XXL Nutrition

Log Machete (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Maar vrouwen zijn ook bijzondere wezens, Machete is één en al man.
 
Maar vrouwen zijn ook bijzondere wezens, Machete is één en al man.

Ik kan Machete zijn blik al inbeelden..

Danny-Trejo.jpg
 
best wel pittige dips

Was wel lekker, thanks!

Dacht dat dat niet mogelijk was, heb jij daar al succes meegehad?

Eerlijk gezegd duurt het héél lang totdat je wat verschil ziet. Normaal gesproken bulk je bijv. 3 maanden en daarna ga je een maand of 2 cutten. Het komt op hetzelfde neer qua eindresultaat, maar gaat héél langzaam. Niet om te demotiveren verder als je t wou doen, maar ik heb nu ook een klein tekort op rustdagen en probeer gewoon op onderhoud te eten, zodat krachttoename sneller toeneemt. Recomp werkt bij mij niet voor krachtgains, daar ben ik over uit ondertussen.

Geloof er ook niet echt in dat je tegelijk spiermassa kunt aanzetten en vet kunt verliezen.

Ik ook niet (meer). Ik heb halfjaar geleden geen goeie gains gehad door dat recomp gebeuren, waarschijnlijk doe ik iets fout, want had er veel meer uit kunnen halen. Maar hier leer je ook weer van. Nu wil ik een iets kleiner deficit op rustdagen en op trainingsdagen meer carbs en minder vet (max 50gr) zodat ik enigszins fatgains kan tegenhouden en cutten kan uitstellen.

Eerst ga ik even precies bijhouden wat ik eet, want eet volgens mij te weinig op rustdagen (en op trainingsdagen).

Kan ook niet, behalve als je begint als fatty en gains maakt, dan lijkt het misschien zo

en pas op met dips he

Noobie gains inderdaad. Roger that, voelde wel sterke stretch op borstpees, maar niet om iets ongerust over te zijn hoop ik.

Kijk maar eens in DinkyToy haar log ;) Die is ook al even bezig en zij doet het ook. Dus het is wel mogelijk

Patriciaa deed dat geloof ik ook, wel knappe prestatie.

Maar vrouwen zijn ook bijzondere wezens, Machete is één en al man.

Ik kan Machete zijn blik al inbeelden..

Danny-Trejo.jpg


:roflol::roflol: ik mis alleen die snor ! Maar wat een eindbaas is het ook.
 
Ok training bro. :) En doe iets minder perfectionistisch over je voeding en tijden, laat het wat losser, word je minder gestressed ervan en ga je beter in je vel zitten waardoor trainen ook weer beter gaat dus meer gainzzzz
 
Haha geen van de dingen die je aanhaalt geven aan wat ik nu doe, maar thanks voor je advies skyblazer.

25-01-13

squat
5x5x65 > lekker licht begonnen. Met mijn blessureverleden zou ik blij zijn als ik 100kg op reps kan met perfecte techniek. Meer is altijd mooi meegenomen, maar oefeningen als deadlift wil ik graag over de 200kg heen.

rdl
12x80
2x12x85

leg press plate loaded
12x200
2x12x240

leg extension
3x12x50

standing calf press SS1
3x5x90

calf press SS2
3x15x100

db shrugs
12x26
12x28
12x30

lying bent over lateral raise
12x8
2x12x6 > squuueeze

Easy workout, kijk uit naar de komende weken. Enkele dingen die ik ga veranderen is de one arm t-bar row die heb ik blijkbaar verkeerd uitgevoerd. Afwachten hoe ik herstel tot maandag, want dan moet ik deadliften en squatten. Anders voeg ik op workout van vrijdag nog leg curl toe, maar ook zonder dat moeten mijn hams prima groeien.
 
Laatst bewerkt:
blessure? kan me herinneren dat je 1-2 maanden terug nog op 80-100 sq's zat, what happend?
 
blessure? kan me herinneren dat je 1-2 maanden terug nog op 80-100 sq's zat, what happend?

Nee je hebt ook gelijk, maar dit is week 1 van programma dus begin lekker laag. Squat verder 2x in de week ook dus zit zo weer op niveau.

Ja what happened bra?
oja je ging cutten :roflol:

Hahh, heb nu wel mooi vp om lean te bulken.
 
Nee je hebt ook gelijk, maar dit is week 1 van programma dus begin lekker laag. Squat verder 2x in de week ook dus zit zo weer op niveau.



Hahh, heb nu wel mooi vp om lean te bulken.

Hoeveel sta je dan? En tot wanneer loopt je lean bulk?
 
Hoeveel sta je dan? En tot wanneer loopt je lean bulk?

Ik denk 12-14%, voornamelijk onderbuik vet en borst/rug. Armen en schouders zijn droog. Ik wil 3 maanden volhouden, mocht mijn vp te veel oplopen doe ik een maand cut.



Even tussendoor één, om een idee te hebben. Na volgende week zijn mijn tentamens voorbij en dan probeer ik iemand te regelen die mijn back poses maakt, want dat is voor mij puur vergelijkingsmateriaal.

2zr2rs0.jpg
 
a young ahnuld appears *POOOF*
 
back dominant day (@90% submax)

deadlift (straps) RPT
6x150
6x130

squat RPT
6x74
10x64
10x60

chins RPT
6xBW+12,5kg
6xBW+10kg
10xBW

benchpress speedwork @50% 1RM
8x3x45

db fly
12x12
12x14
12x16

db row
12x26
12x28
12x30

db curl myo
12x12+3x3

Nice training, lekker soepel. Ik had nog wat spierpijn in kuiten en hams, maar moet aan volume wennen. Vandaar dat ik ook vorige week en deze week nog op mijn submax train.
 
Cut toch eens een keertje naar 8-10%, dan moet je je niet de hele tijd druk maken dat je BF te hoog op loopt.
 
Onderarm lijkt op die foto echt huge, vooral net bij de aanhechting bij bicep/elleboog, daar is ie onderand groter dan je bovenarm bij die bobbel:). Ziet er verder ook best goed uit maar je vp lijkt me toch zeker wel een 14%.
 
Niet moeilijk dat je vindt dat ik kleine onderarmen heb, je hebt daar zelf 2 berenpoten brah.
 
Cut toch eens een keertje naar 8-10%, dan moet je je niet de hele tijd druk maken dat je BF te hoog op loopt.

True, maar heb te weinig voor massa daarvoor imo, weeg 76-77kg bij 175cm. De volgende cut wordt een daadwerkelijke cut geen recomp, dan gaat t wat sneller.

Onderarm lijkt op die foto echt huge, vooral net bij de aanhechting bij bicep/elleboog, daar is ie onderand groter dan je bovenarm bij die bobbel:). Ziet er verder ook best goed uit maar je vp lijkt me toch zeker wel een 14%.

Haha thanks, mijn onderarmen zijn buffer dan mijn biceps, deadlifts ftw! Denk ook zoiets, maar vindt t voorlopig wel prima om op te groeien.

Niet moeilijk dat je vindt dat ik kleine onderarmen heb, je hebt daar zelf 2 berenpoten brah.

:roflol: Ik keek trouwens toen via mijn mobiel, maar op pc is het prima in verhouding zoals bob zei.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven