsfoto's nodig om te zien dat ik vooruit ga, want ik zie het zelf nooit zo haha.

Gisteren weer niet getraind:( kon nog steeds niet lopen van de spierpijn in m'n kuiten haha en was eigenlijk ook gewoon te snel om weer upperbody 2 te doen.
Dus vandaag lowerbody 2 gedaan:) had wel echt veel minder kracht dan normaal (of wanneer ik 's avonds sport), dus niet tot m'n max getraind - wel qua uithoudingsvermogen though.

10 minuutjes cardio, bodyweight squats en lunges als warming up

Front squat voor het eerst geprobeerd!
1x10x22
1x10x28
1x10x32
1x5x38

Jezus wat is dat k*t zeg, vooral bezig met het balanceren van de stang en ervoor zorgen dat ik 'm niet tegen m'n keel druk:p had niet echt gevoel dat het efficiënt was, dus ook nog wat gewone squats erachteraan gedaan

Squat
1x10x22
1x10x42
2x8x62
1x10x42

Deadlift
1x10x32
1x10x42
3x10x52

Straigt leg deadlift
1x10x32
3x10x42

Leg extension & lying leg curl superset , normaal doe ik de 'machines' en deze keer die waar je schijven aan hangt, da's toch wel anders :P
1x10x15 & 10x10
3x10x20 & 10x10

Geen isolatie oefening voor m'n kuiten, want ik kan pas sinds vandaag weer normaal een trap op- of aflopen :P

Nog even om laatste training 'af te maken':

Rear delt flyes
4x10x16

11 minuutjes cardio en statische stretch, klario.:)

Mooie training!
En ja front squats. Ik kom daar niet hoger mee dan 35 kg puur omdat of de stang glijdt of je je keel dichtdrukt... dus ik snap je wel ja. :D Ik ga komende week ook met gewone squats beginnen. Nog nooit gedaan. :o

Goede vooruitgang te zien ja!

Vind ik zelf ook moeilijk hoor, op foto's denk je dan "Ja! Ik zie het". En in de spiegel sta je echt zo van, hm oke?

HIIT is echt een aanslag op je spieren he. Wat voor HIIT heb je gedaan? Ik doe het altijd op de ligfiets.. pff.. mijn quads zijn dan ook helemaal pijnlijk.

Lekker doorgaan zo!

thanks!
ik heb echt de meeste lame HIIT training ooit gedaan haha, ik kon 's avonds niet naar de sportschool met mijn abbo en besloot thuis maar wat te doen. Dus ik heb zeg maar op de plek 'gerend' en dat steeds 4-6 minuutjes, 2-3 minuutjes rust, 4-6 minuutjes 'rennen' en dat 5 keer. Zag er heel idioot uit. Maar goed, het heeft dus wel indruk gemaakt op m'n kuiten :P

thanks!
ik heb echt de meeste lame HIIT training ooit gedaan haha, ik kon 's avonds niet naar de sportschool met mijn abbo en besloot thuis maar wat te doen. Dus ik heb zeg maar op de plek 'gerend' en dat steeds 4-6 minuutjes, 2-3 minuutjes rust, 4-6 minuutjes 'rennen' en dat 5 keer. Zag er heel idioot uit. Maar goed, het heeft dus wel indruk gemaakt op m'n kuiten :P

Haha, heb je iig het gevoel dat je wat gedaan hebt! Goed ook dat je jezelf daartoe kon zetten :P Ik heb het laatst met touwtjespringen gedaan.. pfft, mijn kuiten waren ook niet amused de dagen daarna!

Dat zijn overigens nog best lange momenten met voluit gaan! Respect!

Haha ja ik was ook wel een beetje trots, aangezien m'n conditie niet zo best is. Binnenkort wil ik aan zo'n hardlooptraject beginnen.
Touwtjespringen, dat is ook wel een goed idee! Voor als de onderburen niet thuis zijn :P

Vandaag bijna vergeten te sporten :o was eindelijk een keer in een goede flow met huiswerk wat erg zeldzaam is haha, maar gelukkig herinnerde m'n vriend me er nog ff aan. Heb 2 oefeningen anders gedaan dan in m'n schema, ipv bench press deed ik incline db press en ipv lat pulldown deed ik cable rows. Want daar had ik meer zin in :p.

10 minuutjes loopband en actieve stretch

Incline db press
1x10x7
1x10x8
1x8x9
2x8x10

Bent over row
1x10x10
1x10x15
1x10x20
2x10x25

Side & front raises superset
4x10x4 & 4x12x5

Cable rows
1x10x27
2x10x32
1x10x36

Tricep cable pushdown
1x10x23
1x10x27, waarna een kerel zei dat ik eigk meer m'n schouders aan het doen was en me uitlegde wat ik verkeerd deed. Wel heel vriendelijk :P dus daarna laag in gewicht gegaan, 100% juiste uitvoering en suuuperlangzaam, auw
2x10x18
1x10x23

Bicep cable curl
4x10x23
ook extra langzaam uitgevoerd, wat gaat dat branden zeg:o

14 minuutjes cardio (ik heb soms rare tijden van cardio, omdat ik perse een rond getal wil hebben qua calorieen... :p) en daarna vergeten te stretchen, achja.

Vergeten?? Nou dan heb je nog een lekkere training neergezet zo he! :D
Ziet er goed uit!

Mooie trainingen zet jij neer! Ik heb zomaar het idee dat we bij dezelfde sportschool trainen, ben benieuwd of ik je een keertje spot :)

Thanks! Wat leuk, misschien hebben we elkaar al wel eens gespot! Train je ook bij all-in?

Vandaag ging niet zo lekker en ben gister niet geweest. Schiet niet op zo natuurlijk, dus ik baal d'r wel van. Ik voel me de laatste tijd of supergoed of superonzeker en slap. Ik ga eens aan m'n huisarts vragen of ik een andere pil ofzo kan slikken, want dit is echt niet te doen. Ga morgen ook niet, want het kostte me echt heel veel stress vandaag??? en dan maandag nieuwe start maken.

Enniewee, lowerbody gedaan en met lage gewichten en wat meer herhalingen geprobeerd.
10 minuutjes cardio + actieve stretch met bodyweight squats en lunges

Squats
1x10x32 atg
1x10x42 atg
2x10x52 par
2x10x42 atg

vandaag liep diezelfde intructeur langs -die me altijd tips geeft en corrigeert met squatten- en hij keek wel, maar corrigeerde niet haha yes. Dus ik deed het goed:p

Goodmornings
2x10x32
2x10x38
2x10x22 en dan wat 'dieper'

Wilde lunges doen, maar voelde me er te slap voor, dus maar wat anders gedaan.

Leg press de horizontale, op die waar je zelf gewichten aan hangt, voor het eerst:D
2x12x70
2x12x90
2x12x110

Leg extension ook met losse gewichten, heel langzaam uitgevoerd
2x10x15
2x10x20

Seated calf raises
3x8x10

laatste set overgeslagen omdat iemand op me aan het wachten was en dan voel ik me zo opgejaagd:p

daarna met moeite nog 5 minuutjes cardio eruit geperst en toen kapot naar huis. Geen training waar ik trots op ben, maar ik ben iig geweest. Ik wilde van te voren echt niet gaan, omdat ik me zo meh voelde, maar m'n vriend wist me toch over te halen:o
Volgende training weer wat meer enthousiasme:D

Thanks! Wat leuk, misschien hebben we elkaar al wel eens gespot! Train je ook bij all-in?

vandaag liep diezelfde intructeur langs -die me altijd tips geeft en corrigeert met squatten- en hij keek wel, maar corrigeerde niet haha yes. Dus ik deed het goed:p

Ja, Allinn inderdaad! Herkende wat over verplaatsing van apparaten + Utrecht en het verhaal met deze instructeur ook ;).

Hoort er soms ook wel bij, van die off-dagen, helaas! Goed dat je toch bent gegaan, ondanks het algehele meh-gevoel. :thumb:
Maandag weer lekker fris aan de slag.

Ja klopt, je hebt natuurlijk altijd mindere en betere dagen, maar het is toch elke keer weer superk*t als het zo'n mindere dag is haha.
Op welke tijden train jij meestal?

Ja ik ken het gevoel, is altijd klote haha.. Zeker als je streng bent voor jezelf.

Ik train meestal 2x doordeweeks 's avonds vanaf een uur of 19, en vrijdag is mijn vrije dag, dus dan meestal laat in de ochtend of vroeg in de middag en dan zondags wanneer ik mezelf uit bed heb kunnen slepen :D Jij?

Ik train de laatste tijd vaak op woensdagavond (rond 5 uur) en donderdagavond rond 9 uur. Vrijdag eventueel ook rond die tijd en in het weekend dan rond 1 uur. Maar ik heb geen vaste dagen, aangezien m'n collegetijden niet altijd hetzelfde zijn. Maar ik ben vanaf volgende week de hele dinsdag vrij, dus waarschijnlijk ga ik dan smiddags :p
Ik denk dat we vaak net naast elkaar langs trainen haha

Nette training!
iedereen heeft zo zijn slechte en goede dagen. Zolang jij geeft wat je kan op dat moment heb je een goede training voor je spieren!
Ik vind zelf het overdag eind van de middag het lekkerst qua trainen. Avond ben ik sowieso niet op mijn best.
Denk dat dat voor iedereen ook anders is. Maar je gaat lekker! Dus gewoon doorgaan.

Post eens wat over je voeding harry

Dankje Marina!

En ja voeding beh. Ik ga vanavond wel een schema in elkaar flansen waar ik tevreden mee ben, kloot nu nog wat aan.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven