Fitness Seller

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Veel sterkte!

Succes en sterkte toegewenst met je strijd!

Veel sterkte gewenst met deze strijd. Niet opgeven, blijven knokken!

Heel veel sterkte toegewenst!

Heel veel sterkte in deze zware strijd!!

Sterkte!

Heel veel sterke.

Sterkte van Xunia en mij.

Ze zeggen ook dat je mindset veel te maken heeft voor te kanker te overwinnen, dus je ingesteldheid en positiviteit kan je lichaam sneller doen herstellen/vechten tegen de ziekte.

Lijkt me dat hier wel bewijs voor nodig is ipv een aanname.
Toch is het altijd een beetje tricky dit soort stellingen te doen. De mensen die het niet "winnen" van kanker doe je er snel mee te kort, alsof ze niet hard genoeg geknokt hebben. De zwemmer Maarten vd Weijden formuleerde het mooi, Hij vertelde dat de strijd tegen kanker geen kwestie is van winnen of verliezen. Het gaat eerder om geluk of pech hebben. Als je geluk hebt, slaan de behandelingen aan. Heb je pech, dan voer je een onmogelijke strijd.

Sterkte big T, hij is DBB.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Het is zeker minimaal 50 procent geluk hebben. Het is namelijk genetisch voor een groot stuk wat je prognose bepaald. En ik heb een aantal keer geluk gehad maar ook een aantal keer niet. Zo had ik in de groep kunnen zitten waarvan +90 procent leeft na 5j. Helaas zit ik een trapje lager en had daarom ook een zwaardere behandeling en transplant nodig. De "strijd" en het "winnen" zit 'm meer in hoe je ermee omgaat en of je uberhaupt dat leven wil na de transplantatie. Sommigen geven ook gewoon op of gaan gekke dingen doen.

Big T, jongen... ik vind het echt vreselijk wat jou is overkomen! Ik ben niet meer actief met posten maar kom zo nu en dan toch weer even kijken op DBB uit gewoonte en toen zag ik dat topic van EricR. Ik heb altijd met bewondering je intelligente posts zitten lezen en ook al ken ik je niet persoonlijk, ik heb bij jou altijd het idee dat er een sterk persoon achter je online naam zit. Dat laat je nu ook weer zien door zo open te spreken over je ziekte. Ik heb daar echt respect voor!

Ik wens je heel veel sterkte in deze zware tijden! Overwin deze ziekte! You can do it!

Laatst bewerkt:
Sterkte!

en respect dat je er gewoon over post ;)

Thanks voor de update weer, lees dit met erg veel interesse en bewondering naar jou toe!

Sterkte kerel

Ik kan me wel vinden in Gangsterkiller's post.

Ik vind het knap dat je er op deze manier over kan praten, getuigt van karakter, wat ik altijd al zag in je posts.

Veel sterkte man!

Niet eerlijk, sterkte man.

Sterkte

& Zou zelf gewoon veel verblijven/gaan wandelen in de natuur, en eventueel yoga doen om zoveel mogelijk innerlijke vrede te hebben, in de zijn/ik ben toestand door het leven gaan en lichaam als leeg omhulsel ervaren. Het lichaam kan zich imo gemakkelijker herstellen, beter gezond zijn als het in harmonie is met zichzelf en de omgeving.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven