- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met je log. Maar is het niet heel zwaar om het hele jaar door rond de 6a8% te staan?
Als je dan toch bezig bent film dan ook meteen de shoulder press van onze Loo.the saga continous.
Film die smith-MP ook meteen als je toch de mogelijkheid tot filmen hebt.
En als je toch bezig bent; meteen wat andere oefeningen, altijd dik om te zien!
Succes

"Als ik merk dat de kracht minimaal net zo goed is als vorige week zal ik van de benchpress een filmpje maken (6-8 keer 140kg moet er dan zeker inzitten)"
heb je het op film?
Die hele handel eens goed laten losmaken kan nooit kwaad
Gisteren dus borst met triceps getraint. Ging tot het 3e setje banken wel lekker (7x 140kg, laatste rep met spot). Toen ik het 4e setje 150kg probeerde te pakken schoot het me bij de 2e rep vol in de rechter schouder. Direct gestopt want dat voelde echt niet goed...hierna eigelijk alleen maar apparaten gedaan waarmee ik de schouder niet echt voelde. 150kg is overigens ook te zwaar…daarmee zou ik normaal gesproken misschien net 3 reps alleen halen wat dus niet echt zin heeft, ga ik dus ook niet meer doen tot ik 140kg ca 9-10 keer zonder spot kan drukken. Ook de aanhechting van de onderarm naar de biceps voelde behoorlijk k*t aan hierna. Ga straks direct wat glucosamine halen om te kijken of dat evt helpt.
Ook heb ik al sinds vorige week maandag of dinsdag een heel vreemde pijn in de bovenrug. Het belemmert de trainingen gelukkig niet maar als ik mn schouderbladen naar achteren duw merk ik dat er iets fout is. Misschien dat ik een keertje mn rug goed moeten laten masseren / losmaken? Iemand tips?
Al met al beginnen de eerste blessures te komen. Hoop dat het snel weer voorbij is.
En waar kan ik zoiets het beste laten doen? Gewoon bij een masseur?