Fitness Seller

Log Rob S.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
als je dumbbells tot 70kg gaan, hoe kan je dan DDL 3*190 zijn, of is dat niet met dumbbells Metal Chris ?

In plek van gewoon even snel een filmpje te schieten, altijd dat gezeik.

Gewoon je log bijhouden rob , je laat je toch niet kennen door wat kritiek ?

Inderdaad , je zal altijd 'haters' hebben die afgunst hebben voor je. Haters zijn middelmatige mensen die hun onzekerheden projecteren op je.

gewoon door blijven gaam met je log.

je laat je niet kennen toch!

Dit is de enige log die ik volgde.

Gewoon doorgaan, schijt aan die haters!

Ben je een oestrogeen kuur aan het doen ofzo? Stel je niet zo aan haas.
Je gaat je toch niets aantrekken van een hater?
Je lijkt wel een wijf door nu te zeggen dat je gaat stoppen.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Eerst zien dan geloven....Iedereen traint hier voor uiterlijke schijn, gaan een log bijhouden om oa ook andere te laten zien hoe ze trainen (dus ook de gewichten die worden gebruikt). Maar zodra mensen dan vragen om een filmpje (hetzij uit ongeloof, inspiratie, techniek beoordeling of gewoon vermaak) dan kan het niet etc en ontstaat er een rel...
Als je geen kritiek of vragen wilt hebben hou je log dan lekker bij in een schriftje voor jezelf. Als je openbaar gaat weet je dat je gewoon bekritiseerd wordt.

Je haalt een paar dingen door elkaar vind ik. Je hebt gelijk dat je kritiek en vragen mag/kan verwachten wanneer je een openbaar log bijhoud, maar je bent alles behalve verplicht om tegemoet te komen aan verzoeken van openbaring in de vorm van foto's of filmpjes. Wanneer je niet bereid bent tot deze openbaring hebben andere niet het recht je te gaan lopen bekritiseren op de manier zoals Strongmen doet.

• Topic Starter Topic Starter
Ben je een oestrogeen kuur aan het doen ofzo? Stel je niet zo aan haas.
Je gaat je toch niets aantrekken van een hater?
Je lijkt wel een wijf door nu te zeggen dat je gaat stoppen.

Laat die praatjes maar gewoon achterwege...dat doe je maar als je in het echt voor me staat en niet via internet.

Je haalt een paar dingen door elkaar vind ik. Je hebt gelijk dat je kritiek en vragen mag/kan verwachten wanneer je een openbaar log bijhoud, maar je bent alles behalve verplicht om tegemoet te komen aan verzoeken van openbaring in de vorm van foto's of filmpjes. Wanneer je niet bereid bent tot deze openbaring hebben andere niet het recht je te gaan lopen bekritiseren op de manier zoals Strongmen doet.

Klopt. Maar ik heb nu al weet ik veel hoevaak gezegd dat er filmpjes aankomen. Ik ben degene die bepaald wanneer ik de filmpjes post, niemand anders.

Deze log is gewoon helemaal verdoet door een paar jaloerse mannetjes. Als hij open blijft laat ik hem komende week opschonen want dit gaat nergens meer over.

Laatst bewerkt:
Ik was eerst van mening dat Rob S dit log koste wat kost moest doorgaan waar hij mee bezig was. Maar ik geef het geen kans van slagen meer, gooi die slot er maar op. Teveel testosteron in dit log;

Anger_Management.jpg

Ik vind dat hij ook moet doorgaan. Die mensen die elke topic vervuilen moeten worden verbannen. Moet keer afgelopen zijn. Gewoon doorgaan rob je hebt een streeffysiek voor velen. Laat die internetheldjes maar praten, want in real life stellen ze toch niks voor.

Kerel, gewoon doorgaan ermee. Niets aantrekken van die zeiknichten en gewoon niet eens op reageren.

Zal het wellicht komende week wel laten opschonen.

Ben blij dat die feestdagen weer voorbij zijn zodat ik weer een beetje ritme krijg. Heb sinds woensdag niet meer getraint en ook totaal niet aan mn voedingsschema gehouden. Vanaf morgen de draad maar weer oppakken ;)

Gewoon doorgaan met je log, is erg intressant vindt ik. En over dat ritme ik moet het ook weer oppakken, vanaf de kerst al niks meer gedaan.

Topic closed. Open morgen of overmorgen een nieuwe...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven