Fitness Seller

[LOG] The Sky is NOT the limit!

Bezoekers in dit topic

Hmm zit te denken om mijn schema maar eens volledig om te gooien, en naar een UB/LB te gaan. Nu alleen nog even een schema maken. Weet het nog niet zeker, zit nog erg te twijfelen.
 
Gister schouders gedaan. voelde me erg sterk!
ging dus wel lekker. Meteen triceps er bij gedaan (volgens het schema). Ging ook erg lekker. Had een heerlijk gevoel achteraf.
MP
10x 60
10x 60
10x 60

Side raise
10x 12
10x 12
10x 12

Reverse flyes
10x 15
10x 15
10x 15

Triceps
Dumbbell skullcrushers
10x 14
10x 14
10x 14

Overhead triceps 1 dumbbell dingie
10x 30
10x 30
10x 30
 
vandaag benen gedaan. ging echt k*t! Er is geen ander woord voor, echt k*t.

Begon met squats:
12x 95 (pr)
10x 105 (pr)
6x 115 (hier faalde ik vreselijk! moest nog 2x maar zag na dit setje enorm veel sterretjes. Ging bijna van m'n stokkie. Dus maar gestopt, liet die 6x 125 maar zitten dus.)

Ipv walking lunges, maar leg extensions gedaan ivm de sterretjes
10 x hele stapel (stond geen gewicht op)
10 x hele stapel (stond geen gewicht op)
10 x hele stapel (stond geen gewicht op)

Leg curls (one legged)
10x 40
10x 40
10x 40

Standing calf raise
10x280kg
10x280kg
10x280kg

Kortom, ging erg k*t!
ik denk niet dat iemand dit leest, maar ik hoop echt op een reactie.
Kan dit komen door de lage kcal/kh's? Voor mijn gevoel eet ik te weinig en zo. Kan je van een cut dieet zoals ik nu heb, in kracht achteruit gaan?


Morgen borst, ik hoop dat t goed gaat!
 
zojuist alles even opgemeten voor berekeningen

BW 93,5 kilo (dat is 1 kilo in 5 dagen:eek:)
Lengte 190 cm
Buikomtrek 92 cm
Nekomtrek 41 cm
beenomtrek 52 cm laagste punt net boven de knie en 65 cm bovenbeen
Borstomtrek 110 cm (? waar moet je dit meten)
VP 17,6 volgens: http://www.dieetabc.nl/calculators/vetpercentage3

ik hou deze meting gewoon aan, zodat ik een richtlijn heb om te kijken of ik niet te veel spier verlies heb.
 
Ik zit ook laag in cals maar qua kracht ga ik goed vooruit. Trouwens sterke calve raises bro.
 
dat is toch netjes.. zal veel vocht zijn wss..
 
Ik zit ook laag in cals maar qua kracht ga ik goed vooruit. Trouwens sterke calve raises bro.
hmm raar dan. Ik merk namelijk dat ik stagneer (of soms iets moet inleveren). Heel k*t is dat.

Iemand hier nog meer ervaring mee?

thx voor die calve raises. Heb bijna mijn hele leven (totdat ik ging fitnessen) gebasketbalt. Heb daar ook veelvuldig kuiten moeten trainen, dus die kracht zit er wel, alleen de massa mis ik.

dat is toch netjes.. zal veel vocht zijn wss..
Dat denk ik zelf ook. Ik zie ook dat ik minder vocht vast houd, dus nou ja, nog zo'n 8 a 10 weken aankijken, en dan zie ik wel hoe ik er bij sta.

Thx voor de comments :D
 
Gister borst gedaan. Voelde best lekker. Had nu om 16:00 uur mijn maaltijd verwisseld met die van 11:00, waardoor ik -tegen de tijd dat alles verteerd was- meer kh's had met training, en dit werkte! Duidelijk.

Benchpress
8x 80 kg
8x 80 kg
8x 80 kg
8x 80 kg

Incline DBP:
8x 30 kg
8x 30 kg
8x 30 kg
8x 30 kg

Cable Cross
10x 37,5 kg
10x 37,5 kg
10x 37,5 kg

Daarna nog heel even wat buik gedaan, maar daar was ik snel mee gekapt, niet veel gedaan dus. Borst ging prima, buik vind ik zo saai.

Kortom: prima training BP was niet optimaal, maar acceptabel
 
Oi, Donderdag was er geen training aangezien de gym dicht was ..

Naja ik was toen vrijdag gaan trainen, dus rug werd dus niet op donderdag getraint, maar op vrijdag.

Training verliep ok. Weet eindelijk wat het was qua kracht afnamen, 2 tot 4 uur daarvoor geen kh's meer gegeten. Nu een maaltijd omgewisseld, zodat ik alsnog hard kan trainen :D

Training vrijdag 22 mei
Bent over Row
12x 55
10x 65
8x 75
6x 85

Pull up
8x bw
8x bw
8x bw
8x bw
(volgende week maar eens wat gewicht er bij gaan hangen, want ik minder nu steeds meer in gewicht, waardoor die Pullup steeds makkelijker wordt)

Powershrugs
12x 110 kg
10x 120 kg
10x 130 kg

SLDL
10x 40
10x 40
10x 40

Training was ok.

vanavond schouders / triceps :D
 
Na een week niet updaten, ben ik weer terug!
ik heb een week rust gehouden, aangezien ik weer misselijkheidsaanvallen kreeg e.d. Deze begonnen afgelope dinsdag (de maandag had ik nog wel getraint, maar miss was ik iets te hard gegaan of zo).

Nu gaat alles z.g.a prima, gelukkig. Dus morgen gaan we weer lekker knallen

Wel k*t zeg, dat ik midden in de cut moest stoppen. Heb dus 0.2 kg gegained, wat dus denk ik of vocht, of vet is. Nou ja, we krijgen het er wel weer af. Gewoon weer goed knallen, en hopen dat het vet er snel af is of zo, want ik wil weer graag gaan groeien! :D

I want to be big, just like the other guys here!
 
Vandaag even een nieuw trainingsschema gemaakt voor de komende 9 weken (te beginnen met volgende week).

Wil nu 9 weken trainen, 1 week rust, weer 9 weken trainen enz.
 

Bijlagen

  • Training 8 jun - 9 aug 2009.pdf
    160,7 KB · Weergaven: 83
gister heerlijk rug gedaan. Voelde me echt 'sterk' (voor mijn doen).
Dus kwam helemaal goed!

BOR
12x 60
10x 70
8x 80
6x 85 PR

Pullup
8xBW+5kg (Wide grip) (PR)
8xBW+5kg (Medium grip) (PR)
8xBW+5kg (medium grip) (PR)
8xBW+5kg (small grip) (PR)

SLDL
10x (2x)40k dumbbell
10x (2x)40k dumbbell
10x (2x)40k dumbbell

Powershrugs
12x 110kg
10x 120
10x 120
8x 130

Heerlijke training :D
 
Brutale gewichten hoor, wat zijn je stats opt moment? Lichaam en kracht?
 
Brutale gewichten hoor, wat zijn je stats opt moment? Lichaam en kracht?
Thanks man.
Stats op dit moment zijn:
92,5 kilo
VP denk zo rond de 14 a 15 procent, miss ietsje lager. Ga morge even wegen, en opmeten.
Squat: 145
BP: 110
DL: ga ik volgende week weer doen, dus ga dit dan ook testen. Heb nu ong 8 - 10 weken SLDL gedaan. Ter afwisseling.

Wil je nog meer weten? :D

--
vanavond weer lekker borst trainen.
Dan wachten tot aankomende zondag, zodat ik met m'n nieuwe schema kan beginnen!:cool:
 
Nee hoor! Compleet zo! Wel brutale stats!
 
Nee hoor! Compleet zo! Wel brutale stats!
Thx man. Alleen ja, cutten is denk ik niet echt voor mij weggelegt. Elke dag is voor mij anders. Nu bijvoorbeeld, zit ik de hele dag. Stil, te werken aan school. Gister was ik de hele dag bezig, lopen e.d.

En ja, van een groot verschil ik kcal kom je aan, of val je af. Alleen als je elke dag een andere hoogte qua kcal inname hebt, is dit ook weer niet goed had ik zo begrepen. Hmm. Oh well, we'll see.

Vanavond lekker borst doen, heb ik zin in :D
 
Hmm ik eet op trainingsdagen wel wat meer dan op rustdagen, maar goed..
4 trainingsdagen zijn 3200 kcal
3 rustdagen zijn 2800/2900 kcal
 
Training Donderdag
Borst
Benchpress
8x 80 kg
8x 80 kg
8x 80 kg
8x 80 kg

Incline DBP:
8x 28 kg
8x 28 kg
8x 28 kg
8x 28 kg
(twee kilo lager gepakt, was om een of andere reden een beetje op)

Cable Cross
8x 37,5 kg
8x 37,5 kg
8x 37,5 kg
8x 37,5 kg

Biceps curl
12 x hele stapel
10 x hele stapel +2,5
8 x hele stapel +5 (gewicht is nl niet logisch met de katrollen, komt denk overeen met 40 a 50 kg? geen idee, er staat nl 90 op de gewichten, maar dat klopt voor geen kant).

Hammer curls
10 x 14
10 x 14
10 x 14

Training was wel lekker :D
 
vandaag met een nieuw trainingsschema begonnen. Bevalt goed.
vandaag kuiten/buik

Kuiten
2 mins warm lopen 18 graden hoek, snelheid 5 k/m p/u.
Standing calf raises
12 x 270
10 x 280
8 x 290

Seated calf raise
8 x 100
8 x 100
8 x 100
8 x 100

Buik
weighted crunches
10 x 65
10 x 65
10 x 65

Leg raises
10 x BW
10 x BW
10 x BW

leg twists
2kg aan kuiten gedaan
12 x twist
12 x twist
12 x twist.
 
Trainingsschema hou ik nu eigenlijk elke keer bij. Heb nl een excel bestandje uitgeprint, Zal deze binnenkort even uploaden!

Probleem...?
* mijn vet vrije massa is met bijna 3 kilo naar beneden gegaan? :eek: is dit normaal in de cut? Lijkt mij eigenlijk niet echt. Of zal dat vocht zijn geweest? Ik begin nu ook reacties te krijgen zo van: "je kan het wel zien", "je oogt kleiner" , "ik kan zien aan vooral je armen dat je af bent gevallen", "vroeger was je echt |-----o----| zo groot!". Dit vind ik dus een beetje wack.

VP: 14.1%
Buikomtrek 86,5
BW: 90

Zelfde meting gedaan als voorheen.
 
Back
Naar boven