MuscleMeat

Log: Palumbo-dieet (low-carb)

Bezoekers in dit topic

Stats

1m72
rond de 80kg (al een tijdje niet meer gewogen 's ochtends)
BF 15-16% (4-puntsmeting)
buikomtrek 86cm

Doel is om binnen een week of 4 op 10% BF te zitten. Iedere zaterdag ga ik m'n vooruitgang posten (BF% en buikomtrek). Iedere zondag -behalve de eerstvolgende- heb ik een cheatmeal.

Dat was je 1e post in dit topic. We zijn inmiddels 8 weken verder en je staat op 10,5%. En je buikomtrek?

Hoe komt het denk je dat je het niet binnen 4 weken gehaald hebt? No offense btw.
 
Dat was je 1e post in dit topic. We zijn inmiddels 8 weken verder en je staat op 10,5%. En je buikomtrek?

Hoe komt het denk je dat je het niet binnen 4 weken gehaald hebt? No offense btw.

Buikomtrek blijft rond de 79cm... (Veel) minder gaat dat niet worden. Nog wat vet van m'n onderrug, en dan ga ik mss richting 77cm gaan, denk ik. Het vet blijft daar wel een constante lijkt 't.

Waarom niet in 4 weken? Omdat 5-6% verliezen in 4 weken wel héél straf is, en omdat ik een week of 2 gestagneerd ben :o (zie ergens paar pagina's terug in dit topic)...

Trouwens, net vet% gemeten... ik kan zeker positief zijn, ik blijf in keto!! :D Vandaag trouwens ook kunnen weerstaan aan het aanbod om pizza te eten! Ja, daar ben ik trots op! :cool::D
 
en terecht dat je daar trots op mag zijn!
k*tgw!
 
Kleine update:

Gisteren 'n héél klein beetje gecheat... ik heb 'n glaasje likeur en 'n glas bruin abdijbier gedronken. West-Vleteren abdijbier (12°), the best beer in the world ****ers!!! En 'n koekje of 3.
Deze morgen 50 minuten cardio gedaan op nuchtere maag. Morgen hetzelfde + vetmeting nadien.
 
ik vind het chapeau dat je het zolang kan volhouden, ik heb na 17dagen en aantal keer gecheat (refeed over 3dagen ipv 36u, 1x carbs tijdens de week)
 
ik vind het chapeau dat je het zolang kan volhouden, ik heb na 17dagen en aantal keer gecheat (refeed over 3dagen ipv 36u, 1x carbs tijdens de week)


zeker :bow:
ik ben er ook al mee gestopt :o
 
Thanx gasten. Soms voelt 't alsof ik nooit anders gedaan heb en alsof het niks kost. Andere dagen zijn net het tegenovergestelde.

Nu zal het imo niet langer dan 4 weken meer duren. :)
 
Dit was 18 oktober:
Gewicht 74kg (carb depleted)
vet%:

tricepsplooi: 4mm
bicepsplooi: 3mm
heupplooi: 7mm
scapulaplooi: 11mm

(enkel rug is 1mm verminderd i.v.m. vorige week)

totaal 25mm
= 10,5%

Vandaag:

Iets meer dan 73kg (carb depleted)

triceps: 3.5mm
biceps: 3mm
heup: 7mm
scapula: 9.5mm

totaal: 23mm ----> 9,6%

:D

Ochtendcardio RULES !!!!
 
Dit was 18 oktober:


Vandaag:

Iets meer dan 73kg (carb depleted)

triceps: 3.5mm
biceps: 3mm
heup: 7mm
scapula: 9.5mm

totaal: 23mm ----> 9,6%

:D

Ochtendcardio RULES !!!!

+1
zeer nice! onder de 10% geraakt! ga zoor door bro je komt er zeker en vast!
 
proficiat N.!! Onder de "magische" 10%....super...


Ikke 107.1 kg (en men buikske valt eigenlijk nog mee wey:p;)) Nog een kiloke of drie of mss iets meer en dan beetje cutten.


ga zo door :thumbup::thumbs::hedbang:
 
Update:

Het vet op onderste buikspieren, borst en onderrug is F"^K*NG hardnekkig en ruïneert m'n hele vooraanzicht :mad: Ja zelfs op 10%. Het ziet er niet uit.
M.a.w. ik ben nog zeker niet tevreden!

We gaan door dus... dit weekend zal er amper gecheat worden. Een 60g havermout met melk en whey in de morgen, en dat is het. Volgende week staat er dan wel weer een lading tiramisu op het menu, dus dat wordt m'n midweek-cheat :D

1025339857_20df40f413.jpg


Dit heb ik trouwens vorig weekend gegeten, terwijl ik van plan was om niet te cheaten :sad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yep, de peperoni van Pizza Hut, maar dan met extra gekruid rundsvlees :meal:
 
lekker voedsel hier O i wish i had tiramitsu das echt heerlijk!
 
indekay je houd het goed vol! nog heel even en dat hardnekkig vet is er ook af ;) post anders eens een foto?
 
indekay je houd het goed vol! nog heel even en dat hardnekkig vet is er ook af ;) post anders eens een foto?

Ja, dat komt er wel van. Ik wil eerst tevreden zijn van het resultaat ;)
 
haha ijdeltuit :p
 
je hebt toch enkel gegeten wat je aangeeft in je beginpost hé? Ik wil eigenlijk terug beginnen :D

Blijven gaan jo, je doet het goed
 
je hebt toch enkel gegeten wat je aangeeft in je beginpost hé? Ik wil eigenlijk terug beginnen :D

Blijven gaan jo, je doet het goed

Eetschema staat ergens op p. 5 ofzo...

Morgenochtend geen cardio. Heb al een paar dagen last van "zware benen". Zo vroeg opstaan eist tegen 't einde van de week wel z'n tol :(
Zaterdag slaap ik toch uit, dus dan ga ik er tegenaan op de hometrainer voor m'n eerste maaltijd.

Ik denk vanaf volgende week ook alweer m'n doggcrapp-training terug op te pikken. Ik ben toch al bezig met überstrikte reps op alle oefeningen + ik moet nog een week of 2 aftasten naar de ideale begingewichten. Tegen dan kan ik m'n koolhydraten beginnen opvoeren en gaat m'n kracht wel met kleine sprongen vooruit gaan. Ik kan bijna niet wachten :lifter:

Binnenkort post ik ook eens m'n bulkschema. Daar ga ik nog heel wat reacties mee uitlokken, denk ik. :evil2:
 
wat is een doggcrapp schema? vraag het uit interesse ;)
 
wat is een doggcrapp schema? vraag het uit interesse ;)

google is your friend;) Doggcrapp is echt wel een bruut programma alsk WSB beu ben is dat men volgende hihi


Ben curieus naar je bulkschema, zit je bol crème erbij:D
 
Back
Naar boven