laluzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 60kg
Ja klopt, zelf heb ik niet altijd door of m'n vorm wel helemaal goed is. Dan is het wel fijn als iemand me er even op wijst (al mag alleen m'n vriend of een instructeur dat doen, een random kerel in de sportschool hoeft mij niet te vertellen wat ik moet doen haha).
Gisteravond upperbody gedaan, ik vind het eigenlijk zooo veel fijner om 's avonds te sporten! Jammer genoeg mag ik met mijn abbo alleen donderdag en vrijdagavond tot 11 uur sporten, verder tot 6 uur. Ik heb 's avonds zoveel meer energie. Enige minpuntje is dat het 's avonds altijd superdruk is natuurlijk, maar da's op zich ook niet zo'n ramp
Eerst tien minuutjes cardio en actieve stretch.
Barbell shoulder press, dit keer zonder cleans, gewoon in het powerrack
1x10x10
2x6x22
2x3x28 pfoehh
1x5x22
werkelijk alle bankjes waren bezet, dus kon nog even geen db presses doen.
T-bar row
1x10x5
1x10x7,5
1x10x10
1x10x12,5
Incline db press & chest flyes superset
10x6 & 10x4
10x7 & 10x4
10x8 & 10x5
10x9 & 10x5
Bench dips & tricep extensions superset
4x12 & 4x10x7
Bicep curls
2x10x7
2x10x8
1x6x9 + 1x6x8
Moest nog rear delt flyes doen, maar de sportschool ging dicht, dus die doe ik er morgen nog even bij!
Vandaag kan ik niet sporten aangezien m'n ik echt superveel last heb van m'n kuiten na een HIIT training?
ik ga zittend van de trap af en loop met gestrekte benen haha. Dus morgen wss maar gewoon upperbody 2 en dan zondag lowerbody weer. Tenzij m'n kuiten morgen weer meewerken, dan morgen lowerbody.
En ik heb nog een voortgangsfototje van m'n arm gemaakt. Ben nog lang niet zo ver, maar ik zie wel vooruitgang in vergelijking met m'n vorige foto
Gisteravond upperbody gedaan, ik vind het eigenlijk zooo veel fijner om 's avonds te sporten! Jammer genoeg mag ik met mijn abbo alleen donderdag en vrijdagavond tot 11 uur sporten, verder tot 6 uur. Ik heb 's avonds zoveel meer energie. Enige minpuntje is dat het 's avonds altijd superdruk is natuurlijk, maar da's op zich ook niet zo'n ramp

Eerst tien minuutjes cardio en actieve stretch.
Barbell shoulder press, dit keer zonder cleans, gewoon in het powerrack
1x10x10
2x6x22
2x3x28 pfoehh
1x5x22
werkelijk alle bankjes waren bezet, dus kon nog even geen db presses doen.
T-bar row
1x10x5
1x10x7,5
1x10x10
1x10x12,5
Incline db press & chest flyes superset
10x6 & 10x4
10x7 & 10x4
10x8 & 10x5
10x9 & 10x5
Bench dips & tricep extensions superset
4x12 & 4x10x7
Bicep curls
2x10x7
2x10x8
1x6x9 + 1x6x8
Moest nog rear delt flyes doen, maar de sportschool ging dicht, dus die doe ik er morgen nog even bij!
Vandaag kan ik niet sporten aangezien m'n ik echt superveel last heb van m'n kuiten na een HIIT training?
ik ga zittend van de trap af en loop met gestrekte benen haha. Dus morgen wss maar gewoon upperbody 2 en dan zondag lowerbody weer. Tenzij m'n kuiten morgen weer meewerken, dan morgen lowerbody.En ik heb nog een voortgangsfototje van m'n arm gemaakt. Ben nog lang niet zo ver, maar ik zie wel vooruitgang in vergelijking met m'n vorige foto

kon nog steeds niet lopen van de spierpijn in m'n kuiten haha en was eigenlijk ook gewoon te snel om weer upperbody 2 te doen.
en dan maandag nieuwe start maken.
.