Fitness Seller

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekkere training toch :D


Onderrug pomp is echt k*t idd. als je gewoon rechtstaat voelt het alsof je in 2en valt. Met deadlift minder last van als hyperextensions. das helllll
 
Wat is wu bij de dl?
 
Lekkere training toch :D

Onderrug pomp is echt k*t idd. als je gewoon rechtstaat voelt het alsof je in 2en valt. Met deadlift minder last van als hyperextensions. das helllll

Jawel! Minder PR's dan usual, maar meer op reps proberen te doen.

Ik doe nooit hyperextensions, maar kan me wel voorstellen.

Wat is wu bij de dl?

Warming up.
 
Haha lekkere training, ik ga straks ook ff rug doen. Merk je voordeel van straps?
 
Nette training man, pull ups zijn zeker heavy shit. (gisteravond ook nog gedaan)
 
Ja pullups zijn sowieso heavy, zeker na een deadlift vpr ;) En ik vind op schoenen echt lekker deadliften, doe nooit anders. Mooie complete workout.
 
Helemaal niets mis met je pull ups hoor vooral niet naar die lekkere deadlift. Ik kom ook niet verder dan dat na het deadliften... Lekker gewerkt.
 
nice training brah! Lekker die dips
 
Haha lekkere training, ik ga straks ook ff rug doen. Merk je voordeel van straps?

Bedankt man! Ja zeker, sinds ik straps gebruik ging ik heel snel in kracht vooruit met DL, omdat ik niet meer beperkt werd door gripfalen.

Nette training man, pull ups zijn zeker heavy shit. (gisteravond ook nog gedaan)

Thanks, inderdaad pull ups zijn echt zwaar vooral als je ze een tijd niet doet (doe altijd chin ups zijn fijner én makkelijker voor reps xD), maar ja bw neemt ook toe hé. Ik zou graag wat weighted pull ups doen, maar denk dat dat alleen bij pull ups gaat lukken.

Ja pullups zijn sowieso heavy, zeker na een deadlift vpr ;) En ik vind op schoenen echt lekker deadliften, doe nooit anders. Mooie complete workout.

Haha inderdaad, mijn onderrug had zo'n pomp dat ik als een 90 jarige liep lol. Ja, schoenen is veel fijner heb ik ook gemerkt alleen die van mij zijn dus gescheurd helaas. Heb je gewoon casual schoenen of speciaal uitgezocht voor deadliften/squaten? Ik zoek namelijk 1, niet al te duur..

Helemaal niets mis met je pull ups hoor vooral niet naar die lekkere deadlift. Ik kom ook niet verder dan dat na het deadliften... Lekker gewerkt.

Bedankt Jaap, had wel graag meer reps willen doen. Mijn rug moet wijder worden!!

Verkapt kijk-mij-een-dikke-lul-hebben.


Mooie training!

:roflol::roflol:

:trollface:

thx man!
 
Mooi VPR op DL. Wat zijn je stats op dit moment?
 
8 x 140 deadlift... nice!
 
Mooi VPR op DL. Wat zijn je stats op dit moment?

Bedankt, mijn krachstats:
4x110 squat
3x150 deadlift
6x74 benchpress

Benchpress deed ik nooit, vandaar wat uit verhouding en deadlift met straps 8x140.

Voor de rest: 1.75m, 81kg en bf?. Ik denk 12-14. Meeste zit op onderbuik en rug, ook wat puffy niples lijkt het wat hoger helaas.

8 x 140 deadlift... nice!

Thanks :)
 
Laatst bewerkt:
nice workout is nice, ik wil dl'en :) fijn weekend bro!
 
Mooie workouts. Pittige DL.:)
 
Bij deze een ABO :o
 
Haha inderdaad, mijn onderrug had zo'n pomp dat ik als een 90 jarige liep lol. Ja, schoenen is veel fijner heb ik ook gemerkt alleen die van mij zijn dus gescheurd helaas. Heb je gewoon casual schoenen of speciaal uitgezocht voor deadliften/squaten? Ik zoek namelijk 1, niet al te duur..

Eh... ik bedoelde precies het tegenovergestelde, sokken ftw :roflol:

Bedankt, mijn krachstats:
4x110 squat
3x130 deadlift
6x74 benchpress

???
 
nice workout is nice, ik wil dl'en :) fijn weekend bro!

thx man, ja nog eventjes dan kun je knallen:) jij ook weekend bra!

Mooie workouts. Pittige DL.:)

Thanks, deadlift blijft een geweldige oefening.

Bij deze een ABO :o

Welkom bro!

Eh... ik bedoelde precies het tegenovergestelde, sokken ftw :roflol:



???

Heheh, klote moet even rondkijken maar voor schoenen.

Ja over die krachtstats. wat bedoel je daarmee? Moet je straps eigenlijk ok meerekenen :odan is het 3x150 dacht ik.
 
Tuurlijk, je bent toch een bodybuilder ;) Als je strongmanshit als farmerswalk met straps gaat posten enzo tsja :D
 
Tuurlijk, je bent toch een bodybuilder ;) Als je strongmanshit als farmerswalk met straps gaat posten enzo tsja :D

:roflol: strongmanshit

no one called me ever bodybuilder

tumblr_lqjtufuuqx1qaqjwg.gif


:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven