AndroidHealthClinic

Log Rob S.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Strongman zal het nooit redden

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Vieze Mietje

wat een haat. hoeveel moeite is het om een filmpje te posten.
het is dat strongman zich zo vijandig opstelt, maar ik en vele anderen zouden het ook tof vinden als je eens wat trainingen filmt. niet als bewijs, maar meer als motivatie of omdat het gewoon vet is.

zonde dat het zown bitchfight geworden is.
(om strongman nou zwak te noemen is ook onzin, zelfs al ben je een blob vet dan is 300DL impressive)

Ik vind het erg flauw dat sommigen het nodig vinden om Strongman nu uit te maken. Hij heeft zoiets nooit gedaan, het enigste wat hij gezegd heeft is dat hij de shoulder press van Rob S niet gelooft. Waarom dan zo vijandig reageren? Als je het werkelijk kan en iemand zegt dat hij je niet gelooft, dan is dat toch een enorm compliment?

Mooi log dit zeg, 140kg op de bench en tussendoor nog een hoog relgehalte.

Mooie borsttraining Rob, serieuze gewichten!

En wanneer kwam dat M.P filmpje ook al weer?

Tja Strongman is gewoon een beetje jaloers...dat is nu wel overduidelijk. Hij kan het blijkbaar niet hebben dat iemand die stukken lichter is en zich in feite niet eens op kracht richt met 90% van de oefeningen sterker is. Ergens kan ik het wel begrijpen...is natuurlijk ook een beetje zielig voor hem.

Daarbij kan hij volgens mij niet eens z'n eigen gewicht 12x bankdrukken....en jezelf dan ''Strongman'' noemen. Wat een lachertje. Enige waarin hij zelf uitzonderlijk sterk is is de deadlift...verder dan dat vind ik hem erg zwak voor iemand die +125kg is en al weet ik veel hoelang met powerliften bezig is.

Ik ken niet zoveel grote bodybuilders maar degene die ik ken zijn allemaal behoorlijk sterk, ik zeg niet dat ze allemaal 300deadliften maar sterker dan de meeste in de strongmen/pl sectie zijn ze wel. Voor mij gaan kracht massa en conditie samen en zit het hem alleen in het verschil wat je op een bepaald moment belangrijk vind. Je hebt een top fysiek naar het schijnt, daar horen gewoon op zijn minst forse krachtstats bij. Vind jouw stats erg netjes maar ook zeker reeel voor iemand die weet wat hij doet en aanleg heeft.

Haha en over de nicknames van mensen zullen we het maar niet hebben toch, kan me jouw oude nick nog herinneren en ja die van mij is wat dat betreft in dezelfde lijn als de jouwe (oude nickname) ;)

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Dit ging niet over de smith maar over een echte oefening.

Hehe, ik doe tegenwoordig veel pushpress, dat vind je toch ook een echte oefening? Ik heb daarvoor ook veel smith MP gedaan, dat bracht me de basis kracht om nu met die pp te knallen (heb ook gewoon MP met een losse barbell gedaan uiteraard, daarmee doe ik 10kg minder)

Laatst bewerkt:
Wie had ook al weer aangeboden te filmen?

Je laat me geen keus en ik ben dan hierbij genoodzaakt de Knuffelturk in te zetten;

29p3gjb.png

whahahahahahahaha!!!!!!!!! :roflol:

(onderonsje tussen tiger en mij)

ps; epic logvervuiling!

:roflol::roflol: prachtig log dit !

-bruute fysiek
-lekkere stats
-veel kennis
-lekker hoog relgehalte

even een abbo nemen want dit legendarische topic wil ik voor geen goud missen:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Goed topic...rel er maar lekker op los dan is het iig niet saai hier haha.

Zal komende week iig een paar filmpjes posten...

Training van vandaag was trouwens weer niet echt om over naar huis te schrijven. Waar ik me gisteren echt sterk voelde viel het vandaag flink tegen. Niet echt de moeite waard om te posten dus. Morgen toch maar ff rust pakken om mn lichaam ff te laten herstellen.

Laatst bewerkt:
Ik ken niet zoveel grote bodybuilders maar degene die ik ken zijn allemaal behoorlijk sterk, ik zeg niet dat ze allemaal 300deadliften maar sterker dan de meeste in de strongmen/pl sectie zijn ze wel. Voor mij gaan kracht massa en conditie samen en zit het hem alleen in het verschil wat je op een bepaald moment belangrijk vind. Je hebt een top fysiek naar het schijnt, daar horen gewoon op zijn minst forse krachtstats bij. Vind jouw stats erg netjes maar ook zeker reeel voor iemand die weet wat hij doet en aanleg heeft.

Haha en over de nicknames van mensen zullen we het maar niet hebben toch, kan me jouw oude nick nog herinneren en ja die van mij is wat dat betreft in dezelfde lijn als de jouwe ;)

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Hehe, ik doe tegenwoordig veel pushpress, dat vind je toch ook een echte oefening? Ik heb daarvoor ook veel smith MP gedaan, dat bracht me de basis kracht om nu met die pp te knallen (heb ook gewoon MP met een losse barbell gedaan uiteraard, daarmee doe ik 10kg minder)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven