AndroidHealthClinic

LOG Sanne89

Bezoekers in dit topic

Veel succes Sanne! :)
 
Ik heb een foto geplaatst in mijn log!!
 
Veel succc6 Sannetje van de oude olddutch toegewenst :thumbup:
 
Tot hier toe ging de voormiddag al goed :p Ik heb al 3 uur sport gehad op school en voel me nog lekker! De honger knaagde wel na 4 uur niets gegeten te hebben. Normaal probeer ik mijn eten te spreiden over de dag, maar vanmorgend lukte het niet goed tussen mijn sportlessen door. Nu even tijd maken voor mijn schoolwerk en vanavond naar de fitness :)
 
Tot hier toe ging de voormiddag al goed :p Ik heb al 3 uur sport gehad op school en voel me nog lekker! De honger knaagde wel na 4 uur niets gegeten te hebben. Normaal probeer ik mijn eten te spreiden over de dag, maar vanmorgend lukte het niet goed tussen mijn sportlessen door. Nu even tijd maken voor mijn schoolwerk en vanavond naar de fitness :)



succes vanavond! :thumb:
 
Hey Sanne, veel succes ;)
 
Succes Sanne!
 
Ik heb juist een heerlijke fruitshake gemaakt van 6 aardbeien, 1 banaan en 1 appel.
Maar vanmorgend heb ik ook al 1 banaan gegeten (ondertussen wel al 3 uur gesport op school + vanavond moet ik nog eens fitnessen).
Is zoveel fruit wel goed op 1 dag?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb juist een heerlijke fruitshake gemaakt van 6 aardbeien, 1 banaan en 1 appel.
Maar vanmorgend heb ik ook al 1 banaan gegeten (ondertussen wel al 3 uur gesport op school + vanavond moet ik nog eens fitnessen).
Is zoveel fruit wel goed op 1 dag?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Fruit bui?:D
 
En het was een shake van 450 ml! :D
 
Een vriend van me zei juist dat een dieetkundige op de radio had gezegt dat je om de 3 dagen iets vettig moet eten. Anders valt je metabolisme stil.. wat denken jullie hiervan?
 
Back
Naar boven