MuscleMeat

Log Rob S.

Wat ook heel goed werkt....Thaise massage, met happy finish..:)

Wat zijn lichamelijke ongemakjes dan?
Je benen schuren tegen elkaar?
Kan je je reet niet meer afvegen?
Hoort erbij

• Topic Starter Topic Starter
Snel buiten adem, heel zwaar ademen, veel snurken, veel minder beweeglijk, etc.
Daarbij blijf ik ook maar bezig met nieuwe kleren kopen. Ca 2 maanden terug bv 2 broeken gekocht (ook nog op de groei) van ca 150 euro per stuk die nu alweer heel erg strak gaan zitten. De broeken die ik een jaar geleden heb gekocht kan ik nu al niet meer aan, en ik koop geen broeken van 75 euro. Allemaal kleine dingen waardoor ik het wel goed geweest vind qua massa. Ca 100kg met 6% is voor mij een heel mooi einddoel aangezien ik toch geen wedstrijden wil gaan doen.

Laatst bewerkt:
Snel buiten adem, heel zwaar ademen, veel snurken, veel minder beweeglijk, etc.
Daarbij blijf ik ook maar bezig met nieuwe kleren kopen. Ca 2 maanden terug bv 2 broeken gekocht (ook nog op de groei) van ca 150 euro per stuk die nu heel erg strak gaan zitten. De broeken die ik een jaar geleden heb gekocht kan ik nu al niet meer aan, en ik koop geen broeken van 75 euro. Allemaal kleine dingen waardoor ik het wel goed geweest vind qua massa.

Herkenbaar. Ik weet nog goed, dat ik van 100 meter lopen pijn in mn kuiten kreeg.:D

Glucosamine + condroïtine hebben bij mijn weet vooral een preventieve werking. Zij houden het kraakbeen van de gewrichten sterk en soepel en vertragen op die manier slijtage door wat wij ze aandoen. Ze bevorderen slechts in lichte mate herstel na beschadiging. Ik gebruik het op regelmatige basis, maar met perioden van ongeveer 3 maand en dan een maandje niet. Mijn Duitse herder is net 7 geworden en die hebben we ook op deze supplementen gezet aangezien dit ras ook gevoelig is aan heupslijtage. Goed voor iedereen dus.

100KG kurkdroog is een mooi streven year round..

Succes! :thumbs:

Herkenbaar. Ik weet nog goed, dat ik van 100 meter lopen pijn in mn kuiten kreeg.:D

En hoe zwaarder je wordt hoe erger dat het wordt ;) Toen ik ca 102kg had ik er echt veeeeeel minder last van dan nu.

Glucosamine + condroïtine hebben bij mijn weet vooral een preventieve werking. Zij houden het kraakbeen van de gewrichten sterk en soepel en vertragen op die manier slijtage door wat wij ze aandoen. Ze bevorderen slechts in lichte mate herstel na beschadiging. Ik gebruik het op regelmatige basis, maar met perioden van ongeveer 3 maand en dan een maandje niet. Mijn Duitse herder is net 7 geworden en die hebben we ook op deze supplementen gezet aangezien dit ras ook gevoelig is aan heupslijtage. Goed voor iedereen dus.

Ok duidelijk. Volgende week toch maar iets beter opwarmen, grote kans dat het daaraan lag. Mocht dat toch niet helpen dan zal ik bovenstaande middeltjes bestellen.

100KG kurkdroog is een mooi streven year round..

Succes! :thumbs:

Ja toch :cool:

Wat ook heel goed werkt....Thaise massage, met happy finish..:)

dat werkt heel goed....alleen jammer genoeg geen happy finish:p

ik laat me elke maand masseren, maar denk niet ik ga daarna even trainen, want als je een goede massage krijgt wordt je behoorlijk gesloopt ;)....je krijgt geen kilo meer omhoog! zelfs de volgende dag is je kracht nog een stuk minder.

Waarom wil je niet wat minder betalen voor een broek?

Ik heb een tik voor merkkleding. Hoef niks van bv de WE of H&M...iig zeker geen broeken.

chiropractor is best een aanrader. Kan je daarna misschien eens met echte gewichten trainen ;)

Dan had jij toch al lang echte gewichten moeten drukken ofniet? Zal binnekort eens die op de Kapellerlaan bellen waar jij het over had.

Ben je vanavond daar??

Laatst bewerkt:
ben om 1800 daar (tijdje geleden). ben zo gaar als een banaan maar ga toch maar ff.

Denk dat ik pas om 19u daar ben. Mocht je dan toevallig nog daar zijn kan jij ff filmen ;)

Koop toch je broeken gewoon bij Jack&Jones man, dan ben je voor 70-80 euro al klaar voor een broek.

Maargoed jij bent een rijk man, dus geld moet rollen.

Oke WE en H&M broeken zijn niks waard, maar die van J&J en bijvoorbeeld Score zijn degelijk.

Succes met je log btw

Wederom ga ik het volgen ;) damm had ik maar een iets snellere stofwisseling dat zou mijn leven een stuk makkelijker maken

Terug
Naar boven