AndroidHealthClinic

LOG Sanne89

Hey sanne veel succes he :D

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rug en triceps getraind --> pijnlijke triceps en rugspieren nu, auwch!

Voeding:
smorgens: 1 yoghurtje + 1 boterham met vleesje :p
11.30: 2 boterhammen met salami
15.00: een appel
18.00: spaghetti

Vandaag rug en triceps getraind --> pijnlijke triceps en rugspieren nu, auwch!

Voeding:
smorgens: 1 yoghurtje + 1 boterham met vleesje :p
11.30: 2 boterhammen met salami
15.00: een appel
18.00: spaghetti

Zo blijft er niets van je over hoor! ;)

Zo blijft er niets van je over hoor! ;)

Als je het op voeding bedoelt... ik heb idd te weinig gegeten vandaag. Maar ik had gewoon geen tijd. Ik ben vertrokken naar het school, dan naar de fitness, dan terug naar het school, dan gaan trainen en dan naar een vergadering. En de komende dagen betert het er niet op

na die schreeuw om aandacht in het log van loca ..zal ik je log wel komen bevolken :D WAt J zegt...niet je voeding verwaarlozen ! belangrijker dan je training he :)

Meer eten meid! :p
Dan zien we er hopenlijk net als Jerney uit op onze 50ste ;)

Als je het op voeding bedoelt... ik heb idd te weinig gegeten vandaag. Maar ik had gewoon geen tijd. Ik ben vertrokken naar het school, dan naar de fitness, dan terug naar het school, dan gaan trainen en dan naar een vergadering. En de komende dagen betert het er niet op

Op deze manier val je alleen op je spieren af en dat wil je toch niet?
Ik zou er de komende dagen echt wat aan doen want je krijgt spijt!

Meer eten meid! :p
Dan zien we er hopenlijk net als Jerney uit op onze 50ste ;)

:o

Ik wil jouw snoetje wel op mijn lichaam.

Op deze manier val je alleen op je spieren af en dat wil je toch niet?
Ik zou er de komende dagen echt wat aan doen want je krijgt spijt!

idd, ik maak er werk van hoor. Ik eet heel graag en vaak te veel :p dus dit is een uitzondering , hihi

kwark baby! je moet afstappen van oude gewoontes!

Mijn gewoonte is van 500 gram kwark per dag te eten, als dat niet veel is:p ;)
Alleen hebben we geen meer staan, morgen is het terug in huis.

Als een vreemde mijn koelkast en voorraadkast zou opentrekken, zou hij waarschijnlijk stomverbaasd staan: altijd massa's kwark, tonijn in blik, rijst, havermout. Ik koop het gewoon elke week, of ik nu nog in huis heb of niet. Zo val ik zeker niet zonder :D

Als een vreemde mijn koelkast en voorraadkast zou opentrekken, zou hij waarschijnlijk stomverbaasd staan: altijd massa's kwark, tonijn in blik, rijst, havermout. Ik koop het gewoon elke week, of ik nu nog in huis heb of niet. Zo val ik zeker niet zonder :D

Ik vraag meestal ook aan mijn moeder om een voorraad mee te nemen.. Maar het probleem is dat mijn zus ook al de smaak te pakken heeft van kwark. Dus ja de voorraad is snel leeg :D

Ik heb me vanmorgend gewogen om 8.45 uur voor dat ik heb gegeten. Ik weeg 62kg (binnen een weekje ga ik me nog is wegen om te zien of er verschil is)

Ik wil jouw snoetje wel op mijn lichaam.
Ik vraag meestal ook aan mijn moeder om een voorraad mee te nemen.. Maar het probleem is dat mijn zus ook al de smaak te pakken heeft van kwark. Dus ja de voorraad is snel leeg :D

Ik heb me vanmorgend gewogen om 8.45 uur voor dat ik heb gegeten. Ik weeg 62kg (binnen een weekje ga ik me nog is wegen om te zien of er verschil is)

Baas in eigen koelkast!!!!!
Mijn zusje vraagt inmiddels netjes of die bakken kwark van mij zijn en of ze ook een beetje mag :engel:

Gaat al lekker zie ik Sanne! Zet m op he!!

Terug
Naar boven