MuscleMeat

Log Machete

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks bro. Double overhand grip inderdaad, ben even gaan resetten en laag begonnen om grip te verbeteren, maar denk dat de gewichtjes te snel omhoog gaan en mijn grip niet bijhoud (4kg stapjes moeten misschien naar 2kg?)

Is niet echt borstbeen, meer bij je voorkant schouder dat doorloopt naar je bovenkant borstspier of pees. Alsof er aan wordt getrokken, had vandaag ook beetje last van we zullen zien.

Opwarmen doe ik (volgens mij) goed. Heb ervoor 2 presses, en nog eens een set bw dips (waar ik geen last heb).

Ja vorm bij squat moet voldoende goed zijn zodat ik niet weer blessures krijg, dus ga niet squatten met een techniek waarbij ik in de korste keren weer niet kan squatten voor een jaar en enkel kan leg pressen door me knie en lies.

Grip moet je je niet zoveel van aantrekken, dat komt met de jaren wel. Gewoon lekker liften en wanneer je faalt overgaan op mixed grip (of als je dat niet wil straps)

Ah oke, dat is anders dan bij mij dus. Klinkt lastig en idd aan het opwarmen kan het niet liggen, zal wel weer over gaan ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Ja, mijn doel is 200kg deadlift, met of zonder straps maakt niet uit. Dus zal wel straps blijven gebruiken voorlopig haha.

UB1

db press
3x8x30 VPR

db rows
3x8x38 VPR

db shoulder press
2x12x20

chins
8xBW+10 PR
12xBW
7xBW

dips
12xBW
10xBW+15
10xBW+22 PR

seated db side raises
2x12x10

db curl
12x14+3x3

Comment
Nice. Wat autoregulatie, een set minder op db shoulder press en side raises, kreeg na db press last van schouder dus heb me ingehouden. Weinig last dit keer bij dips, megusta.

good stuff right there

Harde training man je gaat echt weer goed hoe gaat t eigenlijk nu met je stats(bw bf enzo?)

• #2.187

Harde training man je gaat echt weer goed hoe gaat t eigenlijk nu met je stats(bw bf enzo?)

Thx bro's! Ritme zit er in doordat ik over het algemeen blessurevrij ben, dus hoop snel weer op niveau te komen en deze te verbreken.

Ik houd het eigenlijk niet echt bij, elke woensdag doe ik wel een bw meting maar meer niet. Probeer te focussen op prestaties in de krachthonk en te letten op spiegel.

Vorige week was het 74kg bij 174, 12% ofzo.

Voeding is wel chill op trainingsdagen, maar volgende week wordt het weer broodjes als postwo:

- 50gr havermout, 30gr whey, handjevol rozijnen, banaan
- postwo: 100gr havermout, 30gr whey
- post-post-wo: 150gr witte rijst, 150-200gr kipfilet/200gr rundertartaar/200gr zalm, heel wat bosbessen en 200gr appelmoes
- avondeten: 150gr witte rijst, (of 1kg aardappelen en 100gr rijst) 150-200gr kipfilet/200gr rundertartaar/200gr zalm en 30gr amandelen
- 30gr casseine

Groenten en extra fruit aanwezig. Vlees gebakken in olijfolie. Gebruik ook wat woksaus, iets van 200-400kcal.

Op rustdagen eet ik wat minder carbs (de helft ongv) en vetten gaan sterk omhoog.

Supps:
ZMA, vitd3 5000iu, multivit, omega3, whey/casseine en voor acne biergist.
ZMA gebruik ik recent, maar echt goed spul.

Over 2-3 weken ook weer creatine supplementeren.

Ben van plan als me bf te hoog oploopt kort te cutten trainingsdagen op onderhoud en rustdagen 50-60% onder onderhoud.

Laatst bewerkt:
Winter komt er weer aan, lekker door knallen naar de 80kg man. Een leuk en haalbaar doel, als ik zie hoe jij er mee bezig bent gaat dat zeker goed komen!

Lees nog steeds wekelijks je log en kan je alleen maar toeschreeuwen dat je goed bezig bent !! Het is alleen maar leuker voor jezelf als de gewichten ook omhoog gaan :)

Succes brah.

Thx bro's! Ritme zit er in doordat ik over het algemeen blessurevrij ben, dus hoop snel weer op niveau te komen en deze te verbreken.

Ik houd het eigenlijk niet echt bij, elke woensdag doe ik wel een bw meting maar meer niet. Probeer te focussen op prestaties in de krachthonk en te letten op spiegel.

Vorige week was het 74kg bij 174, 12% ofzo.

Voeding is wel chill op trainingsdagen, maar volgende week wordt het weer broodjes als postwo:

- 50gr havermout, 30gr whey, handjevol rozijnen, banaan
- postwo: 100gr havermout, 30gr whey
- post-post-wo: 150gr witte rijst, 150-200gr kipfilet/200gr rundertartaar/200gr zalm, heel wat bosbessen en 200gr appelmoes
- avondeten: 150gr witte rijst, (of 1kg aardappelen en 100gr rijst) 150-200gr kipfilet/200gr rundertartaar/200gr zalm en 30gr amandelen
- 30gr casseine

Groenten en extra fruit aanwezig. Vlees gebakken in olijfolie. Gebruik ook wat woksaus, iets van 200-400kcal.

Op rustdagen eet ik wat minder carbs (de helft ongv) en vetten gaan sterk omhoog.

Supps:
ZMA, vitd3 5000iu, multivit, omega3, whey/casseine en voor acne biergist.
ZMA gebruik ik recent, maar echt goed spul.

Over 2-3 weken ook weer creatine supplementeren.

Ben van plan als me bf te hoog oploopt kort te cutten trainingsdagen op onderhoud en rustdagen 50-60% onder onderhoud.
ga gewoon full bulken tot jan en je bf max tot 15-16 houden en dan steeds cutten tot 12

Nice dips & chins
gebruik je straps bij rows?

• #2.191
Winter komt er weer aan, lekker door knallen naar de 80kg man. Een leuk en haalbaar doel, als ik zie hoe jij er mee bezig bent gaat dat zeker goed komen!

Lees nog steeds wekelijks je log en kan je alleen maar toeschreeuwen dat je goed bezig bent !! Het is alleen maar leuker voor jezelf als de gewichten ook omhoog gaan :)

Succes brah.

Jo, thanks bro!

80kg droog voor de zomervakantie zou wel episch zijn, niet echt reëel tough (6-8kg spiermassa erbij?!), maar even aankijken ga het binnenkort heel druk hebben met studie.

Dat is waar, heb ook maar besloten om mijn pr's te ''resetten'' en zodoende mezelf te blijven motiveren. Ook al heb ik wel betere krachtstats gehad.

ga gewoon full bulken tot jan en je bf max tot 15-16 houden en dan steeds cutten tot 12

Haha niet meer full bulken, dit is wel goed zo ben ook niet iemand die een grote eetlust heeft of snacks eet dus lekker rustig groeien. Al het vet wat ik aanzet moet er toch weer vanaf of ik nou een 500kcal overschot doe of een 1000kcal overschot blijf bij beide wel evengoed groeien.

Denk dat ik rond oktober wanneer ik tussententamens heb een korte cut doe van 2 weken, maar dat zie ik dan wel nu ff verder knallen!

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 19:43 ----------

Nice dips & chins
gebruik je straps bij rows?

Thx, geen straps. Jij wel hé? Werksetjes gingen vrij easy eigenlijk.

is goed man, :fuu: mijn bf is wel wat hoger geworden

• #2.193
LB2

squat
3x5x74
--> gaat nog goed af, maar druk op me symphisis en knie neemt toe. Vanaf 80kg krijg ik er altijd vies last van.

rdl
3x8x84

leg press (PL)
3x12x220

lying leg curl
8x55+4x2

standing calf raise
3x5x105

• #2.194
postpostworkout, alweer haver met whey haha

23lbg4m.jpg

100gr oats, 30gr whey, kaneel en bosbessen, banaan, 80gr chocopops

>150gr carbs

credits to tatsu

Dat ziet er wel behoorlijk ranzig uit bro, net of je maaginhoud er net uitgekomen is.
Zit nu ook half te koeren achter m'n beeldscherm (srs) dit is niet goed voor je eetlust. :o

• #2.196
Dat ziet er wel behoorlijk ranzig uit bro, net of je maaginhoud er net uitgekomen is.
Zit nu ook half te koeren achter m'n beeldscherm (srs) dit is niet goed voor je eetlust. :o

u jelly? :D

krijg het wel moeilijk op, flink zoet. Het is een flinke portie ook, maar ga het voorlopig tot 1x in de week houden als ik moet haasten oid.

• #2.197
UB2

db press
3x8x30

db row
2x8x38
8x34

db shoulder press
12x20
10x22 PR
8x22

chins
6xBW+10
10xBW
6xBW
--> ging moeizaam, stootte me voet steeds waardoor ik spanning verloor.

dips
12xBW
10xBW+15
10xBW+22

db seated side raises
12x8
2x12x10

db bent over lateral raise
12x10
12x8

db shrugs
2x12x30

db curl
12x14+3x3
--> easy

Comment
Moeizame training, was niet helemaal fit. Ik denk wat verkouden. Merk dat me bf omhoog gaat, had i.v.m. studie op dagen dat ik naar college ging (vaak ook KT dagen) wat meer gegeten, maar denk dat ik dat niet meer doe. Maargoed zolang er maar progressie is in KT honk.

vrij veel isolatie eigenlijk voor een ub training

Het is maar net wat je wilt ...

Je kan 2 setjes DB rows extra doen bv en dan die bovenhands en naar je nek trekken
zeg maar. Heb je die rear laterals niet nodig. Onderhands chinnen, 2 setjes meer, heb
je die curls niet meer nodig.

Ik zeg maar iets hoor... maar dan wordt het allemaal wat makkelijker

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven