AndroidHealthClinic

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Het is maar net wat je wilt ...

Je kan 2 setjes DB rows extra doen bv en dan die bovenhands en naar je nek trekken
zeg maar. Heb je die rear laterals niet nodig. Onderhands chinnen, 2 setjes meer, heb
je die curls niet meer nodig.

Ik zeg maar iets hoor... maar dan wordt het allemaal wat makkelijker

Aha, ja ik doe nu extra 2 sets rear delt aangezien ik dat paar maanden niet getraind had, omdat ik sterk van mening was dat db rows en pulls voldoende zouden zijn, niet dus lag er 3 maanden uit.

Meer chins leidt tot hogere volume op lats en 2x in de week trekt dat wel op herstel en uiteindelijk progressie, heb het verleden ook geprobeerd om extra chins via RPT te doen en geen curls, maar mijn armen groeien heel langzaam dus met wat extra isolatie (hoger volume) kan ik ze nog meetrekken, myo reps is hier wel ideaal voor.

maar ik snap wat je bedoeld :)
 
Nice wo
Hoe kan je je voet nou stoten met chins :roflol:

shrugs laterals en side raises lijkt me ook teveel isolatie inderdaad
 
Vind het eigenlijk wel goed zo. 4 compounds en 4 isolatie. En waarschijnlijk is ie dubbel zo lang bezig met de compounds.
 
leuke video! zou epic zijn als die kerel op DBB zit - jammer dat je nooit buffe gasten ziet die zo eten:o
 
Nice wo
Hoe kan je je voet nou stoten met chins :roflol:

shrugs laterals en side raises lijkt me ook teveel isolatie inderdaad

Thanks, haha kwam steeds tegen de leuning aan te stoten daardoor raak ik steeds uit balans moet ergens anders pulls doen denk ik.

Vind het eigenlijk wel goed zo. 4 compounds en 4 isolatie. En waarschijnlijk is ie dubbel zo lang bezig met de compounds.

Dit inderdaad, het volume valt nog reuze mee (2 sets vnml) daarbij pas ik ook wel autoregulatie toe bij side raises bijv. Ook is het vooral dat er een opsomming is van isolatie oefeningen waardoor het veel lijkt.

leuke video! zou epic zijn als die kerel op DBB zit - jammer dat je nooit buffe gasten ziet die zo eten:o

welke video bedoel je? die van tatsu? die heeft hier ook een log, onder dbb naam trickytatsu
 
Haha, tof om te zien dat mijn video je heeft geinspireerd! Gotta love post workout oats, en de haters die niet weten wat ze missen :D

Wanneer verwacht je klaar te zijn met je cut?
 
LB1

deadlift
4,5x130 --> kon niet locken door grip.
2x5x130 (straps)

squat
3x5x78
--> was wel vervelend bij knie.

lying leg curl
10x55+3x3 PR

leg press
3x12x240

calf press on LP
3x12x200

Haha, tof om te zien dat mijn video je heeft geinspireerd! Gotta love post workout oats, en de haters die niet weten wat ze missen :D

Wanneer verwacht je klaar te zijn met je cut?

Haha, ja die snelle postwo-recepten zijn echt nice! Hoop er meer te zien op je website.

Is nu een maand geleden dat ik gecut heb, dat voor een week PSMF. Goed resultaat behaald. Rond die maanden zat ik wel te sukkelen met blessures, nu back on track. Op dit moment doe ik een recomp bulk, op rustdagen iets onder onderhoud.
 
Haha, ja die snelle postwo-recepten zijn echt nice! Hoop er meer te zien op je website.

Is nu een maand geleden dat ik gecut heb, dat voor een week PSMF. Goed resultaat behaald. Rond die maanden zat ik wel te sukkelen met blessures, nu back on track. Op dit moment doe ik een recomp bulk, op rustdagen iets onder onderhoud.

Thanks :) Ja naast videos zal ik nog een aantal leuke pics in artikel-vorm gaan plaatsen binnenkort. Ik scout zelf veel rond op de bb.com forums voor leuke post workout meal ideeën en wanneer ik een succesvolle variant heb gecreeërd zal ik em delen met de buitenwereld :D

Ahhhh recomp bulk - excuus, ik wist het niet zeker. Welke surplus hanteer je op trainingsdagen en op hoeveel kcal zit je?
 
UB1

db press
3x8x30

db row
3x6x40 VPR

db shoulder press
12x20
10x22
8x22

chins
7xBW+10
12XBW
8xBW

dips
12xBW
10xBW+17
10xBW+24 PR

seated side raises
3x12x10

db curl
8x16+3x3 PR
--> activitatieset was zwaar, maar myo reps waren wel makkelijk gek genoeg.

Note
Niet tevreden met db press. Probleem is dat de volgende db 34kg is, te grote stap dus, gezien 3x8x30 ook zwaar is. Moet denk ik beter opwarmen, omdat de eerste set met press en rows zwaarder is als de volgende 2 sets. Nu doe ik op 50-60% van werkset gewicht. Volgende week waarschijnlijk creatine supplementeren, kan wel een duwtje in de rug gebruiken.

Thanks :) Ja naast videos zal ik nog een aantal leuke pics in artikel-vorm gaan plaatsen binnenkort. Ik scout zelf veel rond op de bb.com forums voor leuke post workout meal ideeën en wanneer ik een succesvolle variant heb gecreeërd zal ik em delen met de buitenwereld :D

Ahhhh recomp bulk - excuus, ik wist het niet zeker. Welke surplus hanteer je op trainingsdagen en op hoeveel kcal zit je?

Ik kijk er ook wel eens rond, probleem is vaak dat de ingredienten lastig te vinden zijn in de winkels. Jij doet het op de ''hollandse'' manier dus wel nice :D

Geen probleem. Ik train 4x per week en ik eet 10-20% boven onderhoud op KT dagen en rond onderhoud op woensdag in het weekend eet ik zaterdag 10% onder onderhoud en zondag 20%. Carbs cut ik in het weekend tot 100-200gr. Momenteel zit ik op KT dagen 3300-3500kcal, waarvan 400-500gr carbs.
 
LB2

squat
3x5x80
--> ging lekker, merk ook als ik eerst begin met squat dan deadlift, ik er meer uit kan halen (logisch ook)

rdl
12x80
8x84
8x90

leg press (PL)
3x12x250

lying leg curl
11x50+3x3

standing calf raise
3x5x110

Note
Van de week wat last van rug, maar viel mee tijdens training. Ik merk dat me benen beginnen te groeien, krijg ook weer langzaam een squatreet. Van sateprikkers naar tandenstokers :D Het betekent in ieder geval dat ik op LB dagen toch boven onderhoud eet.
 
Laatst bewerkt:
nette lb training bro!
 
Nette training kerel! Wat squat je maximaal op 5 reps?
 
gaat lekker dus ...
 
yup, thanks!



Thx bro! Nou, voor de blessures deed ik 6-8x110kg vorig jaar, maar niet perfect techniek hehe. Toen had ik ook buffere benen. Ik heb nooit kunnen bouwen meer op squats, veel onregelmatige trainingen doordat knieblessure terugkwam.

Klote man, 8x110 is nice, maar ooit kom je weer tot dat punt en verder!
 
Nice dat je die 3x5x80 goed kon pakken zonder te veel last te krijgen van je knie.
En idd het is fijn dat je voeding goed blijkt aan te slaan, boomstammen FTW :cool:
 
Klote man, 8x110 is nice, maar ooit kom je weer tot dat punt en verder!

Heb ik echt zin in! Wil deadlift ook 1x200 behalen.

Nice dat je die 3x5x80 goed kon pakken zonder te veel last te krijgen van je knie.
En idd het is fijn dat je voeding goed blijkt aan te slaan, boomstammen FTW :cool:

Ja gelukkig, lb op maandag heb ik wel meer last gek genoeg zal het dan komen door de deadlift? Twijfel om te wisselen, maar wil graag naar de 200kg bouwen, moet prioriteiten stellen.

Ja, idd gek genoeg eet ik dan voldoende focus niet meer zoveel vaste kcal op KT dagen varieert heel vaak namelijk aan wat ik eet (wel/geen sauzen, fruit wat extra's zoals mais(kolf)) en ben nu ook actiever door studie, dus daar gaat ook flink wat kcals naar toe. Mjah dit vasthouden en eens kijken hoe ik in januari bijsta en buffe benen zijn epic :D
 
ik vroeg me trouwens af hoe de stand van je voeten is bij je squat?
en squat reet?...hnnnng
 
lekker bezig dude, rdl begint er ook op te lijken!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven