- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind het wel goed geweest zo. Zoals ik zei komen de filmpjes wel om voor sommige apen te bewijzen dat ik niet lieg over gewichten. Zal deze wel in het post je foto's gedeelte zetten. In deze log bijhouden heb ik geen zin meer aangezien meer dan 50% van de reacties onzinnig is.
Daarom vragen we ook om dat snel te rapporteren, zodat het meteen een halt kan toegeroepen worden. Helaas wacht men nog steeds tot het niet meer te redden is.Vind het wel goed geweest zo. Zoals ik zei komen de filmpjes wel om voor sommige apen te bewijzen dat ik niet lieg over gewichten. Zal deze wel in het post je foto's gedeelte zetten. In deze log bijhouden heb ik geen zin meer aangezien meer dan 50% van de reacties onzinnig is.
Zo laat je je wel kennen zeg. Gewoon door blijven gaan.Vind het wel goed geweest zo. Zoals ik zei komen de filmpjes wel om voor sommige apen te bewijzen dat ik niet lieg over gewichten. Zal deze wel in het post je foto's gedeelte zetten. In deze log bijhouden heb ik geen zin meer aangezien meer dan 50% van de reacties onzinnig is.
Zo laat je je wel kennen zeg. Gewoon door blijven gaan.