- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O shit! Ik bedoelde een verpleegzuster of hoe noemen jullie dat in België en bij ons heet dat koortslip.
Was het F@H nou wel of totaal geen goed idee ??
Zit een beetje in dubio wat ik met me 2x Titan Z ga doen, verkopen of behouden voor F@H..
Nogmaals veel sterkte (kan nooit kwaad !)..
groeten, Raymond...
Verpleegkundige en ook koortslip ja. Maar bij mij ziet het er toch wat anders uit dan op de meeste foto's. Denk dat het eerder komt doordat ik nu een gevoeligere huid heb, gehemelte is ook bloederig en dat is niet wat je bij herpes ziet dacht ik.O shit! Ik bedoelde een verpleegzuster of hoe noemen jullie dat in België en bij ons heet dat koortslip.
Ik begrijp u'm, als ik al iets zou doen (bij deze laat ik het even zo) blijft het heel erg discreet !Geen idee heb het eerlijk gezegd nog niet goed bekeken. Maar ik wil mijn ziekte/herstel in elk geval niet aan de grote klok hangen, daarom ook geen facebookpagina ed. Verpleegkundige en ook koortslip ja. Maar bij mij ziet het er toch wat anders uit dan op de meeste foto's. Denk dat het eerder komt doordat ik nu een gevoeligere huid heb, gehemelte is ook bloederig en dat is niet wat je bij herpes ziet dacht ik.
!!Ik heb geen zusterMaar heel veel mensen hebben zonder het te weten herpes, zoenen kan al volstaan. Bij de meeste mensen is het immuunsysteem sterk genoeg zodat het virus gewoon ergens passief blijft zitten in het lichaam, daalt je immuunsysteem dan kan het virus actief worden. Maar we zijn niet zeker dat dat de oorzaak is, kan ook gewoon wat anders zijn.
Echt goed voel ik me nog niet, heb nog koorts, pijn aan de galblaas (moet er misschien uit), diarree... Zal wel weer weken duren voor ze gaan klaarmaken voor ontslag.
@Sayer behandeling van de ziekte is al lang voorbij, maar na een transplantatie van stamcellen ben je niet meer dezelfde persoon, veel zwakker en veel hoger risico op infecties en ontstekingen. Daar moet dan wel steeds een behandeling met medicijnen opgestart worden.