MuscleMeat

Log Rob S.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
10 media-items
Waardering
412
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Zal voor mezelf ook maar eens een logje gaan bijhouden. Soms is de motivatie best wel ver te zoeken, wellicht dat dit een klein beetje zal helpen.

Heb geen vast trainingsschema...maar deze week zal het er waarschijnlijk zo uitzien:

Ma. Armen
Di. Schouders
Wo. Rust
Do. Benen
Vrij Borst
Za. Rug

Buik doe ik wel af en toe wanneer ik er zin in heb.

Voeding (kan uiteraard van dag tot dag iets veranderen):
1. Whey + water + 5 boterhammen stroop + kaas + multivit
2. 200gr kip + 75gr rijst
3. 200gr kip + 75 gr rijst
4. 500gr kwark
5. 125gr rijst + 175gr bief + 2-3 hele eieren
6. whey + water + dextrose + glutamine + creatine
7. 125gr rijst + 300gr gehakt
8. 500gr kwark

Verder pak ik 2x per dag 10ml olijfolie en een stuk 10 visolie caps.

Stats op moment:
1.80m - 110kg - 12%

Heb besloten toch nog een paar weken te gaan massa bouwen. Zodra ik de 115kg heb aangetikt vind ik het goed geweest.

Training van gisteren, maandag 14 december:

Armen:
CGBP 4 setjes - 15x 60kg - 15x 100kg - 12x 120kg - 10x 130kg
DB curl 4 setjes - 20x 16kg - 15 x 20kg - 12 x 24kg - 10 x 28kg
Kabel oefening voor triceps (geen idee hoe die heet) - gewicht??
Cable curl 4 setjes - 40kg x 16 - 50kg x 16 (fullstack) - fullstack + 15kg dumbbell x 12 - fullstack + 32kg dumbbell x 11
Dippen (10 sec rust tussen setjes door) - 15x bw - 13x bw - 12x bw - 10x bw
Arnold Curl superset met hammer curl - gewichten...niet boeiend
Triceps extension - 20kg x 15 - 20kg x 13 - 20kg x 12 en direct erachteraan nog 12kg x 10

Mijn armen reageren veel beter op lagere gewichten, waarbij ik iets hoger in reps zit en goed op spiercontractie let. Kan wel stukken zwaarder gaan trainen met veel isolatie oefeningen maar dat werkt totaal niet voor mijn armen. Doe zoals je ziet ook redelijk veel voor de armen...dit is gewoon wat voor mij werkt.

Vandaag staat schouders op het programma...

Laatst bewerkt:
:woot: succes mate

apart, de week beginnen met armen.
succes!

• Topic Starter Topic Starter
Is maar net hoe het me uitkomt he. Heb zoals ik zei geen vast schema...verandert van week tot week. Armen knalden echt uit elkaar na de training van gisteren...al lang niet meer zo'n pomp gehad. Ze zijn nu ook eindelijk over de 50cm...wel warm ;)

Laatst bewerkt:
leuk ... eens kijken wat er hier gebeurd ... lekker veel kcals schuif je naar binnen trouwens ;)

Heb je geen last van je triceps als je vandaag gaat pressen met je schouders ???

leuk ... eens kijken wat er hier gebeurd ... lekker veel kcals schuif je naar binnen trouwens ;)

Heb geen idee hoeveel het nu is...schat rond de 4000 maar kan best iets meer zijn.

Heb je geen last van je triceps als je vandaag gaat pressen met je schouders ???

Nee normaal gesproken niet. Als ik er wel last van heb laat ik de press oefeningen of zelfs de hele voorkant schouder eruit. Deze zou ik dan evt samen met borst kunnen doen.

Bruut dat je een log gaat bijhouden man! Ga je volgen.
CGBP 130x10 :eek: sick hahaha.

1 van mijn favoriete fysieken van het forum ik zou gek zijn als ik het niet ga volgen, ook al train ik niet meer bb-gericht :)

Vanzelfsprekend abbo...

s6 beest!

Ik ga je zeker volgen, zeer interresant dit.

Knalze!!

sgbp 10x130
benchen zeker 10x160 ?

Nope bench ligt niet zoveel hoger. Ben daar nu juist aan het werken...gaat wel goed vooruit de laatste weken.
Hij ligt nu op 150x7. Schuine heb ik vorige week 140x5 gepakt en had zker nog wel 2x over volgens de spotter.

is idd vreemd, bij sommigen ligt de CGBP vlakbij de BP gewicht en bij anderen (bij mij) ligt het echt ver uit elkaar.

Kan idd heel sterk verschillen per persoon. Bij mij ligt de CGBP, normale benchpress en schuine benchpress heel dicht bij elkaar. Military press (wel in de smith) ligt er ook redelijk bij in de buurt...ga vandaag 130-140kg proberen te pakken als de triceps goed aanvoelt.

volgens mij is het heel normaal
als je smal bench een stuk lager ligt dan
de gewone bench
dan is er gewoon weinig verschil in je gripstanden

ah leuke log dit ga ik bijhouden :thumb: succes!
zieke gewichten trouwens, maar ja had ik ook wel verwacht met die gorilla armen van jou

Yeah, Witte ook eindelijk loggen:D

Zijn die oefeningen van een vast trainingsschema of bekijk je pas welke oefs je doet in de gym

Ah, dit ga ik volgen... Succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven