- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Thanks bro. Double overhand grip inderdaad, ben even gaan resetten en laag begonnen om grip te verbeteren, maar denk dat de gewichtjes te snel omhoog gaan en mijn grip niet bijhoud (4kg stapjes moeten misschien naar 2kg?)
Is niet echt borstbeen, meer bij je voorkant schouder dat doorloopt naar je bovenkant borstspier of pees. Alsof er aan wordt getrokken, had vandaag ook beetje last van we zullen zien.
Opwarmen doe ik (volgens mij) goed. Heb ervoor 2 presses, en nog eens een set bw dips (waar ik geen last heb).
Ja vorm bij squat moet voldoende goed zijn zodat ik niet weer blessures krijg, dus ga niet squatten met een techniek waarbij ik in de korste keren weer niet kan squatten voor een jaar en enkel kan leg pressen door me knie en lies.
Grip moet je je niet zoveel van aantrekken, dat komt met de jaren wel. Gewoon lekker liften en wanneer je faalt overgaan op mixed grip (of als je dat niet wil straps)
Ah oke, dat is anders dan bij mij dus. Klinkt lastig en idd aan het opwarmen kan het niet liggen, zal wel weer over gaan

mijn bf is wel wat hoger geworden