Fitness Seller

Sticky Log leukemie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
O shit! Ik bedoelde een verpleegzuster of hoe noemen jullie dat in België en bij ons heet dat koortslip.

• Topic Starter Topic Starter
Was het F@H nou wel of totaal geen goed idee ??
Zit een beetje in dubio wat ik met me 2x Titan Z ga doen, verkopen of behouden voor F@H..

Nogmaals veel sterkte (kan nooit kwaad !)..
groeten, Raymond...

Geen idee heb het eerlijk gezegd nog niet goed bekeken. Maar ik wil mijn ziekte/herstel in elk geval niet aan de grote klok hangen, daarom ook geen facebookpagina ed.

O shit! Ik bedoelde een verpleegzuster of hoe noemen jullie dat in België en bij ons heet dat koortslip.
Verpleegkundige en ook koortslip ja. Maar bij mij ziet het er toch wat anders uit dan op de meeste foto's. Denk dat het eerder komt doordat ik nu een gevoeligere huid heb, gehemelte is ook bloederig en dat is niet wat je bij herpes ziet dacht ik.

Geen idee heb het eerlijk gezegd nog niet goed bekeken. Maar ik wil mijn ziekte/herstel in elk geval niet aan de grote klok hangen, daarom ook geen facebookpagina ed. Verpleegkundige en ook koortslip ja. Maar bij mij ziet het er toch wat anders uit dan op de meeste foto's. Denk dat het eerder komt doordat ik nu een gevoeligere huid heb, gehemelte is ook bloederig en dat is niet wat je bij herpes ziet dacht ik.
Ik begrijp u'm, als ik al iets zou doen (bij deze laat ik het even zo) blijft het heel erg discreet !
sowieso GEEN FB..

bedank man en zet u'm op weer :cool: !!

Sterkte Big_T!!!

@TheRay Folding@home? Sowieso een goed idee :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe gaan de behandelingen en het herstel momenteel?

Ik heb geen zuster :D Maar heel veel mensen hebben zonder het te weten herpes, zoenen kan al volstaan. Bij de meeste mensen is het immuunsysteem sterk genoeg zodat het virus gewoon ergens passief blijft zitten in het lichaam, daalt je immuunsysteem dan kan het virus actief worden. Maar we zijn niet zeker dat dat de oorzaak is, kan ook gewoon wat anders zijn.

Echt goed voel ik me nog niet, heb nog koorts, pijn aan de galblaas (moet er misschien uit), diarree... Zal wel weer weken duren voor ze gaan klaarmaken voor ontslag.

@Sayer behandeling van de ziekte is al lang voorbij, maar na een transplantatie van stamcellen ben je niet meer dezelfde persoon, veel zwakker en veel hoger risico op infecties en ontstekingen. Daar moet dan wel steeds een behandeling met medicijnen opgestart worden.

Klopt, meeste mensen hebben herpes simplex 1 virus. En is overdraagbaar door zoenen alleen al.

Ik heb zelf ook een paar keer een heftige uitbraak gehad toen mijn neutrofielen onder de 1000 kwamen (totale wbc onder 2000).

En dit ging altijd gepaard met koorts en mond/keel vol ontstoken aften. Geel/groen slijm kwam er meestal uit mijn mond.

Verpleegkundige en ook koortslip ja.

Ja heel graag zo genoemd worden. Ik vind het als man vooral zo erg om verpleegster genoemd te worden en verpleegzuster is helemaal erg.

Herpes virus zie ik op mijn werk toch best vaak na een traject van chemo en bestraling. Ook viraal zal de afweer wel laag zijn na een dergelijk traject.

Als ik je verhaal lees BigT denk ik; pijnlijk en beperkend met eten. Lukt dat laatste met zoveel pijnlijke plekken in je mond. Tenslotte, doet me goed te lezen dat er ergens een herstel is en ik duim maar voor je mee dat 2015 een beter jaar mag worden voor je.

Sterkte!

Nog leven in de brouwerij?

Ik heb hem wel zo nu en dan hier actief gezien wat mij persoonlijk toch wel een goed gevoel en hoop geeft.
Ook al het ging af en toe ook om mij op me vingers te tikken zoals een echte Board Admin hoort te doen :D

Hoop echt dat ie snel met een positieve mooie update kan komen.

Veel sterkte man.

heel veel sterkte hou je gedachte positief.

• Topic Starter Topic Starter
Dinsdag 16/12/2014 - Na een periode van koorts en problemen met de longen gaat het weer wat beter. Mond moet nog genezen, en moet weer leren eten. Kerst en nieuwjaar zullen helaas weer in kliniek doorgebracht moeten worden..

Hou vol BigT (grote man) zeker met deze dagen !!
ik heb erg veel respect voor u, en hoe u er voorlopig zo mee omgaat , van wat ik kan zien dan..

Veel sterkte !!!
Ray...

Jammer dat je niet thuis bent met de feestdagen, in ons hartje zijn we allemaal bij je !

Kak zeg. Hoopte dat je met de feestdagen thuis zou mogen zijn. Kak kak kak.
Hoop dat je evengoed de kerstsfeer kan proeven en voelen.

Toevallig zie ik dit draadje...

Ontzettend veel sterkte toegewenst! Blijven vechten!

Veel sterkte, T!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven