XXL Nutrition

Log Rob S.

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
10 media-items
Waardering
412
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Log Rob S. - Road to 6%

Hierbij een nieuw logje. In de oude stond meer onzin dan iets anders dus dat had geen zin meer. Hoop dat deze wat overzichtelijker blijft.

Stats op het moment:
- 1.80m
- 112.5kg
- 12-13%

Ben van plan nog een paar weken te bulken. Als ik merk dat ik niet meer vooruit ga begin ik direct met cutten want ik vind mezelf toch weer aardig dik worden :D Kan dus best dat ik over 3 weken al begin met de cut naar 6-7%. Wil deze keer echt laag gaan, dus er zal ook voor de eerste keer in mn trainingsperiode cardio toegevoegd worden.

De feestdagen hebben me qua fysiek niet echt goed gedaan. Heb totaal nergens op gelet en ook behoorlijk wat alcohol naar binnen gegiet. Vandaag de draad weer oppakken...vanaf nu geen onzin meer.

Straks wordt borst en triceps getraint. Als ik merk dat de kracht minimaal net zo goed is als vorige week zal ik van de benchpress een filmpje maken (6-8 keer 140kg moet er dan zeker inzitten).

Laatst bewerkt:
Toch succes ermee!

again succes en hopelijk blijft deze schoon want is best een interessant log voor mij

:thumbup: Succes met deze log haha.

succes man!
hopen dat het dit keer goed blijft gaan want er valt een hoop te leren van jou

nou, nog maar eens succes dan ;)

succes beest ik ga weer meelezen...

gaan we weer:)
succes!

ik volg 'm ook weer. succes ermee ;)

Here we go!

Succes...

succes rob
en dat je maar veel mag posten qua trainingen

Veel succes met je nieuwe log! :D
Je weet dat je een topic-ban voor sommige mensen kan aanvragen als je vindt dat ze te vervelend doen, he?

ik volg deze

• Topic Starter Topic Starter
Thnx allemaal...

Ik doe idd nooit cardio. Nu ik echt laag wil gaan zal het wel moeten, tot ca 9% ging heel makkelijk met een goed dieet en vetverbranders.
Maar ik blijf het dan waarschijnlijk ook standaard doen aangezien ik hierna het hele jaar door droog wil blijven en me niet meer op massa ga richten.
Merk echt dat +110kg veel te zwaar is voor me. Rond de 100kg kurkdroog is meer dan genoeg.

En met veel te zwaar bedoel je ? Dagelijkse ongemakjes of lastig massa te behouden of ?

• Topic Starter Topic Starter
Succes met je log. Maar is het niet heel zwaar om het hele jaar door rond de 6a8% te staan?

Terug
Naar boven