XXL Nutrition

LOG Sanne89

Een vriend van me zei juist dat een dieetkundige op de radio had gezegt dat je om de 3 dagen iets vettig moet eten. Anders valt je metabolisme stil.. wat denken jullie hiervan?

minimaal 1x per week, als je dat niet doet en je eet daarna weer normaal heb je kans dat je vetter wordt.

1x per week meer eten is goed voor je metabolisme en voorkomt dat je lichaam dus in spaarstand komt

Gisteren, op moederdag was het mijn junkdagje... Eerst wat hapjes, dan 2 borden soep met vis en een stukje ijstaart...Oké ja ik beken er was ook schijmwijn maar na 2,5 glazen heb ik geweigerd

ik heb eigenlijk liever frieten of kebab op mijn junkdagje maar ja als er een familiegebeuren is dan reken ik die etentjes tot mijn wekelijkse junkdag. De rest van de week plooi ik niet voor vriendin of familie die me proberen wat op te dringen

Veel succes Sanne

you go girl !!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu vertekken naar de training :) Ik heb er zin in!! Alleen wel jammer dat ik nooit een trainingsmaatje heb die wilt mee gaan, een toffe vriendin ofzo.. maar zij doen alleen maar cardio. En mijn vriend ziet het ook niet zitten om elke keer mee te komen

En lekker getraind?:)

Net terug van de training :)

Even de stats voor vandaag:

Training:
Benen + schouders
20 min cardio
(dit was even al meteen een wijziging in mijn planning)

voeding:
smorgens: 25gram yoghurt van danone met fruit + 1 banaan
(dan 3 uur sport)
13.40u: 3 boterhammen met vleesje
15.30: fruitshake van 1 banaan;6aardbeien,1appel en 200 ml halfvolle melk
18.00: spahetti bolognaise!!
22.00: kwark (na de training)

Heel veel succes!

succes meid, weet niet of ik je dat al had gewenst en anders bij deze nog een keer :)

Vandaag ben ik minder goed opgestaan, slecht geslapen met hoofdpijn als gevolg. Ik blijf dus voorlopig even thuis van het school. En hopen dat ik straks met een fris hoofd kan gaan trainen :)

En even denken wat ik vandaag zou eten... :p

Neem je rust he! zie dat je schouder training heb gedaan, komt je hoofdpijn niet voort uit je schouders?

[Link niet meer beschikbaar]

toch nog veel werk hoor :p:p:p!!

mja top lichaam!

Ik ga trainen!

Rug en triceps vandaag + een half uur cardio..

Kga er weer eens een lap op geven :)

Is dat ook nodig als je al standaard vetten (lijnzaadolie,noten etc.) in je dieet hebt zitten?Of doel je nu op een 'junk'maaltijd?
Nee ik heb het over vetten in algemeen. je lichaam heeft de vetten nodig. mischien kan iemand anders het iets duidelijker uitleggen, ben er niet zo een ster in:(

Terug
Naar boven