Fitness Seller

Log Rob S.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sorry maar vind dit echt een k*t topic geworden met dat hele rel gezeik. Wil gewoon trainingen hier zien geen gezeik en onzin. Moet gewoon 4 pagina's steeds verder kijken om een update te lezen.

en als we allemaal wat aardiger tegen elkaar zouden zijn, zou de wereld er stukken beter uitzien.

joo rob. ik bewonder je fysiek en hoop dat je komende week inderdaad wat filmpjes maakt. ookal is dat alleen maar om andere te motiveren, en dat is denk ik ook het doel van deze log aangezien je zelf niet veel meer kan leren hier i.m.o. Toch vind ik iemand 'erg zwak' noemen wel ver gaan als er een 300 deadlift is en 5*2*100 mpt na een zware cgbp sessie. ik had het niet zo zwaar opgepakt, het als compliment gezien en filmpjes gemaakt. but hey, who am i?

• Topic Starter Topic Starter
Thnx man. Maar genoeg over '"Strongman'', ik vind hem gewoon echt niet sterk op zn deadlift na. Punt.

Gewicht gaat trouwens wel weer goed omhoog. Gisteren was ik 112kg zonder kleren, 115kg ga ik volgens mij heel makkelijk halen.

Ben wel weer blij als ik mag gaan cutten...heb besloten dit dan ook direct na deze 6 weken te gaan doen. Al dat eten doe ik toch wel met enige tegenzin. Maargoed, je moet er iets voor over hebben he.

Laatst bewerkt:
Het is zeker niet meer gelukt met die mp ofwel :roflol:

Pas op... het zou wel eens kunnen dat Rob zijn oudejaarsavond opgeofferd heeft, om zichzelf tov jou te bewijzen.

Eerst zien dan geloven....Iedereen traint hier voor uiterlijke schijn, gaan een log bijhouden om oa ook andere te laten zien hoe ze trainen (dus ook de gewichten die worden gebruikt). Maar zodra mensen dan vragen om een filmpje (hetzij uit ongeloof, inspiratie, techniek beoordeling of gewoon vermaak) dan kan het niet etc en ontstaat er een rel...
Als je geen kritiek of vragen wilt hebben hou je log dan lekker bij in een schriftje voor jezelf. Als je openbaar gaat weet je dat je gewoon bekritiseerd wordt.

Dit is bij Ryu, Ciko en nu dus ook bij Rob S. gebeurd. Die daarna op hoge poten weer zijn gekapt met hun log...

EDIT:
Even nog een kleine voetnoot....als ik puur naar Rob zijn fysiek kijk, dan geloof ik die 120kg wel. Er zijn nu eenmaal mensen met vreet sterke schouders(zeker juicers nofi!). Maar een filmpje is een kleine moeite + dat als je niet gelogen is (daarvan uitgaand) krijg je er alleen maar respect van bij je mede members hiero.

Laatst bewerkt:
Als ik Rob S was dan zou ik nooit filmpjes posten:roflol:

idd rob
gewoon niks posten , en lekker je trainingen neerzetten
dit is jou log
dat gelul over filmpies

• Topic Starter Topic Starter
Vind het wel goed geweest zo. Zoals ik zei komen de filmpjes wel om voor sommige apen te bewijzen dat ik niet lieg over gewichten. Zal deze wel in het post je foto's gedeelte zetten. In deze log bijhouden heb ik geen zin meer aangezien meer dan 50% van de reacties onzinnig is.

Vind het wel goed geweest zo. Zoals ik zei komen de filmpjes wel om voor sommige apen te bewijzen dat ik niet lieg over gewichten. Zal deze wel in het post je foto's gedeelte zetten. In deze log bijhouden heb ik geen zin meer aangezien meer dan 50% van de reacties onzinnig is.

Zonde, maar ik snap het wel. Succes verder!

Gelukkig nieuwjaar Rob!
Zieke training by the way.. 8x140.. Damn man ik ben al blij als ik dat over 2 jaar 1x kan.. :roflol:

Hmmm...jammer, een van de weinige logjes waar je wat van aan kon nemen.

Alleen al omdat het fysiek, het bewijs was dat er uberhaupt oa goed getrained en gegeten werd.

Ben trouwens wel van mening dat in een log als dit foto's en filmpjes een geweldige meerwaarde hebben.

Maarja...waarom niet effies snel een filmpje schieten, kan je zonder gezeik verder loggen.

Daarom vragen we ook om dat snel te rapporteren, zodat het meteen een halt kan toegeroepen worden. Helaas wacht men nog steeds tot het niet meer te redden is.

Zo laat je je wel kennen zeg. Gewoon door blijven gaan.

Ej Rob, zie je logje nu pas;)
gvd wat een beest ben je weer aan t worden.
Welke gym kwam je dan eens trainen:D, bij ons gaan ze ook tot de 70kg dumbbells nu;)
Post nog eens wat trainingen, als ze de moeite waard zijn. Blijft erg interessant om te lezen!

Hier moet echt wat aan gedaan worden. Elke topic wordt vervuild door jankende etters die zeuren over pics en vids. Rob heeft 1 van de mooiste fysieken hier op het forum denk dat de meeste jaloers zijn op zijn fysiek, maarja ik zou gewoon verder gaan met je log rob er zijn er genoeg die het volgen. Negeer die kleuters gewoon. Helemaal niet op reageren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven