- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over zo'n soort schema's ken ik niets, dus dan is het beter om te zwijgen!niemand op of aanmerkingen op het schema? dan begin ik er maandag mee

Over zo'n soort schema's ken ik niets, dus dan is het beter om te zwijgen!![]()
dan zal het wel goed zijn denk ikSmolov jr gaat je gegarandeerd gains opleveren. Heb het zelf een paar weken terug nog gedaan en ben in die drie weken van 117,5 naar 125 paused gegaan. Maar ik weet niet of het zin heeft het twee keer zo snel achter elkaar te draaien. Week 1 deed ik die percentages, week 2 5kg erbij, week 3 daar nog eens 2,5kg bij. Ik deed trouwens ma - dag 1, wo - dag 2, vr - dag 3, zo - dag 4, dan weer ma - dag 1. Want dag 3 en 4 zijn de zwaarste dagen en daar heb ik dan liever een dag rust tussen dan tussen 4 en 1.
Ga je log volgen. Druk je alles paused btw?
Aah kijk eens aan dat is positief. Maar wat zou jij adviseren om kwa weken ertussen te houden om vervolgens weer een smolov sessie te doen?
Ik druk alles paused idd. Ik doe ook per week 2,5 kg erop.
Heerlijk schema en nu al de hele week spierpijn in me chest yeaaah buddy
Geen idee. Maar ik denk dat dit schema vooral werkt omdat je opeens veel meer volume (sets x reps x gewicht) per week draait, en ik twijfel er aan of dat blijft werken met meteen een tweede cyclus. Ik heb ook online ervaringen gelezen waaruit bleek dat meteen een tweede cyclus draaien minder effectief was.
Maar aangezien je bench only traint is het natuurlijk te proberen, omdat je dan niet hoeft te vrezen voor een deadlift en squat die ondertussen achter blijven.
En in de tweede week van het schema voegde ik dus 5kg toe, de derde week 2,5.