XXL Nutrition

Log Rob S.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zijn die oefeningen van een vast trainingsschema of bekijk je pas welke oefs je doet in de gym

Nogmaals...heb geen vast trainingsschema. Kijk idd pas welke oefeningen ik doe zodra ik in de gym ben.

Probleem bij ons in de gym zijn trouwens wel de dumbbells. Is de enige hardcore sportschool in de buurt maar de dumbbells gaan er maar tot 40kg (en die zijn nu ook kapot, dus 38kg is max).
Heb je natuurlijk vrij weinig aan. Beginnen met een dumbbell press voor borst of dumbbell schoulder press voor schouders is er al niet meer bij aangezien ik makkelijk 50+ zou kunnen pakken. Zijn er met een x aantal personen al zker meer dan een jaar op aan het hameren om zwaardere te halen maar nog steeds zijn ze er niet.

Laatst bewerkt:
Moet wel een klote spotter geweest zijn

Die spotter was idd klote...zegt niet eens komop nog 2!! Tja aan zo iemand heb je niet bijzonder veel nee....tis dat er niemand anders was.

Welcome beest!
Ben benieuwd naar je trainingen!

Ga je nog wat info geven over je shizzle of laat je dat buiten beschouwing?

Knalse!

Die spotter was idd klote...zegt niet eens komop nog 2!! Tja aan zo iemand heb je niet bijzonder veel nee....tis dat er niemand anders was.

Zelf haat ik het juist als zo'n mafkees achter me gaat lopen schreeuwen "komop nog 2". Dan heb ik zoiets van "kijk jij teveel trainingsvideos ofzo", vooral als je zelf helemaal geen aanstalten maakt om iets anders te doen dan doorgaan..
Het enige wat ik van een spotter verlang is dat hij me helpt op het moment dat het nodig is, zodat ik erop kan rekenen dat het geen probleem is als ik tot failure doorga, en verder dat hij niet als een idioot veel te veel mee gaat helpen zodat ie mijn training verdoet.

OT: ga je log volgen, kan nog interessant worden ;)

Nee hoeft geen geheim te zijn Loo...

Was 4 weken terug begonnen met Omnadren + Tren A + Winstrol na meer dan 5 maanden off te zijn geweest. Ben er na 2 weken weer mee gekapt ivm teveel bijwerkingen.
Ben nu aan het denken wat ik wil gaan doen aangezien ik graag nog een 5 kilo zou willen bijkomen. Moet iig iets zijn wat zeer weinig bijwerkingen met zich meebrengt, duidelijk geen Tren meer voor mij.
Denk dat het dan Omnadren + NPP wordt. Beetje nolvadex en Proviron erbij dan zullen bijwerkingen als gevoelige tepels en veel vocht wel achterwege blijven.

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Zelf haat ik het juist als zo'n mafkees achter me gaat lopen schreeuwen "komop nog 2". Dan heb ik zoiets van "kijk jij teveel trainingsvideos ofzo", vooral als je zelf helemaal geen aanstalten maakt om iets anders te doen dan doorgaan..
Het enige wat ik van een spotter verlang is dat hij me helpt op het moment dat het nodig is, zodat ik erop kan rekenen dat het geen probleem is als ik tot failure doorga, en verder dat hij niet als een idioot veel te veel mee gaat helpen zodat ie mijn training verdoet.

OT: ga je log volgen, kan nog interessant worden ;)

Was ook maar een geintje man...the_ur was namelijk die klote spotter ;)

Maar af en toe is iemand die je net dat extra duwtje geeft wel handig imo...

wat gebruik jij voor, tijdens en na de training?
ik bedoel, creatine, glutamine, BCAA's, dextro, b-alanine, leucine etc.

Succes gozer, ik volg je.

:thumbs:

wat gebruik jij voor, tijdens en na de training?
ik bedoel, creatine, glutamine, BCAA's, dextro, b-alanine, leucine etc.

Voor de training niks...gewoon klein uurtje van tevoren een goede maaltijd (125gr rijst + 175gr bief + 2 eitjes). Tijdens de training water, aquarius, vitaminwater of aa.

Na de training pak ik whey, dextrose, glutamine en creatine.

Heb ook nog 3 potjes EAS van XXL thuis staan....die ga ik vanaf komende week rondom de training gebruiken.

Laatst bewerkt:
thankx! en tijdens, gewoon water?

Of iets lekkers in de zin van aquarius, aa etc ;)

ok, ik drink zelf een combi van 40 gram dextro, 10 gram eas en 5 gram leucine tijdens het trainen... had er een artikel over gelezen laatst.
was even benieuwd.
altijd benieuwd hoe de grote jongens het doen....

Wil ook echt niet zeggen dat ik het goed doe hoor...integendeel zelfs.

Leuk dat je een logje gaat beginnen bijhouden! Imo één van de vetste fysieken van dit forum!!! Zou je misschien wat info willen geven wanneer je bent beginnen trainen en je beginstats enzo, zou leuk zijn :) Succes!

Leuk, ik ga het volgen bikkel!!;)

ik vind het ook interessant een trianingslog van 1 van de grootste gasten, kan je altijd wat van leren.
Rob, bij ons zijn er ook mensen die geen vast trainingsschema volgen, ook zoals jij wel vaste dagen, en vaste spiergroepen op die dagen, maar elke week ook andere oefeningen

Ik heb niet eens vaste dagen of vaste spiergroepen. Probeer lekker veel af te wisselen zodat de spier nooit gewend raakt aan eenzelfde ritme.

Leuk dat je een logje gaat beginnen bijhouden! Imo één van de vetste fysieken van dit forum!!! Zou je misschien wat info willen geven wanneer je bent beginnen trainen en je beginstats enzo, zou leuk zijn :) Succes!

Thnx. Ben rond mn 17e begonnen met trainen en ben er ongeveer een jaartje tussenuit geweest. Nu ca 5 jaar bezig dus.
Was toen ik begon rond de 60kg...heel erg skinny haha. Is vast nog wel ergens op DBB een foto te vinden van toendertijd.

Laatst bewerkt:
Maar zeg nou eerlijk, Rob.

We gaan jou nooit op het podium zien, he ? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven