Gameboy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In vergelijking met 3-4 maanden geleden natuurlijk beter (dan heb je een bloedende mond, je kan helemaal niet uit bed, niets eten, koorts, misselijkheid, extreme buikpijn enz.)T, hoe voel jij je fysiek nu eigenlijk? Ik vermoed ellendig. Ik worstel ook al een tijd met ziekte trouwens, hoewel veel en veel minder dramatisch als in jouw geval. Welke symptomen heb je zoal? En nogmaals heeeeeeeeeeeeel veel sterkte beer!
In vergelijking met 3-4 maanden geleden natuurlijk beter (dan heb je een bloedende mond, je kan helemaal niet uit bed, niets eten, koorts, misselijkheid, extreme buikpijn enz.)
Maar het is dagelijks eigenlijk zonder genot leven nu, je hebt echt geen libido (al maanden geen orgasme meer gehad bijv.) en alles wat je vroeger lekker vond en veel van kon eten is nu niet meer lekker en vervangen door saaie puddings en drankjes (soja want ik verdraag geen lactose door tijdelijke intolerantie).
Verder verveel ik me vrij vaak in de ziekenhuiskamer, het forum en internet helpen vaak om wat te doen te hebben. Binnenkort heb ik hier ook mijn vaporizer, dat zal wel helpen om minder ellendig te voelen. Kreeg een tijd geleden hier morfine, wat ook goed helpt om tot rust te komen, maar omdat de pijn weg ging hebben ze die gestopt.
Door dit ben ik alleen op een kamer gekomen 

90kg in 2013, nu 60 bij 10% vet ongeveer, 175cm.... komt door maanden in bed te liggen, de medicijnen zoals cortisone dagelijks, en te weinig kcal/eiwitten binnenkrijgen.Mag ik vragen hoeveel kg je bent afgevallen? Hoeveel kg weeg je nu bij welke lengte?
Toen ik tijdjé in ziekenhuis lag kon ik me vooral bezighouden met volgende:
-Gamen (omerta, arma2 dayz- kortom games waarin je dagelijks leven veel te weinig tijd voor kan vrijmaken
-Serie's kijken (vooral komedie's - drama had ik wel genoeg in die periode)
-Boeken lezen
-Muziekinstrument leren spelen (gitaar)Door dit ben ik alleen op een kamer gekomen
-Studeren, alles waar ik vond dat ik achterkwam opgehaald in die tijd. Gaf me ook een goed gevoel om aan men toekomst te werken terwijl ik niet zeker wist of ik eigenlijk nog toekomst had. Gaf me wel sterkte.
Edit: zie dat je in edegem vertoeft, ik moet daar wel vaak eens passeren - als je wil kan ik mijn harde schijf met films maar vooral serie's eens geven.
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb van bij begin besloten om het bezoek bij directe kennissen en familie te houden.Dam T, dit had ik echt niet verwacht. Heel veel sterkte man, we zijn er voor je.
Inb4 DBB meet in het ziekenhuis bij T
Toen ik tijdjé in ziekenhuis lag kon ik me vooral bezighouden met volgende:
-Gamen (omerta, arma2 dayz- kortom games waarin je dagelijks leven veel te weinig tijd voor kan vrijmaken
-Serie's kijken (vooral komedie's - drama had ik wel genoeg in die periode)
-Boeken lezen
-Muziekinstrument leren spelen (gitaar)Door dit ben ik alleen op een kamer gekomen
-Studeren, alles waar ik vond dat ik achterkwam opgehaald in die tijd. Gaf me ook een goed gevoel om aan men toekomst te werken terwijl ik niet zeker wist of ik eigenlijk nog toekomst had. Gaf me wel sterkte.
Edit: zie dat je in edegem vertoeft, ik moet daar wel vaak eens passeren - als je wil kan ik mijn harde schijf met films maar vooral serie's eens geven.

Heb ik na de transplantatie weken toegediend gekregen. Maar op een gegeven moment stoppen ze ermee, je moet ergens verder met je eigen beenmerg, dit moet ook zonder hulp kunnen natuurlijk. Het is de bedoeling dat het beenmerg over de komende maanden meer gaat produceren, maar om afstoting door de donorcellen te voorkomen krijg ik ook medicatie die weer het immuunsysteem onderdrukt. Als het immuunsysteem nu te sterk zou worden riskeer je gevaarlijke afstoting van vitale organen en dat is potentieel dodelijk.Waarom krijg je geen G-CSF toegediend?
[Link niet meer beschikbaar]
http://en.wikipedia.org/wiki/Granulocyte_colony-stimulating_factor
http://www.cancerresearchuk.org/cancer-help/about-cancer/treatment/cancer-drugs/gcsf
Ik kreeg deze in België een jaar aan een stuk toen ik kampte met meerdere infecties en laag immuunsysteem. Werkte zeer goed.
En sterkte![]()